nabídka práce
PRACOVIŠTĚ PENZION VE STŘÍBRNICÍCH
Nástup v prosinci 2010. PRACOVNÍ MÍSTO JE VYTVOŘENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM. Vzd. základní praxe výhodou. Jedná se o zkrácený úvazek 6 hod. denně. Mzdové podmínky 6 300 Kč hrubá mzda. Kontakt: TELEFONICKÁ DOHODA OSOBNÍHO JEDNÁNÍ na tel. 582 345 611 pí. Lichnovská.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 10.12.2010
plat: 6300 Kč
nabídka práce
Pracovní náplň : převíjení kotev opravy zakázkových motorů FIR opravy dle stavu statoru. Požadujeme: vyučen elektromechanik elektromontér a příbuzné obory manuální zručnost. Nabízíme: zázemí stabilní a prosperující firmy odpovídající finanční ohodnocení týden dovolené nad rámec zákona
dotované stravování v prostorách společnosti
zaměstnanecké benefity nástupy měsíce 01 06.2011.
Kontakt:
Pars nova a.s.
Alena Packová
Žerotínova 1833 56 787 01 Šumperk Česká republika
E mail: alena.packova@skoda.cz
tel.: 583 365 573
úřední hodiny : úterý 8 00 10 00 hodin čtvrtek 12 00 14 00 hodin
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 08.12.2010
plat: 12000 Kč
nabídka práce
Nástup možný ihned na dobu určitou se ZD a s možností prodloužení. Vzd. ÚSO cestovní ruch výhodou není nezbytně nutné. Nepřetržitý provoz 11 hodinové směny. Požadavky: NJ AJ komunikativně trestní bezúhonnost příjemné vystupování časová flexibilita. Mzdové podmínky 10 000 nástupní hrubá mzda + příplatky. Kontakt: TELEFONICKÁ DOHODA OSOBNÍHO JEDNÁNÍ na tel. 583 235 133 pí. Muchová nebo pí. Kirschnerová.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 02.12.2010
plat: 10000 Kč
nabídka práce
Město Zábřeh
vyhlašuje výběrové řízení dle zákona č. 312 2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků v platném znění na obsazení místa referent oddělení dávek hmotné nouze Odboru sociálního a zdravotního Městského úřadu Zábřeh
Předpoklady pro podání přihlášky:
splnění předpokladů podle § 4 zákona o úřednících ÚSC
ukončené minimálně vyšší odborné vzdělání sociálního směru
Požadavky pro podání přihlášky:
orientace v sociální oblasti
komunikační dovednosti samostatnost
občanská a morální bezúhonnost
dobrá znalost práce na PC
řidičské oprávnění skupiny „B“
Náležitosti přihlášky: (www.zabreh.cz)
jméno příjmení titul datum a místo narození státní příslušnost místo trvalého pobytu číslo občanského průkazu číslo dokladu a povolení k pobytu (jde li o cizího státního příslušníka) telefonní spojení datum a podpis
K přihlášce doložte:
životopis včetně údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech
výpis z rejstříku trestů – originál (ne starší než 3 měsíce)
ověřená kopie o nejvyšším dosaženém vzdělání
Hlavní zaměření činnosti:
výplata dávek v hmotné nouzi a poradenská činnost s klientem
Místo výkonu práce: Městský úřad Zábřeh
Jedná se o pracovní poměr na dobu neurčitou 9. platová třída dle nařízení vlády č. 564 2006 Sb.
o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění a nařízení vlády
č. 222 2010 Sb. kterým se stanoví katalog prací v platném znění.
Nástup od 1.1.2011 nebo dle dohody.
Písemné přihlášky zasílejte na MěÚ Zábřeh Masarykovo nám. 510 6 789 01 Zábřeh
nejpozději do 10. 12. 2010 .
Informace k pozici podá Libuše Michalčíková vedoucí oddělení dávek hmotné nouze odboru
sociálního a zdravotního telefon č. 583 468 113.
Město Zábřeh si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit nebo místo neobsadit. Podáním přihlášky uchazeč souhlasí s tím že MěÚ Zábřeh bude pro potřeby výběrového řízení nakládat s jeho osobními údaji.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 02.12.2010
plat: 1 Kč
nabídka práce
Náplň práce: účtování bankovních výpisů měsíční kontrola účtů došlých a vydaných faktur evidence majetku příprava podkladů pro inventarizace majetku kompletace podkladů pro daňové přiznání k DPH zpracování rozpočtu a rozpočtových úprav archivace dokladů evidence zaměstnanců podklady pro mzdy přihlášení a odhlášení k pojištění sestavování výkazů roční zprávy vyplňování daňových formulářů při převodu majetku veškeré účetní související činnosti sestavení roční účetní závěrky.
Platové podmínky se řídí nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění platová třída 9.
Jedná se o pracovní poměr na dobu neurčitou se zkušební dobou 3 měsíce a s nástupem do pracovního poměru od 02.01.2011 (případně dle dohody) a o plný pracovní úvazek 1 0 tj. 40 hodin týdně.
Požadavky: splnění předpokladů podle §4 zákona č. 312 2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů ve znění pozdějších předpisů vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání ekonomického směru s maturitní zkouškou.
Další požadavky: dobré komunikační a organizační schopnosti zodpovědnost a samostatnost uživatelsky práce s PC pečlivost důslednost flexibilita tvořivý přístup k řešení pracovních úkolů praxe v oboru účetnictví minimálně 3 roky.
Výhodou je základní orientace v dále uvedených zákonech v platném znění:
č. 128 2000 Sb. o obcích č. 312 2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů č. 563 1991 Sb. o účetnictví č. 250 2000 Sb. o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů.
Náležitosti přihlášky: jméno příjmení a titul datum a místo narození státní příslušnost místo trvalého pobytu číslo občanského průkazu datum a podpis.
K přihlášce připojte tyto doklady: životopis ve kterém uveďte info o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech; originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší jak tři měsíce ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (vysvědčení nemusí být ověřeno).
Kontaktní pracovník: Ladislava Holoušová tel: 583245161 mobil: 604756600.
Písemnou přihlášku zašlete na adresu Obec Hrabišín č.p. 65 788 04 Hrabišín možnost zaslání i e mailem: starosta@hrabisin.cz nebo předejte na Obecním úřadě v Hrabišíně v pracovních hodinách nejpozději do 10.12.2010 do 14.30 hodin.
Výběrové řízení bude provedeno zastupiteli obce Hrabišín dne 13.12. 2010 v 16.30 hodin v prostorách Obecního úřadu Hrabišín.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Přihláška do VŘ je k dispozici na webových stránkách obce www.hrabisin.cz.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 28.11.2010
plat: 14220 Kč
nabídka práce
Nástup ihned spěchá. Vzd. vyučen v oboru prodavač nebo i ÚSO obor nerozhoduje. Náplň práce: prodej fakturace vedení pokladny. Nutná znalost práce na PC trestní bezúhonnost. Možnost zaučení na pracovišti do konce listopadu. Pracovní doba 7.00 15.30 hod. Mzdové podmínky 11 000 nástupní hrubá mzda. Kontakt: TELEFONICKÁ DOHODA OSOBNÍHO JEDNÁNÍ na tel. 602 761 939 p. Haltmar.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 27.11.2010
plat: 11000 Kč
nabídka práce
HPP plný úvazek 2 směny vzdělání: ÚSO platná vyhl. 50 78 výhodou zkušenosti s opravou strojů nástupní HM Kč 87 60 hod.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 26.11.2010
plat: 88 Kč
nabídka práce
HPP plný úvazek vyučen v oboru (nejlépe obsluha CNC nebo obráběč kovů na 3 směny praxe v oboru a znalost řídících systémů výhodou nástup ihned.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 17.11.2010
plat: 25000- 35000 Kč
nabídka práce
Nástup dohodou. Na dobu určitou s možností prodloužení. Vzd. ÚSO ekonomické či technické (strojírenské). Náplň práce: komunikace se stávajícími i novými zákazníky evidence a řádné zpracování došlých poptávek objednávek odvolávek potvrzení objednávek. Požadavky: praxe v zahraničním obchodu vítána výborné komunikační a prezenční vystupování ochota učit se novým věcem časová flexibilita ŘP B znalost práce na PC jazykové dovednosti ruský jazyk AJ nebo NJ stupeň aktivní další jazyk výhodou. Nabízíme obchodní a výrobní školení benefity (týden dovolené navíc příspěvek na penzijní připojištění stravenky závodní stravování. Mzdové podmínky od 15 000 hrubá mzda. Kontakt: ZASÍLEJTE PŘIHLÁŠKU DO VŘ POUZE E MAILEM DO 3.12.2010 označenou "pracovník obchodního oddělení" ! Do VŘ budou zařazeny přihlášky které budou obsahovat motivační dopis strukturovaný životopis a nejlépe i foto. Vybraní uchazeči budou kontaktováni.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 17.11.2010
plat: 15000 Kč
nabídka práce
Přijmeme do pracovního poměru zaměstnance na pozici
REFERENTKA REKLAMY A PROPAGACE
Pracovní náplň:
návrh a tvorba informačních a propagačních materiálů
organizování propagačních akcí a výstav s osobní účastí
zajišťování inzerce
tvorba firemních dokumentů jejich jazyková a stylistická úprava
editace firemních webových stránek
vedení administrativy v oblasti reklamy a propagace
spolupráce s obchodním ředitelem
Požadujeme:
praxi v oblasti reklamy a propagace
samostatnost kreativitu reprezentativní vystupování
komunikační a prezentační dovednosti
časovou nezávislost organizační schopnosti
znalost práce s kancelářským balíkem MS Office 2010
znalost práce s digitálním fotoaparátem a fotoeditorem
orientaci v internetovém prostředí
znalost práce s grafickým editorem (např. Corel MS Publisher)
znalost tvorby webových stránek
znalost české gramatiky
aktivní znalost AJ (slovem a písmem)
řidičský průkaz sk. B
osobní a trestní bezúhonnost
Nabízíme:
zázemí stabilní české společnosti
zajímavé pracovní uplatnění
možnost odborného růstu
motivující hodnocení závislé na dosažených výsledcích
firemní benefity
V případě zájmu nejpozději do 30.11.2010 zašlete výhradně e mailem
svůj profesní životopis s motivačním dopisem na adresu: opravilp@pas zabreh.cz
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 14.11.2010
plat: 12000- 20000 Kč
<< předchozí 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 další >>
Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.