inzerce práce, brigády

- soukromá i firemní inzerce práce a brigády zdrarma.
Nabídka práce, brigády
Inzerce práce, brigáda
inzerce knih, časopisu
inzerce prace a brigady
inzerce zvířat
elektro inzerce
inzerce muzika
inzerce počítače a příslušenství
ostatni inzerce
inzerce
inzerce auto - moto
reality inzerce
nabytek inzerce
inzerce muzika
sport inzerce
seznamka
inzerce dětské potřeby

nabídka práce
HPP plný úvazek dělené směny: týden práce týden volno vzdělání: vyučeni v oboru bez praxe nebo zaučeni v oboru s praxí. Nástupní hrubá mzda od Kč 9800+prémie.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 17.02.2012
plat: 9800 Kč
Požadavek praxe na obsluhu středotlakých kotlů
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 16.02.2012
plat: 10000- 11000 Kč
Obráběč kovů Termín nástupu možný ihned. Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení a ZD 3 měsíce. Platové podmínky v rozmezí od 10 000 do 12 000 Kč. Požadované vzdělání vyučen v oboru. Kontakt: Radek Urbánek tel.: jesankovo@jesankovo.cz tel.: 737 258 578
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 16.02.2012
plat: 10000- 12000 Kč
Pracovní náplň: péče o stávající klientelu vyhledávání nových zákazníků prezentace společnosti jednání s obchodními partnery a zpracovávání nabídek aktivní spolupráce v rámci realizačních týmů komunikace s technickým úsekem úsekem nákupu realizace a servisu zpracování kvalitních smluv v rámci odběratelsko dodavatelských vztahů v souladu s obchodním a občanským zákoníkem reporting sestavování obchodního plánu marketing Požadujeme: VŠ (obor strojní technické ekonomické) praxe v obchodní činnosti tzn. zkušenosti s uzavíráním smluv a obchodním jednáním orientace ve strojařské problematice podmínkou manažerské dovednosti a organizační schopnosti samostatnost odpovědnost loajalita a pečlivý přístup odolnost proti stresu komunikativní a přesvědčovací schopnosti počítačová gramotnost AJ a polština na pokročilé úrovni další jazyky výhodou
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 15.02.2012
plat: 15000 Kč
Pracovní náplň: zpracovává technologické postupy stanovuje druh použité technologie dle příslušných technologických směrnic předpisů a výkresové dokumentace schvaluje novou výkresovou dokumentaci a schémata z hlediska technologičnosti výroby určuje požadavky na kooperaci z hlediska technologičnosti výroby vypracovává postupy a technologické návodky pro montáž určuje pracoviště strojní zařízení nástroje a přípravky k operacím stanovuje časy jednotlivých operací (normy) vytváří technologické kusovníky k jednotlivým operacím a montážní materiál určuje spotřebu stanovuje pracnosti a materiál pro tvorbu cen podílí se na přípravě podkladů pro nabídky Požadujeme: SŠ nebo VŠ se zaměřením na strojírenskou technologii praxe v oboru technologie min. 3 roky znalost práce s výkresovou dokumentací na vysoké úrovni uživatelské ovládání PC znalost MS Office (Word Excel Outlook) AutoCad řidičský průkaz sk.B Nabízíme: zázemí stabilní a prosperující firmy odpovídající finanční ohodnocení možnost seberealizace profesního růstu a dalšího vzdělávání zaměstnanecké benefity nástup dle dohody Kontakt: Pars nova a.s. Lucie Novotná Žerotínova 1833 56 787 01 Šumperk Česká republika E mail: lucie.novotna@skoda.cz Tel.: 583 365 556
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 15.02.2012
plat: 17000 Kč
Manager strategického nákupu (Šumperk) Pracovní náplň: zajišťuje strategický nákup vyhledává potenciální dodavatele realizuje výběrová řízení uzavírá nové smlouvy zajišťuje sdružování nákupních objemů sleduje plnění dodavatelů včetně kvality a termínů vyjednává nápravná opatření sleduje reklamační řízení připravuje podklady pro hodnocení dodavatelů zpracovává nákupní controlling a reporting řídí menší tým nákupčích sleduje finanční náklady spojené s činností nákupního útvaru odpovídá za stav zásob a zpracovává nápravná opatření zajišťuje marketingovou činnost v oblasti nákupu koordinuje a metodicky zajišťuje optimalizaci nákupních aktivit ( optimalizace dodavatelského řetězce ) Požadujeme: SŠ nebo VŠ vzdělání technického nebo ekonomického zaměření znalost čtení výkresů minimálně 3 roky praxe v oblasti nákupu PODMÍNKOU znalost AJ na komunikativní úrovni nutná orientace v nákupních procesech znalost metodologie obchodního vyjednávání kalkulace nákladů výnosů a úspor aktivní uživatelská znalost MS Office výborné komunikační a prezentační dovednosti orientace na cíl a kvalitu samostatnost proaktivitu analytické myšlení zodpovědnost spolehlivost pečlivost zkušenosti s vedením projektů výhodou organizační a řídící schopnosti
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 15.02.2012
plat: 20000 Kč
Pozice pracovník call centra (telefonní operátor) Požadavky: min. středoškolské vzdělání velmi dobrá znalost PC (Word Excel) velmi dobré komunikační schopnosti umění improvizace praxe v call centru je významnou výhodou (ne podmínkou) časová flexibilita pracovní nasazení spolehlivost ochota učit se novým věcem. Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení ZD 3 měsíce. Provozovna v Šumperku. Kontakt: p. Budina tel.: 608 88 34 92 e mail: budina@kordex.cz Životopisy spolu s motivačními dopisy zasílejte na uvedený e mail. Vybraní uchazeči budou kontaktování.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 15.02.2012
plat: 10000- 12000 Kč
Další informace jsou zveřejněny na webových stránkách firmy.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 15.02.2012
plat: 20000- 35000 Kč
nabídka práce
Obecní úřad Rapotín oznamuje vyhlášení výběrového řízení dle zákona č.312 2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků na obsazení místa REFERENT SAMOSPRÁVY 8. platová třída Předpoklady pro podání přihlášky: státní občanství České republiky (u cizích státních příslušníků trvalý pobyt v ČR) způsobilost k právním úkonům ovládání jednacího jazyka ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou zkouška odborné způsobilosti při správě daní a poplatků nebo zkouška odborné způsobilosti při vedení obyvatel a vydávání občanských průkazů a cestovní dokladů výhodou. oprávnění k provádění ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a ověřování pravosti podpisu výhodou. Požadavky pro podání přihlášky: občanská a morální bezúhonnost znalost práce na PC (MS Office Windows Excel Internet) znalost programu KEO výhodou dobrý zdravotní stav řidičské oprávnění skupiny B praxe alespoň 3 roky Náležitosti přihlášky: jméno příjmení a titul uchazeče datum a místo narození uchazeče státní příslušnost uchazeče místo trvalého pobytu uchazeče číslo občanského průkazu telefonní spojení povolení k pobytu (jde li o cizího státního příslušníka) datum a podpis uchazeče K přihlášce uchazeč dále připojí tyto doklady: životopis ve kterém uchazeč uvede údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Hlavní zaměření činnosti: vedení evidence obyvatel a s tím spojená agenda provádění vidimace a legalizace Vedení pokladny obecního úřadu Místo výkonu práce: Obecní úřad Rapotín Jedná se o pracovní poměr na dobu určitou zástup za MD a následnou RD. 8. platová třída dle Nařízení vlády č. 564 2006 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě ve znění pozdějších změn a doplňků a Nařízení vlády č. 222 2010 Sb. kterým se stanoví katalog prací ve veřejných službách a správě. Nástup dle dohody Písemné přihlášky se všemi náležitostmi zasílejte na adresu Obecního úřadu Rapotín Družstevní 125 788 14 Rapotín k rukám starosty obce Ing. Pavla Žerníčka nejpozději do 16.3.2012 Obecní úřad Rapotín si vyhrazuje právo toto výběrové řízení zrušit. Informace k pozici podá Bc. Petr Heblák místostarosta obce email.: heblák@rapotin.cz tel.: 583284064
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 10.02.2012
plat: 13110 Kč
nabídka práce
Náplň práce " zpracovává kontroluje a vyhodnocuje požadavky zákazníků " objednává a organizuje přepravu k zákazníkům a expedici dle aktuálních odvolávek " komunikuje s jednotlivými odběrateli " navrhuje a konzultuje se zákazníky balení materiálů " řeší reklamace se zákazníky Požadujeme " SŠ ekonomického technického směru směru " dobrá znalost NJ a AJ slovem i písmem " dobrá znalost MS Office " znalost MySAP výhodou " řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič) " dobré komunikační a prezentační dovednosti " samostatnost flexibilitu kreativitu Nabízíme " práci u renomované společnosti s dlouholetou tradicí " perspektivu osobního a profesního rozvoje " odpovídající finanční ohodnocení " systém zaměstnaneckých výhod " hlavní pracovní poměr " jednosměnný provoz " pracovní poměr na dobu určitou zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou " nástupní mzda 15.000 až 18.000 Kč Výkon práce v Hanušovicích. Kontaktujte : Vlasta Pavelková tel 583 302 025 e mail : vlasta.pavelkova@zkl.cz
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 02.02.2012
plat: 15000 Kč
<< předchozí 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 další >>


Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.


  www.capreality.cz/   www.rekvalifikace.com/  www.ucetnictvi-dudr.cz/  http://www.boty-toratora.cz/     domácí práce, INZERCE ZDARMA