nabídka práce
HPP plný úvazek dělené směny: týden práce týden volno vzdělání: vyučeni v oboru bez praxe nebo zaučeni v oboru s praxí. Nástupní hrubá mzda od Kč 9800+prémie.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 17.02.2012
plat: 9800 Kč
nabídka práce
Požadavek praxe na obsluhu středotlakých kotlů
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 16.02.2012
plat: 10000- 11000 Kč
nabídka práce
Obráběč kovů
Termín nástupu možný ihned. Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení a ZD 3 měsíce.
Platové podmínky v rozmezí od 10 000 do 12 000 Kč.
Požadované vzdělání vyučen v oboru.
Kontakt: Radek Urbánek tel.: jesankovo@jesankovo.cz tel.: 737 258 578
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 16.02.2012
plat: 10000- 12000 Kč
nabídka práce
Pracovní náplň:
péče o stávající klientelu vyhledávání nových zákazníků
prezentace společnosti jednání s obchodními partnery a zpracovávání nabídek
aktivní spolupráce v rámci realizačních týmů
komunikace s technickým úsekem úsekem nákupu realizace a servisu
zpracování kvalitních smluv v rámci odběratelsko dodavatelských vztahů v souladu s obchodním a občanským zákoníkem
reporting
sestavování obchodního plánu
marketing
Požadujeme:
VŠ (obor strojní technické ekonomické)
praxe v obchodní činnosti tzn. zkušenosti s uzavíráním smluv a obchodním jednáním
orientace ve strojařské problematice podmínkou
manažerské dovednosti a organizační schopnosti
samostatnost odpovědnost loajalita a pečlivý přístup
odolnost proti stresu
komunikativní a přesvědčovací schopnosti
počítačová gramotnost
AJ a polština na pokročilé úrovni další jazyky výhodou
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 15.02.2012
plat: 15000 Kč
nabídka práce
Pracovní náplň:
zpracovává technologické postupy
stanovuje druh použité technologie dle příslušných technologických směrnic předpisů a výkresové dokumentace
schvaluje novou výkresovou dokumentaci a schémata z hlediska technologičnosti výroby
určuje požadavky na kooperaci z hlediska technologičnosti výroby
vypracovává postupy a technologické návodky pro montáž
určuje pracoviště strojní zařízení nástroje a přípravky k operacím
stanovuje časy jednotlivých operací (normy)
vytváří technologické kusovníky k jednotlivým operacím a montážní materiál určuje spotřebu
stanovuje pracnosti a materiál pro tvorbu cen podílí se na přípravě podkladů pro nabídky
Požadujeme:
SŠ nebo VŠ se zaměřením na strojírenskou technologii
praxe v oboru technologie min. 3 roky
znalost práce s výkresovou dokumentací na vysoké úrovni
uživatelské ovládání PC znalost MS Office (Word Excel Outlook) AutoCad
řidičský průkaz sk.B
Nabízíme:
zázemí stabilní a prosperující firmy
odpovídající finanční ohodnocení
možnost seberealizace profesního růstu a dalšího vzdělávání
zaměstnanecké benefity
nástup dle dohody
Kontakt:
Pars nova a.s.
Lucie Novotná
Žerotínova 1833 56 787 01 Šumperk Česká republika
E mail: lucie.novotna@skoda.cz
Tel.: 583 365 556
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 15.02.2012
plat: 17000 Kč
nabídka práce
Manager strategického nákupu (Šumperk)
Pracovní náplň:
zajišťuje strategický nákup
vyhledává potenciální dodavatele realizuje výběrová řízení uzavírá nové smlouvy
zajišťuje sdružování nákupních objemů
sleduje plnění dodavatelů včetně kvality a termínů vyjednává nápravná opatření sleduje reklamační řízení
připravuje podklady pro hodnocení dodavatelů
zpracovává nákupní controlling a reporting
řídí menší tým nákupčích
sleduje finanční náklady spojené s činností nákupního útvaru
odpovídá za stav zásob a zpracovává nápravná opatření
zajišťuje marketingovou činnost v oblasti nákupu
koordinuje a metodicky zajišťuje optimalizaci nákupních aktivit ( optimalizace dodavatelského řetězce )
Požadujeme:
SŠ nebo VŠ vzdělání technického nebo ekonomického zaměření
znalost čtení výkresů
minimálně 3 roky praxe v oblasti nákupu PODMÍNKOU
znalost AJ na komunikativní úrovni
nutná orientace v nákupních procesech znalost metodologie obchodního vyjednávání kalkulace nákladů výnosů a úspor
aktivní uživatelská znalost MS Office
výborné komunikační a prezentační dovednosti orientace na cíl a kvalitu
samostatnost proaktivitu analytické myšlení
zodpovědnost spolehlivost pečlivost
zkušenosti s vedením projektů výhodou
organizační a řídící schopnosti
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 15.02.2012
plat: 20000 Kč
nabídka práce
Pozice pracovník call centra (telefonní operátor)
Požadavky:
min. středoškolské vzdělání
velmi dobrá znalost PC (Word Excel)
velmi dobré komunikační schopnosti umění improvizace
praxe v call centru je významnou výhodou (ne podmínkou)
časová flexibilita pracovní nasazení spolehlivost ochota učit se novým věcem.
Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení ZD 3 měsíce.
Provozovna v Šumperku.
Kontakt: p. Budina tel.: 608 88 34 92 e mail: budina@kordex.cz
Životopisy spolu s motivačními dopisy zasílejte na uvedený e mail. Vybraní uchazeči budou kontaktování.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 15.02.2012
plat: 10000- 12000 Kč
nabídka práce
Další informace jsou zveřejněny na webových stránkách firmy.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 15.02.2012
plat: 20000- 35000 Kč
nabídka práce
Obecní úřad Rapotín oznamuje vyhlášení výběrového řízení dle zákona
č.312 2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků na obsazení místa
REFERENT SAMOSPRÁVY
8. platová třída
Předpoklady pro podání přihlášky:
státní občanství České republiky (u cizích státních příslušníků trvalý pobyt v ČR)
způsobilost k právním úkonům ovládání jednacího jazyka
ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou
zkouška odborné způsobilosti při správě daní a poplatků nebo zkouška odborné způsobilosti při vedení obyvatel a vydávání občanských průkazů a cestovní dokladů výhodou.
oprávnění k provádění ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a ověřování pravosti podpisu výhodou.
Požadavky pro podání přihlášky:
občanská a morální bezúhonnost
znalost práce na PC (MS Office Windows Excel Internet)
znalost programu KEO výhodou
dobrý zdravotní stav
řidičské oprávnění skupiny B
praxe alespoň 3 roky
Náležitosti přihlášky:
jméno příjmení a titul uchazeče
datum a místo narození uchazeče
státní příslušnost uchazeče
místo trvalého pobytu uchazeče
číslo občanského průkazu
telefonní spojení
povolení k pobytu (jde li o cizího státního příslušníka)
datum a podpis uchazeče
K přihlášce uchazeč dále připojí tyto doklady:
životopis ve kterém uchazeč uvede údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných
znalostech
výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce
ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Hlavní zaměření činnosti:
vedení evidence obyvatel a s tím spojená agenda
provádění vidimace a legalizace
Vedení pokladny obecního úřadu
Místo výkonu práce: Obecní úřad Rapotín
Jedná se o pracovní poměr na dobu určitou zástup za MD a následnou RD. 8. platová třída dle Nařízení vlády č. 564 2006 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě ve znění pozdějších změn a doplňků a Nařízení vlády č. 222 2010 Sb. kterým se stanoví katalog prací ve veřejných službách a správě.
Nástup dle dohody
Písemné přihlášky se všemi náležitostmi zasílejte na adresu Obecního úřadu Rapotín Družstevní 125 788 14 Rapotín k rukám starosty obce Ing. Pavla Žerníčka nejpozději do 16.3.2012
Obecní úřad Rapotín si vyhrazuje právo toto výběrové řízení zrušit.
Informace k pozici podá Bc. Petr Heblák místostarosta obce
email.: heblák@rapotin.cz tel.: 583284064
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 10.02.2012
plat: 13110 Kč
nabídka práce
Náplň práce
" zpracovává kontroluje a vyhodnocuje požadavky zákazníků
" objednává a organizuje přepravu k zákazníkům a expedici dle aktuálních odvolávek
" komunikuje s jednotlivými odběrateli
" navrhuje a konzultuje se zákazníky balení materiálů
" řeší reklamace se zákazníky
Požadujeme
" SŠ ekonomického technického směru směru
" dobrá znalost NJ a AJ slovem i písmem
" dobrá znalost MS Office
" znalost MySAP výhodou
" řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
" dobré komunikační a prezentační dovednosti
" samostatnost flexibilitu kreativitu
Nabízíme
" práci u renomované společnosti s dlouholetou tradicí
" perspektivu osobního a profesního rozvoje
" odpovídající finanční ohodnocení
" systém zaměstnaneckých výhod
" hlavní pracovní poměr
" jednosměnný provoz
" pracovní poměr na dobu určitou zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou
" nástupní mzda 15.000 až 18.000 Kč
Výkon práce v Hanušovicích.
Kontaktujte : Vlasta Pavelková tel 583 302 025
e mail : vlasta.pavelkova@zkl.cz
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 02.02.2012
plat: 15000 Kč
<< předchozí 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 další >>
Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.