nabídka práce
TECHNIK ZÁKAZNICKÝCH SLUŽEB
Požadujeme:
SŠ elektrotechnické vzdělání
práce na PC: Windows MS Office zejména Excel vítán Corel PADS K2
pokročilá znalost AJ
vyhláška 50 78 Sb. alespoň §6
ŘP skupiny B
dobrá znalost HW dobrá orientace v SW aplikacích
samostatnost flexibilita ochota cestovat
Náplň práce:
příprava podkladů pro výběrová řízení
tvorba technické dokumentace vozidlových kabeláží
provádění kabeláží ve vozidlech spolupráce s externími zhotoviteli
instalace a implementace systémů u zákazníka
spolupráce s ostatními úseky při odstraňování závad a při vývoji nového výrobku
poradenská činnost školení zákazníků
tvorba a údržba elektronických katalogů náhradních dílů
tvorba ceníků a nabídek náhradních dílů
údržba technické dokumentace pro potřeby úseku
administrace klientů neveřejných www stránek
tvorba a aktualizace servisních knížek
evidence prováděných činností v informačním systému
zpracování statistických přehledů a výstupních sestav z informačního systému
Nabízíme:
dobré platové podmínky
zázemí moderní české firmy
docházkový bonus
příspěvek na závodní stravování
týden dovolené navíc
pružnou pracovní dobu
možnost dalšího vzdělávání
roční odměny v případě zisku
příspěvek na penzijní pojištění po roce práce ve firmě
Pokud Vás nabídka zaujala zasílejte svoje CV na: v.petrova@mikroelektronika.cz
Ing. Věra Petrová tel. 465 467 174
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 28.11.2010
plat: 20000- 25000 Kč
nabídka práce
VEDOUCÍ ODBORU ROZVOJE MĚSTA
Místo výkonu práce: Městský úřad Ústí nad Orlicí Ústí nad Orlicí
Platové zařazení : 11. PT dle nařízení vlády č. 564 2006 Sb. v platném znění
Termín nástupu : leden 2011
Požadavky na uchazeče :
ukončené vysokoškolské vzdělání
základní orientace v přípravě plánu stavebních investic financovaných v rámci rozpočtu města
praktické zkušenosti s realizací stavebních investic
znalost práce na PC (MS Office Excel Power Point)
Výhodou jsou :
nejméně dva roky praxe jako vedoucí zaměstnanec
zkušenosti s přípravou staveb a s výkonem stavebního dozoru
zkušenosti s přípravou podkladů pro stavební řízení převod majetku a archivaci písemností
znalost zákona o veřejných zakázkách
komunikační schopnosti a jazykové dovednosti
řidičský průkaz skupiny B
Výběrového řízení se mohou zúčastnit uchazeči kteří :
I. splňují předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka ve smyslu ustanovení § 4 odst. 1 zákona tj. úředníkem se může stát fyzická osoba která:
je státním občanem České republiky případně fyzická osoba která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt
dosáhla věku 18 let
je způsobilá k právním úkonům
je bezúhonná ve smyslu ustanovení § 4 odst. 2 3 zákona
ovládá jednací jazyk
II. uchazeč podá písemnou přihlášku která musí obsahovat tyto náležitosti :
a) jméno příjmení a titul uchazeče
b) datum a místo narození uchazeče
c) státní příslušnost uchazeče
d) místo trvalého pobytu uchazeče
e) číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu jde li o cizího státního příslušníka
f) datum a podpis uchazeče
g) kontaktní spojení
III. k přihlášce je nutno připojit tyto doklady :
a) životopis ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech (strukturovaný životopis)
b) motivační dopis
c) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
d) ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
e) lustrační osvědčení
f) podepsané prohlášení uchazeče v následujícím znění :
Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu podkladů pro přihlášku do výběrového řízení dávám ve smyslu zákona č. 101 2000 Sb. o ochraně osobních údajů souhlas k jejich zpracování.
Jméno příjmení
Datum narození
Vlastnoruční podpis
Lhůta způsob a místo doručení přihlášek:
Přihlášku s přílohami doručte do 22. 12. 2010 osobně na podatelnu MěÚ Ústí nad Orlicí Sychrova 16 (do 17:00 hod.) nebo poštou (rozhoduje podací razítko pošty nebo podatelny MěÚ) na adresu :
Městský úřad Ústí nad Orlicí Organizační odbor Sychrova 16 562 24 Ústí nad Orlicí
Uzavřenou obálku označte: Výběrového řízení č. 4 2010 a " Neotvírat výběrové řízení vedoucí odboru rozvoje města "
Případné dotazy zodpoví: JUDr. Eva Kalousková tajemnice MěÚ tel.: 465 514 222
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 28.11.2010
plat: 16750- 25190 Kč
nabídka práce
POJIŠŤOVACÍ PORADCE
Komunikativní schopnosti slušné vystupování časová flexibilita řidičský průkaz sk. B. První kontakt nejlépe telefonicky a sjednat si osobní schůzku.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 27.11.2010
plat: 14000 Kč
nabídka práce
UKLÍZEČ KA
Zkrácený pracovní úvazek 2 hod denně pracovní doba od 16 18 hod.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 27.11.2010
plat: 55 Kč
TRUHLÁŘ
Požadujeme: praxi v oboru dřevovýroby samostatnost profesionální přístup
Nabízíme: zajímavé finanční ohodnocení (plat 14 000 … dle množství montáží)
Nabídky s krátkým životopisem zasílejte na adresu: Střešní okna Langer Staré Oldřichovice 1 561 02 Ústí nad Orlicí tel. 465 524 572 465 525 415 e mail: obchod@langr okna.cz
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 27.11.2010
plat: 14000 Kč
nabídka práce
ČÍŠNÍK SERVÍRKA
Vyučení v oboru praxe 2 roky podmínkou. Turnusové služby krátký dlouhý týden.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 26.11.2010
plat: 11000 Kč
nabídka práce
MONTÉR PLASTOVÝCH OKEN
Minimálně vyučení v jakémkoliv oboru.
PRVNÍ KONTAKT TELEFONICKY NUTNO DOMLUVIT SCHŮZKU!
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 26.11.2010
plat: 14000- 18000 Kč
nabídka práce
SEKRETÁŘ KA
Možnost plného nebo zkráceného úvazku dle dohody. Znalost práce na PC spolehlivost.
PRVNÍ KONTAKT TELEFONICKY NUTNO DOMLUVIT SCHŮZKU!
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 26.11.2010
plat: 13000- 16000 Kč
nabídka práce
SKLADNÍK ŘIDIČ
ŘP sk. B základní znalost práce na PC oprávnění na řízení VZV výhodou.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 26.11.2010
plat: 12000- 15000 Kč
nabídka práce
ASISTENT KA
Náplň práce:
zajišťování administrativně provozních záležitostí souvisejících s chodem firmy
vyřizování objednávek a vystavování výrobních příkazů
komunikace se zákazníky a dodavateli (telefonování pošta)
organizační a administrativní podpora firemních akcí a schůzek
příprava podkladů pro obchodní jednání
příprava nutné obchodní korespondence
administrativní podpora obchodního úseku
organizace meetingů se zákazníky
Požadavky:
SŠ vzdělání s maturitou
velmi dobrá znalost AJ znalost NJ výhodou
řidičský průkaz
uživatelská znalost práce na počítači MS Office
dobré komunikační schopnosti samostatnost flexibilita pečlivost spolehlivost zodpovědnost
aktivní přístup flexibilita pozitivní myšlení
týmový hráč
Společnost nabízí:
zázemí stabilní a prosperující firmy
motivující finanční ohodnocení výkonnostní odměny dle dosažených výsledků
možnost kariérního i odborného růstu
zaměstnanecké výhody
mzda 14 15.000 (průměrný měsíční plat včetně motivačního mzdového hodnocení)
V případě Vašeho zájmu nebo pro více informací kontaktujte: Ing. Iveta Moravcová Personalistka CONEL s.r.o. Sokolská 71 562 04 Ústí nad Orlicí e mail: iveta_moravcova@conel.cz tel: 464 647 274 www.conel.cz
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 25.11.2010
plat: 14000- 15000 Kč
<< předchozí 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 další >>
Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.