Požadujeme: SŠ vzdělání ekonomického směru s maturitou (Bc. výhodou) minimálně 2 roky praxe perfektní znalost MS Office (Excel Word PowerPoint) předpokládá se samostatnost zodpovědnost iniciativa a flexibilita znalost AJ či FJ výhodou.
Platové ohodnocení: 20 510
Kontakt na uvedené adrese tel. čísle či e mailu.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 06.11.2011
plat: 20510 Kč
nabídka práce
Charakteristika pracovní činnosti:
" vyřizování administrativně obchodní agendy správce pohledávek
" kontrola platební morálky zákazníků urgence a kontrola plateb řešení prodlení
" práce s informačním systémem společnosti NF (výstupy sestavy salda fakturace platby atp.)
" spolupráce a komunikace s účtárnou kontrola jednoduchých účetních operací (fakturace zápočty)
" spolupráce s obchodním úsekem spedicí (s obchodními manažery zástupci disponenty)
" příprava základních dokumentů k pohledávkám
" vedení jednoduché spisové agendy k případům podle fáze řízení (dohody soudní spory exekuce)
" statistické evidence a výstupy (excel. tabulky přehledy a vývoje aktualizace stavu)
" komunikace s orgány státní správy (policie státní zastupitelství soudy zastupitelské úřady v zahraničí)
" získávání kontrola a vyhodnocování informací z veřejně dostupných zdrojů (Justice Obchodní a Insolvenční rejstřík Ares atp.)
" hlídání termínů a lhůt organizování schůzek domluva a příprava k jednání
" zápisy z jednání a porad plánovaných výjezdů a výsledků z dohod
" plnění dalších úkolů dle požadavků správce pohledávek a vedení společnosti
Kvalifikační a odborné požadavky:
" Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání obchodně právního směru
" Znalost anglického nebo německého jazyka slovem i písmem
" Řidičský průkaz skupiny B nutný
" Dobrá znalost práce na PC (MS Office Internet Navision výhodou)
" Praxe v exekutorské nebo právní kanceláři výhodou
Osobnostní předpoklady:
" Schopnost samostatné práce vysoké pracovní nasazení
" Výborné verbální i písemné schopnosti
" Pracovní dynamika s aktivním přístupem
" Příjemné a kultivované vystupování zvládání více úkolů najednou
" Dobré organizační schopnosti
" Spolehlivost a loajalita zodpovědnost časová flexibilita
" Asertivita průbojnost neodbytnost důslednost preciznost
" Trestní bezúhonnost
" Ochota trvale se vzdělávat
Nabízíme:
" Motivující finanční ohodnocení včetně cílených odměn benefitů a sociální program služební mobil příspěvek na životní a penzijní pojištění stravenky
" Zajímavou práci v profesionálním a ambiciózním týmu mladých lidí
" Stabilitu a zázemí společnosti která je držitelem ČSN EN ISO 9001:2009 GMP HACCP
" Příjemné pracovní prostředí v sídle společnosti (jídelna školicí středisko)
" Místo výkonu práce Chabařovice okr. Ústí nad Labem
" Nástup možný od 01. 12. 2011
Kontakt na uvedené adrese tel. čísle či e mailu. Vaše nabídky včetně životopisu a motivačního dopisu v ČJ (můžete přiložit kopii fotografie reference) posílejte na adresu společnosti.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 05.11.2011
plat: 18000 Kč
nabídka práce
POUZE OZP ZKRÁCENÝ PRAC. ÚVAZEK cca 120 hodin měsíc.
Požadujeme: vyučen v oboru praxe výhodou manuální zručnost pracovní nasazení.
Platové ohodnocení: 57 Kč hod.
Kontakt na uvedené adrese tel. čísle či e mailu. Lépe předem volat.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 05.11.2011
plat: 57 Kč
Předpoklady pro výkon funkce :
˘ fyzická osoba která je státním občanem České republiky popřípadě fyzická osoba která je cizím státním občanem s trvalým pobytem na území ČR
˘ způsobilost k právním úkonům
˘ občanská a morální bezúhonnost za bezúhonnou se nepovažuje fyzická osoba která byla pravomocně odsouzena pro trestný čin spáchaný úmyslně nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí jakoby nebyla odsouzena
˘ znalost českého jazyka
Další předpoklady :
˘ ÚSO vzdělání ekonomického směru
˘ dobrá schopnost odolávat stresu a časovému tlaku
˘ dobrá znalost podvojného účetnictví a zákona o DPH
˘ znalost práce na PC (MS Office)
˘ praxe ve veřejné správě v oblasti rozpočtu výhodou
˘ ZOZ výhodou
Výčet dokladů které zájemce předloží :
˘ písemná přihláška která musí obsahovat tyto náležitosti :
" jméno příjmení zájemce
" datum a místo narození zájemce
" státní příslušnost zájemce
" číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu jde li o cizího státního občana
" datum a podpis zájemce
˘ životopis ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech
˘ výpis z evidence rejstříku trestů ne starší 3 měsíců u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem
˘ ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Platová třída: 9 platová třída (zákon č. 262 2006 Sb. a NV č. 564 2006 Sb.)
Pracovní poměr na dobu neurčitou nástup možný 1.12.2011
Přihlášky musí být doručeny (poštou nebo osobně) v zalepené a označené obálce(VŘ EHS) do 21.11.2011 do 8 00 hod. na podatelnu Magistrátu města Ústí nad Labem Velká Hradební 8 II. poschodí č. dv. 296.
Výběrové řízení proběhne ve dvou kolech a to pouze z řádně přihlášených uchazečů. V prvním kole komise z předložených dokumentů vybere vhodné kandidáty kteří budou telefonicky pozváni k ústnímu pohovoru jehož účelem bude určit prvního v pořadí. Z výběrového řízení budou vyřazeni uchazeči kteří nesplní podmínky účasti ve VŘ uvedené v této výzvě.
.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 05.11.2011
plat: 14220- 21390 Kč
nabídka práce
POUZE OZP ZKRÁCENÝ PRAC. ÚVAZEK cca 120 hodin měsíc.
Požadujeme: manuální zručnost pracovní nasazení.
Platové ohodnocení: 57 Kč hod.
Kontakt na uvedené adrese tel. čísle či e mailu. Lépe předem volat.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 05.11.2011
plat: 57 Kč
nabídka práce
POUZE OZP ZKRÁCENÝ PRAC. ÚVAZEK cca 120 hodin měsíc.
Požadujeme: ŘP sk. B praxe v řízení motorového vozidla manuální zručnost pracovní nasazení.
Platové ohodnocení: 57 Kč hod.
Kontakt na uvedené adrese tel. čísle či e mailu. Lépe předem volat.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 05.11.2011
plat: 57 Kč
nabídka práce
Požadujeme: VŠ vzdělání znalost zákona č. 137 2006 Sb. o veřejných zakázkách + další legislativy organizační schopnosti schopnost tvůrčí a analytické práce komunikativnost flexibilita trestní bezúhonnost ochota učit se nových poznatkům ŘP sk. B.
Kontakt na uvedené adrese či e mailu. Přihlášky se strukturovaných životopisem a důrazem na profesní praxi včetně dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání přijímá zaměstnanecký odbor Univerzity J. E. Purkyně Hoření 13 400 96 Ústí nad Labem do 15. listopadu. Na přihlášce prosíme uvést e mail a tel. kontakt.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 04.11.2011
plat: 12500- 28000 Kč
nabídka práce
Požadujeme: VŠ vzdělání (stavebnictví) zkušenosti s tvorbou investičních záměrů výhodou organizační schopnosti schopnost tvůrčí a analytické práce komunikativnost flexibilita trestní bezúhonnost ochota učit se nových poznatkům ŘP sk. B vhodné pro absolventy.
Kontakt na uvedené adrese či e mailu. Přihlášky se strukturovaných životopisem a důrazem na profesní praxi včetně dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání přijímá zaměstnanecký odbor Univerzity J. E. Purkyně Hoření 13 400 96 Ústí nad Labem do 15. listopadu. Na přihlášce prosíme uvést e mail a tel. kontakt.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 04.11.2011
plat: 11500- 28000 Kč
nabídka práce
Vedoucího vozového parku nákladní vozidla + technického oddělení
PODMÍNKOU: spolehivost časová flexibilita průkazné zkušenosti na podobné pozici řidičské oprávnění sk.B čistý výpis z rejstříku trestů
VÝHODU: řidičské oprávnění sk. C znalost německého nebo anglického jazyka
Přihláška do výběrového řízení je zaslání životopisu na mailovou adresu kleinpeter@sambular.cz
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 28.10.2011
plat: 15000- 30000 Kč
nabídka práce
Podmínkou SŠ vzdělání (chemické zaměření výhodou) komunikativní znalost AJ slovem i písmem 1 rok praxe v oboru nákupu pokročilá znalost MS Office (Excel Word) schopnost práce pod tlakem komunikativnost aktivita odpovědnost samostatnost smysl pro pořádek.
Pracovní náplň: objednávání na základě elektronického požadavku na nákup zajišťování dodávek vstupních surovin obalu a zboží kontrola průběhu zakázky vyhodnocení plnění dodávek potvrzování přijetí dodávek kontrola věcné správnosti faktury s objednávkou předkládáí podkladů pro fakturaci a závěrku zajišťování evidence příjmů surovin a obalů analyzování nákupní činnosti zpracovávání požadovaných výstupů pro vedení správa databáze dodavatelů komunikace s výrobou a dodavateli udržování a aktualizace seznamu surovin a obalů včetně specifikací zpracování podkladů pro hlášení EKOKOM vedení evidence objednávek v systému POHODA další činnosti dle podpůrného procesu nákupu.
Platové ohodnocení: 16 000
Kontakt na uvedené adrese tel. čísle či e mailu. Životopisy zasílejte do 31. 10. 2011 na uvedenou mailovou adresu.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 28.10.2011
plat: 16000 Kč
<< předchozí 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 další >>
Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.