inzerce práce, brigády

- soukromá i firemní inzerce práce a brigády zdrarma.
Nabídka práce, brigády
Inzerce práce, brigáda
inzerce knih, časopisu
inzerce prace a brigady
inzerce zvířat
elektro inzerce
inzerce muzika
inzerce počítače a příslušenství
ostatni inzerce
inzerce
inzerce auto - moto
reality inzerce
nabytek inzerce
inzerce muzika
sport inzerce
seznamka
inzerce dětské potřeby

Požadujeme všeobecné ekonomické nebo stavební vzdělání. Praxi v oboru min. 2 roky pokročilou znalost práce s PC MS Office IS. Pro zařazení do výběrového řízení zašlete životopis na uvedený kontakt nejpozději do 5.4.2011 Vybraní uchazeči budou následně osloveni.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 01.04.2011
plat: 18000 Kč
Požadované dovednosti a osobnostní předpoklady: VOŠ VŠ upřednostňujeme oblast sociální právní pedagogickou; min. 3 roky praxe na vedoucí pozici; zkušenost s přípravou vedením a realizací projektů; orientace a znalost problematiky cílové skupiny; manažerské schopnosti; zkušenosti s personálním řízením; dobré vystupování a komunikační dovednosti; časová flexibilita a spolehlivost; organizační schopnosti; odolnost vůči stresu a schopnost pracovat v časové tísni; motivace k práci s cílovou skupinou; psychická stabilita; schopnost samostatně rozhodovat být aktivní a tvůrčí; schopnost empatie a komunikace; schopnost týmové spolupráce; ochota a zájem se vzdělávat odborně růst být otevřený změnám NÁPLŇ PRÁCE: vedoucí zodpovídá za profesionální poskytovaní služeb dle zákona č.108 2006 o sociálních službách za odbornou úroveň jím řízeného zařízení zodpovídá za odbornou činnost a úroveň svého týmu zodpovídá za tvorbu a dodržování standardů kvality poskytovaných sociálních služeb zodpovídá za zpracování a dodržování odborné koncepce a metodik zodpovídá za vedení statistiky zodpovídá za vedení dokumentace pravidelně hodnotí efektivitu práce zodpovídá za zpracování průběžného hodnocení poskytovaných služeb vydává provozní a odborné předpisy týkající se chodu zařízení zodpovídá za podklady pro ekonoma OCH ÚL a projektového manažera OCH ÚL zodpovídá za řádné užívání prostor zařízení zodpovídá za řádné úsporné hospodaření a využívání finančních prostředků přidělených na realizaci služby zodpovídá za šetrné zacházení s movitým a nemovitým majetkem OCH ÚL Zodpovídá za odborné i provozní řízení členů svého týmu: vede tým poskytující sociální služby vypracovává podklady pro osobní hodnocení jednotlivých zaměstnanců zodpovídá za dodržování obecných a interních pracovně právních předpisů zodpovídá za pravidelné vedení porad týmu týkající se provozu a konkrétní práce s jednotlivými uživateli NABÍZÍME: zázemí stabilní silné neziskové organizace; prostor pro vlastní odborný růst; mzdové ohodnocení ve výši 20 25 tis. Kč; dovolenou 25 dní; příjemné pracovní prostředí Kontaktní osoba: Mgr. Marian Moštík; e mail: mostik@charitausti.cz mob: 731 402 494 475 601 805 Profesní životopis s vyjmenováním odborných zkušeností + motivační dopis zašlete: mostik@charitausti.cz filipkova@charitausti.cz Výběrové řízení je dvoukolové v první kole proběhne výběr na základě zaslaného životopisu a motivačního dopisu. V druhém kole budou vybraní kandidáti pozváni k přijímacímu pohovoru.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 30.03.2011
plat: 20000- 25000 Kč
PODMÍNKOU: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání ekonomického směru; znalost podvojného účetnictví a rozpočtové skladby výhodou; uživatelská znalost práce na PC (Word Excel Internet Outlook); řidičské oprávnění slupiny "B" aktivní řidič; dobré komunikační schopnosti; ochota se dále vzdělávat; bezúhonnost Praxe: ve státní správě nebo samosprávě výhodou; v oblasti rozpočtu výkaznictví finanční kontroly ve státní správě nebo samosprávě výhodou NÁPLŇ PRÁCE: výkon kontrolní činnosti dle zákona o finanční kontrole u příspěvkových organizací zřizovaných Ústeckým krajem příjemců dotací rozpočtu kraje zejména ověřování finančních a účetních výkazů inventarizací plnění příjmů a výdajů rozpočtu evidence majetku a nakládání s ním zadávání veřejných zakázek kontrola hospodaření s poskytnutými dotacemi. S místem výkonu práce na Krajském úřadě Ústeckého kraje Ústí nad Labem. Náležitosti přihlášky: jméno příjmení titul datum a místo narození státní příslušnost místo trvalého pobytu číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu jde li o cizího státního občana datum a podpis. K přihlášce připojte: strukturovaný profesní životopis výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál) ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Platové podmínky: se řídí zákonem č. 262 2006 Sb. zákoník práce a nařízením vlády č. 564 2006 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě ve znění pozdějších předpisů.(platová třída 10) Termín nástupu: dohodou Vyhlašovatel si vyhrazuje zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu. Přihlášky s požadovanými doklady doručte v zalepené obálce označené "VÝBĚROVÉ RÍZENÍ" do podatelny KÚÚK nejpozději do 6 .4. 2011 na adresu: Krajský úřad Ústeckého kraje oddělení personálních věcí a vzdělávání Velká Hradební 3118 48 400 02 Ústí nad Labem. Kontaktní osoba:Ing. Zdeňka Kovářová telefon 475 657 607 E mail:kovarova.z@kr ustecky.cz
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 30.03.2011
plat: 15420 Kč
PODMÍNKOU: SŠ vzdělání v IT nebo jiném technickém oboru praktická znalost MS Windows XP W7 Office 2003 2007 zkušenosti s podporou uživatelů znalost AJ ŘP skupiny B. Osobní předpoklady: odolnost vůči zátěži osobní zodpovědnost při péči o zákazníka ochota vzdělávat se nadšení pro práci Doplňující údaje: nástup možný ihned plný pracovní úvazek pracovní doba v rozmezí od 7:00 do 20:00 NÁPLŇ PRÁCE: příjem a zpracování uživatelských požadavků (telefonicky emailem přes web) 1.úroveň podpory proaktivní přístup při podpoře uživatelů řešení uživatelských požadavků Pokud vás zaujala tato nabídka pošlete nám strukturovaný životopis včetně průvodního dopisu na uvedenou e mailovou adresu (jiri.martinek@complus.cz) Životopisy zasílejte pouze na e mail: jiri.martinek@complus.cz Nechodit na uvedenou adresu společnosti vybraní uchazeči budou kontaktováni a bude s nimi domluven termín schůzky.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 30.03.2011
plat: 15000- 18000 Kč
nabídka práce
PODMÍNKOU: praxi v oboru silnoproudé elektrotechniky; vyhláška 50 78 Sb. §6; zkušenosti s měřící a regulační technikou; zájem o amatérskou "kutilskou" elektroniku výhodou NÁPLŇ PRÁCE: provádí obsluhu a údržbu rozvoden společnosti; podílí se na budování a údržbě VN NN a MN zařízení společnosti; provádí preventivní prohlídky odstraňuje poruchy na el. zařízení společnosti; připravuje náhradní díly a materiál; udržuje platnou technickou dokumentaci el. zařízení společnosti; dodržuje provozní předpisy společnosti týkající se elektroinstalace NABÍZÍME: odpovídající mzdové ohodnocení; samostatnou a odpovědnou práci; firemní benefity (5 týdnů dovolené penzijní připojištění příspěvek na stravování) Termín nástupu: ihned Pokud Vás tento inzerát zaujal zašlete prosím Váš životopis na e mailovou adresu: marcela.molnarova@medpovrly.cz Telefonní kontakt: Ing. Marcela Molnárová tel. 475 315 187 (Personální oddělení).
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 27.03.2011
plat: 15000- 17000 Kč
PORADENSTVÍ V OBLASTI DIETOLOGIE A ZDRAVÉ VÝŽIVY POŽADAVKY : min. středoškolské či bakalářské vzdělání základní znalosti a povědomí z oboru zdraví a dietologie (profesní vzdělávání s certifikací zajištěno) dobré prodejní organizační a komunikační schopnosti znalost práce na PC (MS Office) aktivita samostatnost flexibilita loajalita vztah ke zdravému životnímu stylu dietologii a výživě pracovitost NABÍZÍME : odpovídající plat (fixní plat+bonusový systém na základě dosažených tržeb) příjemné pracovní prostředí proškolení v systému od mateřské společnosti Zasílat strukturovaný životopis + foto e mail : info@naturen.cz
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 27.03.2011
plat: 15000- 30000 Kč
PODMÍNKOU: vyučení. Platové ohodnocení: 13.000 Kč nástupní navýšení dle praxe a dovedností. Kontakt na uvedené adrese každý pracovní den od 7.00 do 15.30 nebo telefonním čísle.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 26.03.2011
plat: 13000 Kč
PODMÍNKOU: min. SŠ vzdělání v IT oboru; ŘP skupiny B; osobní zodpovědnost při péči o zákazníka; odolnost vůči zátěži; ochota vzdělávat se rozvíjet znalosti v oblasti kooperace s Linuxovými řešeními; pracovní a časová flexibilita; znalost AJ; trestní bezúhonnost NÁPLŇ PRÁCE: správa doménového prostředí MS Windows instalace a provoz serverových řešení; výměna vadného HW instalace a oprava SW konfigurací; v omezené míře poradenská činnost uživateli; proaktivní přístup při podpoře služeb pro zákazníka IT DOVEDNOSTI: praktická expertní činnost MS serverových produktů MS (MS Exchange WIN SVR 2003 2008) tvorba instalačních skriptů zálohovací postupy AD DNS; alespoň základní znalost HW serverů IBM DELL. NABÍZÍME: služební automobil i k soukr. užívání; notebook; kreativní práci s možností pracovního postupu; školení získání odborných IT certifikátů Nástup: ihned nebo dohodou Životopisy zasílejte pouze na e mail jiri.martinek@complus.cz. Vybraní uchazeči budou kontaktováni a bude s nimi domluven termín schůzky.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 26.03.2011
plat: 23000- 27000 Kč
PODMÍNKOU: vysokoškolské vzdělání; spolehlivost bezúhonnost komunikativnost a samostatnost; dobrá znalost práce s PC; anglický a německý jazyk slovem a písmem Platová třída v rozmezí N7 9 (dle vnitřního mzdového předpisu UJEP) Jedná se o pracovní poměr na dobu určitou jako zástup za mateřskou dovolenou NÁPLŇ PRÁCE: evidence a zpracování výstupů vědecké činnosti; zajištění agendy edičního střediska; zajištění činnosti interní grantové agentury Přihlášky se strukturovaným životopisem a doklady o vzdělání přijímá zaměstnanecký odbor UJEP Hoření 13 400 96 Ústí nad Labem do 15.4. 2011.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 26.03.2011
plat: 12000- 21000 Kč
Jedná se o pracovní místo "pracovník v sociálních službách obslužná péče" v DOZP Severní Terasa Ústí nad Labem. PODMÍNKOU: Uchazeč musí prokázat odbornou kvalifikaci a bezúhonnost dle Zákona o sociálních službách č. 108 2006 Sb. Pracovní poměr na dobu určitou jako zástup za dlouhodobě nemocného zaměstnance s možností dalšího prodloužení. Platové zařazení 4. plat. třída dle NV č. 564 2006 Sb. v platném znění platový stupeň dle délky započitatelné praxe podle ZP + osobní ohodnocení zkušební doba 3 měsíce. Životopis zasílat poštou e mailem nebo předat osobně v době od 8 00 do 13 00 hod.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 26.03.2011
plat: 8350- 12580 Kč
<< předchozí 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 další >>


Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.


  www.capreality.cz/   www.rekvalifikace.com/  www.ucetnictvi-dudr.cz/  http://www.boty-toratora.cz/     domácí práce, INZERCE ZDARMA