Inkasisté pohledávek a příbuzní pracovníci
Charakteristika pracovní činnosti:
" vyřizování administrativně obchodní agendy správce pohledávek
" kontrola platební morálky zákazníků urgence a kontrola plateb řešení prodlení
" práce s informačním systémem společnosti NF (výstupy sestavy salda fakturace platby atp.)
" spolupráce a komunikace s účtárnou kontrola jednoduchých účetních operací (fakturace zápočty)
" spolupráce s obchodním úsekem spedicí (s obchodními manažery zástupci disponenty)
" příprava základních dokumentů k pohledávkám
" vedení jednoduché spisové agendy k případům podle fáze řízení (dohody soudní spory exekuce)
" statistické evidence a výstupy (excel. tabulky přehledy a vývoje aktualizace stavu)
" komunikace s orgány státní správy (policie státní zastupitelství soudy zastupitelské úřady v zahraničí)
" získávání kontrola a vyhodnocování informací z veřejně dostupných zdrojů (Justice Obchodní a Insolvenční rejstřík Ares atp.)
" hlídání termínů a lhůt organizování schůzek domluva a příprava k jednání
" zápisy z jednání a porad plánovaných výjezdů a výsledků z dohod
" plnění dalších úkolů dle požadavků správce pohledávek a vedení společnosti
Kvalifikační a odborné požadavky:
" Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání obchodně právního směru
" Znalost anglického nebo německého jazyka slovem i písmem
" Řidičský průkaz skupiny B nutný
" Dobrá znalost práce na PC (MS Office Internet Navision výhodou)
" Praxe v exekutorské nebo právní kanceláři výhodou
Osobnostní předpoklady:
" Schopnost samostatné práce vysoké pracovní nasazení
" Výborné verbální i písemné schopnosti
" Pracovní dynamika s aktivním přístupem
" Příjemné a kultivované vystupování zvládání více úkolů najednou
" Dobré organizační schopnosti
" Spolehlivost a loajalita zodpovědnost časová flexibilita
" Asertivita průbojnost neodbytnost důslednost preciznost
" Trestní bezúhonnost
" Ochota trvale se vzdělávat
Nabízíme:
" Motivující finanční ohodnocení včetně cílených odměn benefitů a sociální program služební mobil příspěvek na životní a penzijní pojištění stravenky
" Zajímavou práci v profesionálním a ambiciózním týmu mladých lidí
" Stabilitu a zázemí společnosti která je držitelem ČSN EN ISO 9001:2009 GMP HACCP
" Příjemné pracovní prostředí v sídle společnosti (jídelna školicí středisko)
" Místo výkonu práce Chabařovice okr. Ústí nad Labem
" Nástup možný od 01. 12. 2011
Kontakt na uvedené adrese tel. čísle či e mailu. Vaše nabídky včetně životopisu a motivačního dopisu v ČJ (můžete přiložit kopii fotografie reference) posílejte na adresu společnosti.
Směnost: Pružná pracovní doba
Vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Pracovní úvazek: Plný
plat: 18000 Kč
Datum nástupu: 01.12.2011
Firma: ZDEMAR Ústí nad Labem s.r.o.
Ulice: Smetanova 683
Obec: Chabařovice
Kontaktní telefon: +420 605 207 564
Kontaktní e-mail:prace@zdemar.cz
Kontaktní osoba Tomáš Pacák
Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.