inzerce práce, brigády

- soukromá i firemní inzerce práce a brigády zdrarma.
Nabídka práce, brigády
Inzerce práce, brigáda
inzerce knih, časopisu
inzerce prace a brigady
inzerce zvířat
elektro inzerce
inzerce muzika
inzerce počítače a příslušenství
ostatni inzerce
inzerce
inzerce auto - moto
reality inzerce
nabytek inzerce
inzerce muzika
sport inzerce
seznamka
inzerce dětské potřeby

Místo výkonu práce: budovy Magistrátu města Liberec a území správního obvodu města Liberce. Předpoklady pro výkon funkce: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt) dosáhla věku 18 let je způsobilá k právním úkonům je bezúhonná ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním předpisem lustračním zákonem (vedoucí úředník se bude muset v zákonné lhůtě prokázat negativním lustračním osvědčením). Požadavky stanovené statutárním městem Liberec pro uchazeče: " vysokoškolské vzdělání v oborech architektura urbanismus pozemní stavby geodézie geografie a obory příbuzné; " vysoký stupeň znalosti problematiky GIS znalost práce s aplikacemi GIS (platformy CAD ESRI apod.) s databázovými systémy (ORACLE apod.) a aplikacemi CAD (Microstation apod.); " dobré komunikační schopnosti pro jednání s fyzickými i právnickými osobami aktivní přístup k řešení problémů schopnost systematické a koncepční práce; " znalost legislativy v oblasti územního plánování; " znalost územní problematiky obvodu obce s rozšířenou působností (ORP Liberec); " práce s PC (Microsoft Office GIS Internet apod.); řidičský průkaz skupiny B. Výhodou je splnění kvalifikačních předpokladů podle § 24 zák. č. 183 2006 Sb. stavební zákon v platném znění znalost stavebního zákona praxe ve veřejné správě schopnost komunikovat v anglickém (německém) jazyce. Uvítáme zkušenosti při vedení pracovního kolektivu. Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat jeho: jméno příjmení a titul; datum a místo narození; státní příslušnost; místo trvalého pobytu; číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu jde li o cizího státního občana). Musí být též uvedeno datum a podpis zájemce. K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady: životopis ve kterém se uvedou údaje o jeho dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech; výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Uvítáme přiložení vyplněného osobního dotazníku spolu s fotografií (lze jej stáhnout včetně přihlášky do výběrového řízení na webových stránkách města na adrese http: www.liberec.cz wps portal statutarni mesto liberec magistrat a radnice odbory magistratu odbor kancelar tajemnika ). Základní informace o pracovní pozici: jedná se o funkci vedoucího úředníka který komplexně řídí oddělení ÚAP a GIS. V rámci své činnosti se podílí na územním a urbanistickém rozvoji ORP Liberec. Platové zařazení: do platové třídy 11 v tarifním rozpětí 16.750 Kč až 24.440 Kč (podle zápočtu let odborné praxe) + příplatek za vedení + poskytnutí dalších pohyblivých složek platu která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce. Nástup do funkce vedoucího úředníka: 1. leden 2012 případně dle dohody. Jedná se o pracovní poměr na dobu neurčitou. Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je 30. listopadu 2011. Způsob podání přihlášky: " osobně na personálním oddělení nebo v podatelně Magistrátu města Liberec; " odeslat na adresu: Statutární město Liberec personální oddělení náměstí Dr. Edvarda Beneše 1 Liberec 1 PSČ 460 59 (tel. 485 243 761 nebo 485 243 768). Po skončení řízení budou uchazečům na vyžádání jejich písemné materiály poskytnuté k výběrovému řízení vráceny.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 13.11.2011
plat: 16750- 24440 Kč
Místo výkonu práce: území správního obvodu města Liberce jakožto obce s rozšířenou působností podle přílohy č. 2 k zákonu č. 314 2002 Sb. Předpoklady pro výkon funkce: úředníkem se může stát fyzická osoba která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt) dosáhla věku 18 let je způsobilá k právním úkonům je bezúhonná ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním předpisem lustračním zákonem (vedoucí úředník se bude muset v zákonné lhůtě prokázat negativním lustračním osvědčením). Další požadavky stanovené statutárním městem Liberec pro uchazeče: " vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu přírodovědného správně právního či právnického směru; " nejméně pětiletá praxe při výkonu správních činností; " znalost právních předpisů v oblasti ochrany přírody (uvítáme zkoušku zvláštní odborné způsobilosti na úseku níže uvedených správních činností); " velmi dobrá úroveň komunikačních schopností pro jednání s právnickými i fyzickými osobami; " řidičský průkaz skupiny "B" uživatelská znalost práce s PC (Microsoft Office). Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat jeho: jméno příjmení a titul; datum a místo narození; státní příslušnost; místo trvalého pobytu; číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu jde li o cizího státního občana). Musí být též uvedeno datum a podpis zájemce. K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady: životopis ve kterém se uvedou údaje o jeho dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech; výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Uvítáme přiložení vyplněného osobního dotazníku spolu s fotografií (lze jej stáhnout včetně přihlášky do výběrového řízení na webových stránkách města na adrese http: www.liberec.cz wps portal statutarni mesto liberec magistrat a radnice odbory magistratu odbor kancelar tajemnika ). Popis pracovní činnosti: Zajišťování odborných činností při výkonu státní správy v rozsahu svěřeném obcím pověřeným obecním úřadům a obecním úřadům obcí s rozšířenou působností podle zákona o ochraně přírody a krajiny (114 1995 Sb. v pl. znění). Zajišťování odborných činností při výkonu státní správy v rozsahu svěřeném pověřeným obecním úřadům a obecním úřadům obcí s rozšířenou působností podle zákonů o lesích (189 1995 Sb. v pl. znění) o obchodu s reprodukčním materiálem lesních dřevin (149 2003 Sb. v pl. znění) o myslivosti (449 2001 Sb. v pl. znění) o rybářství (99 2004 Sb. v pl. znění) o ochraně zemědělského půdního fondu (334 1992 Sb. v pl. znění) o rostlinolékařské péči (326 2004 Sb. v pl. znění) a veterinární péči (166 1999 Sb. v pl. znění). Zajišťování odborných činností při projednávání přestupků a jiných správních deliktů dle uvedených zákonů a zákona č. 200 1990 Sb. o přestupcích v platném znění. Platové zařazení: do platové třídy 11 v tarifním rozpětí 16.750 Kč až 24.440 Kč (podle zápočtu let odborné praxe) + příplatek za vedení + poskytnutí dalších pohyblivých složek platu.která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce. Nástup do funkce vedoucího úředníka: 1. leden 2012 případně dle dohody. Jedná se o pracovní poměr na dobu neurčitou. Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je 30. listopadu 2011. Způsob podání přihlášky: " osobně na personální
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 13.11.2011
plat: 16750- 24440 Kč
Místo výkonu práce: budovy Magistrátu města Liberec a území správního obvodu města Liberce. Předpoklady pro výkon funkce: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt) dosáhla věku 18 let je způsobilá k právním úkonům je bezúhonná ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním předpisem lustračním zákonem (vedoucí úředník se bude muset v zákonné lhůtě prokázat negativním lustračním osvědčením). Požadavky stanovené statutárním městem Liberec pro uchazeče: " vysokoškolské vzdělání v oboru architektura (urbanismus); " znalost problematiky území statutárního města Liberce architektonických a urbanistických struktur a vazeb na území města; " dobré komunikační schopnosti pro jednání s fyzickými i právnickými osobami aktivní přístup k řešení problémů schopnost systematické a koncepční práce; " znalost problematiky legislativy a GIS v oblasti územního plánování; " práce s PC (Microsoft Office GIS Internet apod.); řidičský průkaz skupiny B. Výhodou je splnění kvalifikačních předpokladů podle § 24 zák. č. 183 2006 Sb. stavební zákon v platném znění znalost stavebního zákona praxe ve veřejné správě schopnost komunikovat v anglickém (německém) jazyce. Uvítáme zkušenosti při vedení pracovního kolektivu. Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat jeho: jméno příjmení a titul; datum a místo narození; státní příslušnost; místo trvalého pobytu; číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu jde li o cizího státního občana). Musí být též uvedeno datum a podpis zájemce. K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady: životopis ve kterém se uvedou údaje o jeho dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech; výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Uvítáme přiložení vyplněného osobního dotazníku spolu s fotografií (lze jej stáhnout včetně přihlášky do výběrového řízení na webových stránkách města na adrese http: www.liberec.cz wps portal statutarni mesto liberec magistrat a radnice odbory magistratu odbor kancelar tajemnika ). Základní informace o pracovní pozici: jedná se o funkci vedoucího úředníka který komplexně řídí oddělení urbanismu a architektury. V rámci své činnosti se podílí na tvorbě strategií územním a urbanistickém rozvoji a na architektonické "tváři" města Liberce. Platové zařazení: do platové třídy 11 v tarifním rozpětí 16.750 Kč až 24.440 Kč (podle zápočtu let odborné praxe) + příplatek za vedení + poskytnutí dalších pohyblivých složek platu která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce. Nástup do funkce vedoucího úředníka: 1. leden 2012 případně dle dohody. Jedná se o pracovní poměr na dobu neurčitou. Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je 30. listopadu 2011. Způsob podání přihlášky: " osobně na personálním oddělení nebo v podatelně Magistrátu města Liberec; " odeslat na adresu: Statutární město Liberec personální oddělení náměstí Dr. Edvarda Beneše 1 Liberec 1 PSČ 460 59 (tel. 485 243 761 nebo 485 243 768). Po skončení řízení budou uchazečům na vyžádání jejich písemné materiály poskytnuté k výběrovému řízení vráceny.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 13.11.2011
plat: 16750- 24440 Kč
úklid po dřevorubcích místo výkonu práce Liberec nebo Frýdlant úkolová mzda požadujeme fyzickou zdatnost
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 13.11.2011
plat: 70 Kč
Místo výkonu práce: budovy Magistrátu města Liberec a území správního obvodu města Liberce. Předpoklady pro výkon funkce: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt) dosáhla věku 18 let je způsobilá k právním úkonům je bezúhonná ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním předpisem lustračním zákonem (vedoucí úředník se bude muset v zákonné lhůtě prokázat negativním lustračním osvědčením). Požadavky stanovené statutárním městem Liberec pro uchazeče: " vysokoškolské vzdělání v oborech architektura urbanismus pozemní stavby geografie a obory příbuzné; " velmi dobré komunikační schopnosti pro jednání s fyzickými i právnickými osobami aktivní přístup k řešení problémů schopnost systematické a koncepční práce; " znalost legislativy v oblasti územního plánování; " znalost územní problematiky obvodu obce s rozšířenou působností (ORP Liberec); " práce s PC (Microsoft Office GIS Internet apod.); řidičský průkaz skupiny B. Výhodou je splnění kvalifikačních předpokladů podle § 24 zák.č. 183 2006 Sb. stavební zákon v platném znění znalost stavebního zákona praxe ve veřejné správě schopnost komunikovat v anglickém (německém) jazyce. Uvítáme zkušenosti při vedení pracovního kolektivu. Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat jeho: jméno příjmení a titul; datum a místo narození; státní příslušnost; místo trvalého pobytu; číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu jde li o cizího státního občana). Musí být též uvedeno datum a podpis zájemce. K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady: životopis ve kterém se uvedou údaje o jeho dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech; výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Uvítáme přiložení vyplněného osobního dotazníku spolu s fotografií (lze jej stáhnout včetně přihlášky do výběrového řízení na webových stránkách města na adrese http: www.liberec.cz wps portal statutarni mesto liberec magistrat a radnice odbory magistratu odbor kancelar tajemnika ). Základní informace o pracovní pozici: jedná se o funkci vedoucího úředníka který komplexně řídí oddělení územního plánování. V rámci své činnosti se podílí na územním rozvoji ORP Liberec pořizování územně plánovací dokumentace pro ORP Liberec a dalších činnostech pořizovatele dle stavebního zákona. Platové zařazení: do platové třídy 11 v tarifním rozpětí 16.750 Kč až 24.440 Kč (podle zápočtu let odborné praxe) + příplatek za vedení + poskytnutí dalších pohyblivých složek platu která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce. Nástup do funkce vedoucího úředníka: 1. leden 2012 případně dle dohody. Jedná se o pracovní poměr na dobu neurčitou. Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je 30. listopadu 2011. Způsob podání přihlášky: " osobně na personálním oddělení nebo v podatelně Magistrátu města Liberec; " odeslat na adresu: Statutární město Liberec personální oddělení náměstí Dr. Edvarda Beneše 1 Liberec 1 PSČ 460 59 (tel. 485 243 761 nebo 485 243 768). Po skončení řízení budou uchazečům na vyžádání jejich písemné materiály poskytnuté k výběrovému řízení vráceny.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 13.11.2011
plat: 16750- 24440 Kč
nabídka práce
Náplň práce: vedení obchodních schůzek s podnikatelskou sférou ve svěřeném regionu (daný okres) představení projektu a vytváření komunikace a udržování dobrých vztahů s klienty. Požadujeme: min. SŠ vzdělání s maturitou uživatelská znalost práce na PC MS Office Internet velmi dobré komunikační a prezentační schopnosti orientace na stanovené cíle a výsledky zodpovědné jednání spolehlivost samostatnost vysoké pracovní nasazení chuť pracovat s lidmi. Nabízíme: plnou podporu společnosti práce v příjemném kolektivu profesionální školení na náklady firmy pružnou pracovní dobu prostor pro samostatné rozhodování a tvořivost odpovídající finanční ohodnocení 15.000 Kč 25.000 Kč (pozn.: horní hranice výdělku není omezena) kolegiální atmosféru vstřícnost i profesionalitu spolupráce a podpory podílet se na unikátním a smysluplném projektu. V případě Vašeho zájmu o nabízenou pracovní pozici zasílejte své strukturované životopisy na hrk1@fairlook.cz tel.: 724615036. Dohoda o provedení práce DPP (na 2 měsíce) poté HPP.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 12.11.2011
plat: 15000- 25000 Kč
POŽADUJEME: SŠ SOU vzdělání strojního zaměření praxe ve výrobě znalost automobilového průmyslu výhodou orientace v technické dokumentaci zkušenosti s vedením týmu vysoké pracovní nasazení práce na PC komunikativní znalost AJ výhodou. HLAVNÍ ZODPOVĚDNOSTI: plánování řízení a koordinování výrobního sektoru kontrola plnění směnového výrobního plánu kontrola kvality vyráběných výrobků včetně dodržování pracovních postupů a kontrolních plánů vedení týmu cca 20 ti pracovníků spolupráce při zavádění nových projektů do výroby. NABÍZÍME: zaměstnání ve stabilní společnosti odpovědná a zajímavá práce možnost dlouhodobé spolupráce odpovídající finanční ohodnocení + další benefity místo výkonu práce Liberec průmyslová zóna JIH.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 12.11.2011
plat: 17000 Kč
Náplň práce: instalace SW do navigačních zařízení instalace SW do PC komunikace se zákazníky zpracovávání nabídek zajišťování administrativy týkající se servisu a příjmu zakázek prodej doplňkového příslušenství. Požadavky: velmi dobrá uživatelská znalost PC schopnost orientace a rychlého vyhledávání informací na internetu a v dostupných zdrojích znalost anglického jazyka minimálně pasivní ř.p. sk B schopnost samostatné práce komunikativnost a vstřícné jednání. Nabízíme: samostatnou a zajímavou práci na nově vznikající pobočce pražské firmy platové ohodnocení dle dosažených výsledků a obratu služební telefon. Práce vhodná i pro absolventy a osoby se změněnou pracovní schopností. Zaškolení bude probíhat v pražské centrále po dobu cca 1 měsíce po nástupu. Nástupní plat od 12000 hrubá mzda podle dosavadních zkušeností a praxe. Nástup v průběhu listopadu (cca). Zaslat životopis e mailem.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 12.11.2011
plat: 12000 Kč
nabídka práce
VŠ nebo ÚSO technického směru aktivní znalost Nj slovem i písmem (Aj výhodou) znalost vedení projektů dle APQP obchodní zkušenosti samostatné jednání spolehlivost a ochota cestovat ŘP sk. B znalost práce s PC praxe v obchodní činnosti v automobilovém průmyslu min. 2 roky
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 11.11.2011
plat: 20000- 30000 Kč
čistý trestní rejsřík dobrý zdravotní stav domluvit si schůzku telefonicky podmínkou
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 11.11.2011
plat: 70 Kč
<< předchozí 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 další >>


Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.


  www.capreality.cz/   www.rekvalifikace.com/  www.ucetnictvi-dudr.cz/  http://www.boty-toratora.cz/     domácí práce, INZERCE ZDARMA