inzerce práce, brigády

- soukromá i firemní inzerce práce a brigády zdrarma.
Nabídka práce, brigády
Inzerce práce, brigáda
inzerce knih, časopisu
inzerce prace a brigady
inzerce zvířat
elektro inzerce
inzerce muzika
inzerce počítače a příslušenství
ostatni inzerce
inzerce
inzerce auto - moto
reality inzerce
nabytek inzerce
inzerce muzika
sport inzerce
seznamka
inzerce dětské potřeby

HLAVNÍ ZODPOVĚDNOSTI: * Kontrola dodržování systému kvality * Zpracovávání zákaznických reklamací * Organizace zákaznických návštěv a auditů * Koordinace zavádění preventivních opatření do výroby s ohledem na kvalitu výrobků * Vyhodnocování interní nekvality a zmetkovitosti * Koordinace procesu při vzniku nových výrobků systémů a metod řízení jakosti. POŽADUJEME: * SŠ VŠ technického směru * Zkušenosti z oblasti jakosti nejlépe v automobilovém průmyslu * Znalost norem jakosti ISO 9001:2001 * Komunikativní znalost AJ * MS Office * Dynamická komunikativní a proaktivní osobnost * ŘP sk. B. V případě vašeho zájmu zašlete své nabídky se strukturovaným životopisem na e mail: personalni@dnascz.com nebo na ASCZ Newtonova 484 Liberec – prům. zóna Jih Bližší informace k volným pozicím na www.dnascz.com
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 07.03.2012
plat: 20000 Kč
nabídka práce
ŘP sk. C E
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 07.03.2012
plat: 18000 Kč
Místo výkonu práce: Liberecký kraj Krajský úřad Libereckého kraje. Platové zařazení: 11. platová třída (zákon č. 262 2006 Sb. zákoník práce a nařízení vlády č. 564 2006 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě). Charakteristika vykonávané činnosti: " shromažďování a evidence účetních podkladů projektu Poradenství v Libereckém kraji financovaného z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost " vedení finanční dokumentace projektu " zodpovídá za metodiku účetnictví a dokladování účetních dokladů " připravuje podklady pro finanční operace (smlouvy s dodavateli objednávky a další účetní doklady) " zpracovávání monitorovacích zpráv projektu výkazů práce žádostí o platbu soupisek účetních dokladů Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru: " státní občan ČR popř. fyzická osoba která je cizím státním příslušníkem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326 1999 Sb. o pobytu cizinců na území České republiky " dosažení věku 18 let " způsobilost k právním úkonům " bezúhonnost " ovládání českého jazyka. Kvalifikační předpoklady: " vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu (ekonomické zaměření vítáno). Jiné požadavky: " velmi dobré komunikační a organizační schopnosti " praxe v oblasti řízení projektů vítána " dobrá znalost práce s výpočetní technikou (Windows Office Explorer) " samostatnost iniciativa a flexibilita " vysoké pracovní nasazení " řidičský průkaz skupiny B výhodou. Uchazeči předloží písemnou přihlášku která musí obsahovat tyto náležitosti: " přesné označení výběrového řízení " jméno příjmení a titul uchazeče " datum a místo narození uchazeče " státní příslušnost uchazeče " místo trvalého pobytu uchazeče " číslo občanského průkazu nebo dokladu o povolení k pobytu jde li o cizího státního občana " datum a podpis uchazeče. Výčet dokladů které zájemce připojí k přihlášce: " strukturovaný životopis ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících výběrového řízení " osobní dotazník včetně fotografie (tiskopis je k dispozici na webových stránkách Libereckého kraje nebo je možno si ho vyzvednout na personálním oddělení příp. v podatelně krajského úřadu nebo si vyžádat elektronické zaslání) " výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce " ověřená kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání Pracovní poměr: na dobu určitou zástup za mateřskou a následně rodičovskou dovolenou nejdéle do 31. 5. 2013 (po dobu trvání projektu). Předpokládaný termín nástupu: duben 2012. Lhůta pro podání přihlášky: do 20. března 2012. Způsob podání přihlášky: písemně poštou nebo osobně na adresu: Krajský úřad Libereckého kraje personální a mzdové oddělení U Jezu 642 2a 461 80 Liberec 2 telefon 485226376 (Ulmanová) 485226336 (Bc. Jarošová) e mail jitka.ulmanova@kraj lbc.cz nebo ivana.jarosova@kraj lbc.cz. V elektronické podobě lze zasílat materiály pouze prostřednictvím datové schránky v souladu se zákonem č. 300 2008 Sb. o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů. Obálku označte textem: Výběrové řízení na místo finančního manažera projektu Poradenství v Libereckém kraji.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 07.03.2012
plat: 16750- 25190 Kč
nabídka práce
znalost práce na PC spolehlivost zatím dohoda o provedení práce a po zapracování (cca za 1 měsíc) smlouva na HPP hlásit se osobně na prodejně v Revoluční ul. životopis s sebou
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 04.03.2012
plat: 10000 Kč
spolehlivost vhodné pro zájemce z Chrastavy hlásit se předem telefonicky podmínkou
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 04.03.2012
plat: 70 Kč
fyzická zdatnost nástupní plat cca 15000 Kč
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 04.03.2012
plat: 15000 Kč
ŘP sk. C profesní osvědčení fyzická zdatnost zákl. mzda cca 12000 Kč + 2000 Kč osobní ohodnocení + prémie zaslat životopis e mailem
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 03.03.2012
plat: 12000 Kč
nabídka práce
Řízení týmu zaměstnanců strana závazků a hlavní knihy účetnictví. Koordinace Systému pro správu dokumentů. Náplň práce: Metodické vedení a dohled nad procesem a školení nových členů týmu; Komunikace se zahraničními závody; Řízení oblasti závazků; Koordinaci systému řízení dokumentu včetně řízení dodavatelských vztahů s poskytovatelem DMS; Požadavky: plynně anglicky pokročilá němčina výhodou komunikační dovednosti asertivní člověk zkušenosti s vedením lidí ekonomické vzdělání a praxe na obdobné pozici SAP dovednosti MS Excel pro práci s velkými soubory dat vč. kontingenční tabulky zkušenost s účtováním na hlavní knihu.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 02.03.2012
plat: 30000- 35000 Kč
Náplň práce: •komunikace s klienty a dodavateli •koordinace a řízení zakázek projektů •administrativní příprava projektů •práce s administračním systémem (obsluha redakčního systému zaškolíme) •monitorování a reportování stavu projektů •práce zahrnuje úkony asistentky. Požadujeme: •uživatelská znalost prostředí internetu eshopy katalogy a prezentace •znalost práce na PC podmínkou MS Office grafické programy •kultivované jednání komunikační a organizační dovednosti •přehled o fungování a principech internetového marketingu a SEO •kreativita a samostatnost při plnění úkolů •ochota učit se novým věcem. Výhodou: •zkušenosti s vedením projektů •praktická zkušenost s tvorbou www stránek SEO či PPC •předchozí praxe v komunikaci se zákazníkem •znalost anglického či německého jazyka. Nabízíme: •časovou flexibilitu pracovní doba dle vašeho rozvrhu možnost práce při studiu •potřebné zázemí práci v mladé dynamické firmě v rychle rostoucím odvětví •možnost pracovního růstu •kancelář služební mobilní telefon. Místo a čas: •nástup: ihned •místo práce: Liberec •pracovní doba: 8 16.30 (v případě potřeby i mimo tuto pracovní dobu). Pokud tomuto profilu odpovídáte neváhejte a zašlete nám svůj strukturovaný životopis s platovými představami. Každému uchazeči se do 14 dnů od obdržení životopisu ozveme s případnou pozvánkou do dalšího kola výběrového řízení. Vaše životopisy zasílejte na adresu: voplakal@uvm.cz.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 02.03.2012
plat: 14000 Kč
POŽADAVKY: ukončené středoškolské vzdělání výborné prodejní a komunikační dovednosti iniciativa a kladný přístup k práci důslednost spolehlivost samostatnost rychlost dobré komunikační předpoklady příjemné vystupování zájem o práci s lidmi uživatelská znalost práce na PC. Vhodné pro osoby zdravotně postižené. NÁPLŇ PRÁCE: obsluha zákazníků v rámci maloobchodní prodejny doplňování zboží na prodejně prodej zboží vystavení dokladů v programu manipulace s hotovostí zodpovědnost za jednotlivé úseky prodejny vyřizování objednávek příjem reklamací telefonická komunikace se zákazníkem. NABÍZÍME: možnost seberealizace v perspektivní společnosti dobré finanční ohodnocení zaměstnanecké výhody (stravenky zvýhodněné nákupy aj.) práci v dynamickém kolektivu možnost profesního růstu odpovědnou a samostatnou pozici. KONTAKT: Životopisy zasílejte na adresu vladimíra.bedecova@canis.cz.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 02.03.2012
plat: 10000 Kč
<< předchozí 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 další >>


Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.


  www.capreality.cz/   www.rekvalifikace.com/  www.ucetnictvi-dudr.cz/  http://www.boty-toratora.cz/     domácí práce, INZERCE ZDARMA