Vedoucí ostatních úředníků
Místo výkonu práce: budovy Magistrátu města Liberec a území správního obvodu města Liberce.
Předpoklady pro výkon funkce: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt) dosáhla věku 18 let je způsobilá k právním úkonům je bezúhonná ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním předpisem lustračním zákonem (vedoucí úředník se bude muset v zákonné lhůtě prokázat negativním lustračním osvědčením).
Požadavky stanovené statutárním městem Liberec pro uchazeče:
" vysokoškolské vzdělání v oborech architektura urbanismus pozemní stavby geodézie geografie a obory příbuzné;
" vysoký stupeň znalosti problematiky GIS znalost práce s aplikacemi GIS (platformy CAD ESRI apod.) s databázovými systémy (ORACLE apod.) a aplikacemi CAD (Microstation apod.);
" dobré komunikační schopnosti pro jednání s fyzickými i právnickými osobami aktivní přístup k řešení problémů schopnost systematické a koncepční práce;
" znalost legislativy v oblasti územního plánování;
" znalost územní problematiky obvodu obce s rozšířenou působností (ORP Liberec);
" práce s PC (Microsoft Office GIS Internet apod.); řidičský průkaz skupiny B.
Výhodou je splnění kvalifikačních předpokladů podle § 24 zák. č. 183 2006 Sb. stavební zákon v platném znění znalost stavebního zákona praxe ve veřejné správě schopnost komunikovat v anglickém (německém) jazyce. Uvítáme zkušenosti při vedení pracovního kolektivu.
Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat jeho:
jméno příjmení a titul; datum a místo narození; státní příslušnost; místo trvalého pobytu; číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu jde li o cizího státního občana). Musí být též uvedeno datum a podpis zájemce.
K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady: životopis ve kterém se uvedou údaje o jeho dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech; výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Uvítáme přiložení vyplněného osobního dotazníku spolu s fotografií (lze jej stáhnout včetně přihlášky do výběrového řízení na webových stránkách města na adrese http: www.liberec.cz wps portal statutarni mesto liberec magistrat a radnice odbory magistratu odbor kancelar tajemnika ).
Základní informace o pracovní pozici: jedná se o funkci vedoucího úředníka který komplexně řídí oddělení ÚAP a GIS. V rámci své činnosti se podílí na územním a urbanistickém rozvoji ORP Liberec.
Platové zařazení: do platové třídy 11 v tarifním rozpětí 16.750 Kč až 24.440 Kč (podle zápočtu let odborné praxe) + příplatek za vedení + poskytnutí dalších pohyblivých složek platu která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce.
Nástup do funkce vedoucího úředníka: 1. leden 2012 případně dle dohody. Jedná se o pracovní poměr na dobu neurčitou.
Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je 30. listopadu 2011.
Způsob podání přihlášky:
" osobně na personálním oddělení nebo v podatelně Magistrátu města Liberec;
" odeslat na adresu: Statutární město Liberec personální oddělení náměstí Dr. Edvarda Beneše 1 Liberec 1 PSČ 460 59 (tel. 485 243 761 nebo 485 243 768).
Po skončení řízení budou uchazečům na vyžádání jejich písemné materiály poskytnuté k výběrovému řízení vráceny.
Směnost: Jednosměnný provoz
Vzdělání: Vysokoškolské
Pracovní úvazek: Plný
plat: 16750- 24440 Kč
Datum nástupu: 01.01.2012
Firma: STATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
Ulice: nám. Dr. E. Beneše 1
Obec: Liberec
Kontaktní telefon: +420 485 243 761
Kontaktní e-mail:krepel.miroslav@magistrat.liberec.cz
Kontaktní osoba Miroslav Křepel
Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.