inzerce práce, brigády

- soukromá i firemní inzerce práce a brigády zdrarma.
Nabídka práce, brigády
Inzerce práce, brigáda
inzerce knih, časopisu
inzerce prace a brigady
inzerce zvířat
elektro inzerce
inzerce muzika
inzerce počítače a příslušenství
ostatni inzerce
inzerce
inzerce auto - moto
reality inzerce
nabytek inzerce
inzerce muzika
sport inzerce
seznamka
inzerce dětské potřeby

nabídka práce
ÚČETNÍ Požadujeme: SŠ ekonomického směru znalost systému POHODA výhodou praxe na obdobné pozici flexibilita nástup možný ihned nástupní plat 15.000Kč + odměny chuť do práce Strukturované životopisy zasílejte na info@scandiaczech.cz nebo volejte na tel: 483 316 235
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 20.03.2011
plat: 15000 Kč
KUCHAŘ turnusová pracovní doba plat od 13.000 SOU a praxe podmínkou možnost ubytování a stravy.Hlásit se na tel: 722 703 873 nebo 483 394 075 pan Novák
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 20.03.2011
plat: 13000 Kč
Náplň práce: vývoj dektopových a webových aplikací na platformě WinForms ASP.NET (C#) práce na projektech konfigurace a ovládání GSM BlueTooth zařízení komunikace s vývojovým týmem analýza a návrh softwarových řešení architektura webových řešení (především back end) Požadavky: výborná znalost programování v jazyce C# výhodou další programovací jazyky C C++ zkušenosti s vývojem webových aplikací (ASP.NET výhodou) znalost SQL (zkušenosti s MS SQL výhodou) výrazné organizační schopnosti znalost angličtiny samostatnost a schopnost týmové spolupráce Nabízíme: náročnou ale zajímavou práci v dynamickém prostředí špičkové možnosti profesního růstu a osobního rozvoje nadstandardní platové podmínky zaměstnanecké výhody práci v příjemné lokalitě v Jablonci nad Nisou nástup v co nejkratší lhůtě
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 20.03.2011
plat: 30000- 40000 Kč
ODSTŘEDIVÉ LITÍ CÍN A ZINEK SOU obráběč kovů zámečník apod. praxe na obdobné pozici podmínkou zkrácený úvazek 5h denně mzda 70Kč h. Hlásit se na telefon 603 301 906 pan Lejsek.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 20.03.2011
plat: 70 Kč
VÝROBNÍ TECHNOLOG pracovní poměr na dobu neurčitou se zkušební dobou 3 měsíce min. ukončené SŠ vzdělání technického směru znalost práce na PC (MS Windows MS Office) technologie zpracování plastů ŘP B AJ na komunikativní úrovni (slovem i písmem) Náplň práce: navrhování technologických parametrů a podmínek výroby podpora a realizace nových projektů v podmínkách sériové výroby mechanizace automatizace robotizace monitorování podpůrných procesů zlepšování produktivity Nástup dle dohody práce na jednu směnu s pružnou pracovní dobou plat závislý na vstupních dovednostech uchazeče 25.000 až 40.000 Kč Životopisy zasílat na adresu: hana.simanova@cz.araymond.com nebo na poštovní adresu: A.RAYMOND JABLONEC s. r. o. Čs. Armády 27 466 05 Jablonec nad Nisou 5
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 20.03.2011
plat: 25000- 40000 Kč
SPRÁVCE WWW ODBORNÝ REDAKTOR Náplň práce: tvorba a správa obsahu www stránek vytvoření a správa firemních profilů na sociálních sítích tvorba PR článků Požadujeme: vynikající stylistiku a práci s textem schopnost samostatné tvůrčí práce bezchybný pravopis Preferujeme: zkušenosti s tvorbou www stránek a SEO znalost HTML kódu praxi v publikační činnosti (copywriting) aktivně NJ zkušenosti s úpravou fotografií Jazykové znalosti: alespoň částečná znalost NJ nebo AJ Nabízíme: možnost částečného úvazku možnost práce na dálku zaškolení práci v přátelském kolektivu plat: individuální nad 120Kč h Kontakt pouze písemný na e mail: personalista@torex.cz
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 20.03.2011
plat: 120 Kč
PRODAVAČ KA KVĚTIN A ZAHRADNICKÝCH POTŘEB nástup možný ihned SOU zahradník zem. škola florista aranžér praxe v oboru vítána trestní bezúhonnost podmínkou flexibilita komunikace se zákazníkem kvalita práce práce na 2 směny ranní odpolední i soboty nutnost praktické znalosti vazby květin a počtů mzda dle kvalifikace a úvazku od 12000Kč Strukturovaný životopis zasílat na e mail: vazanikvetin@email.cz K dalšímu jednání budete písemně vyzváni prosíme o e mailové spojení.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 20.03.2011
plat: 12000 Kč
podle § 7 zákona č. 312 2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků výběrové řízení které je podmínkou pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka jmenováním do funkce VEDOUCÍ ODBORU SPRÁVY MAJETKU Městského úřadu Jablonec nad Nisou. Podmínky výběrového řízení: Místo výkonu práce: budovy Městského úřadu Jablonec nad Nisou a území správního obvodu města Jablonec nad Nisou jako obce s rozšířenou působností. Předpoklady pro výkon funkce: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt) dosáhla věku 18 let je způsobilá k právním úkonům je bezúhonná ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním předpisem lustračním zákonem (vedoucí úředník se bude muset v zákonné lhůtě prokázat negativním lustračním osvědčením). Další požadavky stanovené pro uchazeče: vysokoškolské vzdělání nejlépe technického právního nebo ekonomického směru; složená zkouška zvláštní odborné způsobilosti výhodou; zkušenosti z obdobné pozice tj. s řízením výkonu správních činností v úřadu územního samosprávného celku možno i v jiném správním úřadu případně zkušenosti z oblasti správy majetku i z neveřejné sféry; dobrá orientace v prostředí úřadu obce s rozšířenou působností; dobrá znalost legislativy a dalších pravidel na úseku správy majetku zejména ve vazbě na povinnosti územních samosprávných celků; zkušenosti s vedením středně velkého týmu (cca 15 pracovníků) po dobu alespoň tří let; dobré komunikační schopnosti schopnost vyjednávat aktivní přístup k řešení problémů; schopnost koncepčně uvažovat a určovat priority; schopnost rozhodovat a přijímat za rozhodnutí odpovědnost. Nabízíme: · perspektivní zaměstnání; odpovídající platové podmínky a zaměstnanecké výhody dané kolektivní smlouvou. Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat: jméno příjmení a titul; datum a místo narození; státní příslušnost; místo trvalého pobytu; číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu jde li o cizího státního občana); atum a podpis zájemce. K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady: strukturovaný životopis výpis s rejstříku trestů ČR (bez záznamu) nesmí být starší než 3 měsíce lustrační osvědčení písemnou představu o poslání a vedení odboru správy majetku vč. představy o obsazení personálem a podmínkách práce (max. 2 strany A4) Popis vykonávané práce: Vedoucí odboru správy majetku je v pozici vedoucího úředníka dle zákona č. 312 2002 Sb. který je zodpovědný za řízení odboru. V jeho kompetenci je výkon správních činností v samostatné působnosti zejména na těchto úsecích: technická a administrativní správa majetku města Jablonec nad Nisou přičemž se jedná se o bytové domy nebytové objekty komunikace a majetek související o veřejnou zeleň a další technickou infrastrukturu; odpadové hospodářství města a dalších komunálních služeb. Platové zařazení: do platové třídy 11 která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce. Pracovní poměr: na dobu neurčitou s předpokládaným nástupem v dubnu květnu 2011 nebo dle vzájemné dohody. Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je posunuta na 25.3.2011 (i pro přihlášky doručené poštou) termín výběrových řízení bude k dispozici v kanceláři tajemníka na vyžádání. Uchazeči u kterých bude vyžádán ústní pohovor budou k němu vyzváni. Způsob podání př
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 19.03.2011
plat: 20000 Kč
podle § 7 zákona č. 312 2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků výběrové řízení které je podmínkou pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka jmenováním do funkce VEDOUCÍ ODBORU EKONOMIKY Městského úřadu Jablonec nad Nisou. Podmínky výběrového řízení: Místo výkonu práce: budovy Městského úřadu Jablonec nad Nisou a území správního obvodu města Jablonec nad Nisou jako obce s rozšířenou působností. Předpoklady pro výkon funkce: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt) dosáhla věku 18 let je způsobilá k právním úkonům je bezúhonná ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním předpisem lustračním zákonem (vedoucí úředník se bude muset v zákonné lhůtě prokázat negativním lustračním osvědčením). Další požadavky stanovené pro uchazeče: vysokoškolské vzdělání nejlépe ekonomického směru; zkušenosti z obdobné pozice tj. s řízením ekonomických účetních a majetkoprávních záležitostí nejlépe v prostředí úřadu územního samosprávného celku; dobrá orientace v prostředí výkonu státní správy nebo samosprávy vč. orientace v příslušné legislativě upravující územní rozpočty účetní vztahy daňové a majetkové záležitosti samosprávami zakládané a zřizované organizace atd. zkušenosti s vedením středně velkého týmu (cca 15 pracovníků) po dobu alespoň tří let; dobré komunikační a vyjednávací schopnosti aktivní přístup k řešení problémů; schopnost rozhodovat a přijímat za rozhodnutí odpovědnost. Nabízíme: · perspektivní zaměstnání; odpovídající platové podmínky a zaměstnanecké výhody dané kolektivní smlouvou. Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat: jméno příjmení a titul; datum a místo narození; státní příslušnost; místo trvalého pobytu; číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu jde li o cizího státního občana); datum a podpis zájemce. K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady: strukturovaný životopis výpis s rejstříku trestů ČR (bez záznamu) nesmí být starší než 3 měsíce lustrační osvědčení písemnou představu o poslání a vedení odboru ekonomiky vč. představy o obsazení personálem a podmínkách práce (max. 2 strany A4) Popis vykonávané práce: Vedoucí odboru ekonomiky je v pozici vedoucího úředníka dle zákona č. 312 2002 Sb. který je zodpovědný za řízení odboru. V jeho kompetenci je výkon správních činnosti zejména na těchto úsecích: rozpočet a financování včetně rozpočtového výhledu operativního řízení cash flow atd. úvěrů zhodnocování prostředků atd.; povinnosti města jako daňového subjektu; finanční řízení městem zřizovaných zakládaných či dotovaných organizací ve vztahu k rozpočtu města; finanční kontrola; místní daně a poplatky; vedení účetnictví; evidence majetku; administrativní správa části majetku města zejména prodeje a výkupy majetku nájmy věcná břemena atp. Platové zařazení: do platové třídy 11 která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce. Pracovní poměr: na dobu neurčitou s předpokládaným nástupem v dubnu květnu 2011 nebo dle vzájemné dohody. Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je posunuta na 25.3.2011 (i pro přihlášky doručené poštou) termín výběrových řízení bude k dispozici v kanceláři tajemníka na vyžádání. Uchazeči u kterých bude vyžádán ústní pohovor budou k němu vyzváni. Způsob podání
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 19.03.2011
plat: 20000 Kč
podle § 7 zákona č. 312 2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků výběrové řízení které je podmínkou pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka jmenováním do funkce Vedoucí odboru správního Městského úřadu Jablonec nad Nisou. Podmínky výběrového řízení: Místo výkonu práce: budovy Městského úřadu Jablonec nad Nisou a území správního obvodu města Jablonec nad Nisou jako obce s rozšířenou působností. Předpoklady pro výkon funkce: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt) dosáhla věku 18 let je způsobilá k právním úkonům je bezúhonná ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním předpisem lustračním zákonem (vedoucí úředník se bude muset v zákonné lhůtě prokázat negativním lustračním osvědčením). Další požadavky stanovené pro uchazeče: vysokoškolské vzdělání nejlépe právního směru složené zkoušky zvláštní odborné způsobilosti výhodou; zkušenosti z obdobné pozice tj. s řízením výkonu správních činností v úřadu územního samosprávného celku možno i v dalším správním úřadu; dobrá orientace v prostředí výkonu státní správy v úřadu obce s rozšířenou působností; dobrá znalost legislativy na úseku matriky a ověřování CzechPointu dokladů a evidence obyvatel přestupků vč. dopravních evidence řidičů evidence motorových vozidel živnostenského podnikání; zkušenosti s vedením středně velkého týmu (cca 15 pracovníků) po dobu alespoň tří let; dobré komunikační a vyjednávací schopnosti aktivní přístup k řešení problémů; schopnost rozhodovat a přijímat za rozhodnutí odpovědnost. Nabízíme: · perspektivní zaměstnání; odpovídající platové podmínky a zaměstnanecké výhody dané kolektivní smlouvou. Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat: jméno příjmení a titul; datum a místo narození; státní příslušnost; místo trvalého pobytu; číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu jde li o cizího státního občana);datum a podpis zájemce. K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady: strukturovaný životopis výpis s rejstříku trestů ČR (bez záznamu) nesmí být starší než 3 měsíce lustrační osvědčení písemnou představu o poslání a vedení správního odboru vč. představy o obsazení personálem a podmínkách práce (max. 2 strany A4) Popis vykonávané práce: Vedoucí odboru správního je v pozici vedoucího úředníka dle zákona č. 312 2002 Sb. který je zodpovědný za řízení odboru. V jeho kompetenci je výkon správních činností zejména na těchto úsecích: doklady (občanské průkazy cestovní pasy) a evidence obyvatel vč. rušení trvalého pobytu; evidence řidičů a motorových vozidel; matrika a ověřování podpisů a listin;CzechPoint; živnostenské podnikání vč. živnostenské kontroly; přestupky (vyjma přestupků na úseku výstavby a životního prostředí). Platové zařazení: do platové třídy 11 která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce. Pracovní poměr: na dobu neurčitou s předpokládaným nástupem v dubnu květnu 2011 nebo dle vzájemné dohody. Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je posunuta na 25.3.2011 (i pro přihlášky doručené poštou) termín výběrových řízení bude k dispozici v kanceláři tajemníka na vyžádání. Uchazeči u kterých bude vyžádán ústní pohovor budou k němu vyzváni. Způsob podání přihlášky: · osobně v kanceláři tajemníka budova radnice č.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 19.03.2011
plat: 20000 Kč
<< předchozí 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 další >>


Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.


  www.capreality.cz/   www.rekvalifikace.com/  www.ucetnictvi-dudr.cz/  http://www.boty-toratora.cz/     domácí práce, INZERCE ZDARMA