Řídící pracovníci v jiných službách
podle § 7 zákona č. 312 2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků výběrové řízení které je podmínkou pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka jmenováním do funkce
VEDOUCÍ ODBORU SPRÁVY MAJETKU
Městského úřadu Jablonec nad Nisou.
Podmínky výběrového řízení:
Místo výkonu práce: budovy Městského úřadu Jablonec nad Nisou a území správního obvodu města Jablonec nad Nisou jako obce s rozšířenou působností.
Předpoklady pro výkon funkce: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt) dosáhla věku 18 let je způsobilá k právním úkonům je bezúhonná ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním předpisem lustračním zákonem (vedoucí úředník se bude muset v zákonné lhůtě prokázat negativním lustračním osvědčením).
Další požadavky stanovené pro uchazeče:
vysokoškolské vzdělání nejlépe technického právního nebo ekonomického směru; složená zkouška zvláštní odborné způsobilosti výhodou; zkušenosti z obdobné pozice tj. s řízením výkonu správních činností v úřadu územního samosprávného celku možno i v jiném správním úřadu případně zkušenosti z oblasti správy majetku i z neveřejné sféry; dobrá orientace v prostředí úřadu obce s rozšířenou působností; dobrá znalost legislativy a dalších pravidel na úseku správy majetku zejména ve vazbě na povinnosti územních samosprávných celků; zkušenosti s vedením středně velkého týmu (cca 15 pracovníků) po dobu alespoň tří let; dobré komunikační schopnosti schopnost vyjednávat aktivní přístup k řešení problémů; schopnost koncepčně uvažovat a určovat priority; schopnost rozhodovat a přijímat za rozhodnutí odpovědnost.
Nabízíme:
· perspektivní zaměstnání; odpovídající platové podmínky a zaměstnanecké výhody dané kolektivní smlouvou.
Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat:
jméno příjmení a titul; datum a místo narození; státní příslušnost; místo trvalého pobytu; číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu jde li o cizího státního občana);
atum a podpis zájemce.
K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady:
strukturovaný životopis výpis s rejstříku trestů ČR (bez záznamu) nesmí být starší než 3 měsíce
lustrační osvědčení písemnou představu o poslání a vedení odboru správy majetku vč. představy o obsazení personálem a podmínkách práce (max. 2 strany A4)
Popis vykonávané práce:
Vedoucí odboru správy majetku je v pozici vedoucího úředníka dle zákona č. 312 2002 Sb. který je zodpovědný za řízení odboru. V jeho kompetenci je výkon správních činností v samostatné působnosti zejména na těchto úsecích:
technická a administrativní správa majetku města Jablonec nad Nisou přičemž se jedná se o bytové domy nebytové objekty komunikace a majetek související o veřejnou zeleň a další technickou infrastrukturu; odpadové hospodářství města a dalších komunálních služeb.
Platové zařazení: do platové třídy 11 která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše
zařazenému vykonávanému druhu práce.
Pracovní poměr: na dobu neurčitou s předpokládaným nástupem v dubnu květnu 2011 nebo dle vzájemné dohody.
Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je posunuta na 25.3.2011 (i pro přihlášky doručené poštou) termín výběrových řízení bude k dispozici v kanceláři tajemníka na vyžádání. Uchazeči u kterých bude vyžádán ústní pohovor budou k němu vyzváni.
Způsob podání př
Směnost: Jednosměnný provoz
Vzdělání: Vysokoškolské
Pracovní úvazek: Plný
plat: 20000 Kč
Datum nástupu: 01.04.2011
Firma: Město Jablonec nad Nisou
Ulice: Mírové náměstí 3100
Obec: Jablonec nad Nisou
Kontaktní telefon: +420 483 357 170
Kontaktní e-mail:vackova@mestojablonec.cz
Kontaktní osoba Nina Vacková
Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.