nabídka práce
Tajemník Městského úřadu v Jablonci nad Nisou vyhlašuje podle § 7 zákona č. 312 2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků výběrové řízení které je podmínkou pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka jmenováním do funkce
VEDOUCÍ ODDĚLENÍ DÁVEK SOCIÁLNÍ PÉČE Městského úřadu Jablonec nad Nisou.
Podmínky výběrového řízení:
Místo výkonu práce: budovy Městského úřadu Jablonec nad Nisou a území správního obvodu města Jablonec nad Nisou jako obce s rozšířenou působností.Předpoklady pro výkon funkce: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt) dosáhla věku 18 let je způsobilá k právním úkonům je bezúhonná ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním předpisem lustračním zákonem (vedoucí úředník se bude muset v zákonné lhůtě prokázat negativním lustračním osvědčením).
Další požadavky stanovené pro uchazeče:
vysokoškolské vzdělání sociálního zaměření dle zákona č. 108 2006 Sb. o sociálních službách;složené zkoušky zvláštní odborné způsobilosti výhodou;zkušenosti z obdobné pozice tj. s řízením zaměstnanců nejlépe v prostředí úřadu územního samosprávného celku; dobrá orientace v prostředí výkonu státní správy v úřadu obce s rozšířenou působností;dobrá znalost legislativy upravující poskytování dávek sociální péče a příspěvku na péči;zkušenosti s vedením menšího pracovního kolektivu;organizační řídící a komunikační schopnosti aktivní přístup k řešení problémů;schopnost rozhodovat a přijímat za rozhodnutí odpovědnost.
Nabízíme:
· perspektivní zaměstnání;odpovídající platové podmínky a zaměstnanecké výhody dané kolektivní smlouvou.
Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat:
jméno příjmení a titul; datum a místo narození; státní příslušnost; místo trvalého pobytu; číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu jde li o cizího státního občana);
datum a podpis zájemce.
K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady:
strukturovaný životopis výpis z rejstříku trestů ČR (bez záznamu) nesmí být starší než 3 měsíce
lustrační osvědčení písemnou představu o vedení oddělení max. 2 strany A4
Popis vykonávané práce: komplexně zajišťuje výkon činností obecního úřadu obce s rozšířenou působností v oblasti poskytování dávek sociální péče a příspěvku na péči.Platové zařazení: do platové třídy 10 která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce.Pracovní poměr: na dobu neurčitou s předpokládaným nástupem v květnu 2011 nebo dle vzájemné dohody.Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je 29.4.2011 (i pro přihlášky doručené poštou) termín výběrového řízení bude k dispozici v kanceláři tajemníka na vyžádání předpokládá se v první polovině května. Uchazeči u kterých bude vyžádán ústní pohovor budou k němu vyzváni.
Způsob podání přihlášky:
· osobně v kanceláři tajemníka budova radnice č. dveří 211 odeslat na adresu: Město Jablonec nad Nisou kancelář tajemníka Mírové náměstí 19 Jablonec nad Nisou.Poskytování informací: veškeré informace k tomuto výběrovému řízení poskytne kancelář tajemníka městského úřadu personalistka Mgr. Nina Vacková (vackova@mestojablonec.cz).Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit i bez udání důvodu. Písemné materiály poskytnuté k výběrovému řízení budou neúspěšným uchazečům vráceny.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 10.04.2011
plat: 18500 Kč
nabídka práce
Tajemník Městského úřadu v Jablonci nad Nisou vyhlašuje podle § 7 zákona č. 312 2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků výběrové řízení které je podmínkou pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka jmenováním do funkce
VEDOUCÍ ODDĚLENÍ SOCIÁLNĚ PRÁVNÍ OCHRANY DĚTÍ Městského úřadu Jablonec n.N.
Podmínky výběrového řízení:
Místo výkonu práce: budovy Městského úřadu Jablonec nad Nisou a území správního obvodu města Jablonec nad Nisou jako obce s rozšířenou působností.Předpoklady pro výkon funkce: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt) dosáhla věku 18 let je způsobilá k právním úkonům je bezúhonná ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním předpisem lustračním zákonem (vedoucí úředník se bude muset v zákonné lhůtě prokázat negativním lustračním osvědčením).
Další požadavky stanovené pro uchazeče:
vysokoškolské vzdělání sociálního zaměření dle zákona č. 108 2006 Sb. o sociálních službách;složené zkoušky zvláštní odborné způsobilosti výhodou;zkušenosti z obdobné pozice tj. s řízením zaměstnanců nejlépe v prostředí úřadu územního samosprávného celku; dobrá orientace v prostředí výkonu státní správy v úřadu obce s rozšířenou působností;dobrá znalost legislativy upravující výkon sociálně právní ochrany dětí;zkušenosti s vedením menšího pracovního kolektivu;dobré organizační řídící a komunikační schopnosti aktivní přístup k řešení problémů;schopnost rozhodovat a přijímat za rozhodnutí odpovědnost.
Nabízíme:
· perspektivní zaměstnání;odpovídající platové podmínky a zaměstnanecké výhody dané kolektivní smlouvou.
Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat:
jméno příjmení a titul; atum a místo narození; státní příslušnost; místo trvalého pobytu; číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu jde li o cizího státního občana);
datum a podpis zájemce.
K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady:
strukturovaný životopis výpis z rejstříku trestů ČR (bez záznamu) nesmí být starší než 3 měsíce
lustrační osvědčení písemnou představu o vedení oddělení max. 2 strany A4
Popis vykonávané práce: zajišťuje výkon činností v samostatné i přenesené působnosti v oblasti sociálně právní ochrany dětí.Platové zařazení: do platové třídy 10 která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce.Pracovní poměr: na dobu neurčitou s předpokládaným nástupem v květnu 2011 nebo dle vzájemné dohody.Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je 29.4.2011 (i pro přihlášky doručené poštou) termín výběrového řízení bude k dispozici v kanceláři tajemníka na vyžádání předpokládá se v první polovině května. Uchazeči u kterých bude vyžádán ústní pohovor budou k němu vyzváni.
Způsob podání přihlášky:
· osobně v kanceláři tajemníka budova radnice č. dveří 211 odeslat na adresu: Město Jablonec nad Nisou kancelář tajemníka Mírové náměstí 19 Jablonec nad Nisou.Poskytování informací: veškeré informace k tomuto výběrovému řízení poskytne kancelář tajemníka městského úřadu personalistka Mgr. Nina Vacková (vackova@mestojablonec.cz).Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit i bez udání důvodu.Písemné materiály poskytnuté k výběrovému řízení budou neúspěšným uchazečům vráceny.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 10.04.2011
plat: 18500 Kč
nabídka práce
Tajemník Městského úřadu v Jablonci nad Nisou vyhlašuje podle § 7 zákona č. 312 2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků výběrové řízení které je podmínkou pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka jmenováním do funkce
VEDOUCÍ ODDĚLENÍ DOPRAVNĚ SPRÁVNÍCH AGEND Městského úřadu Jablonec n.N.
Podmínky výběrového řízení:
Místo výkonu práce: budovy Městského úřadu Jablonec nad Nisou a území správního obvodu města Jablonec nad Nisou jako obce s rozšířenou působností.Předpoklady pro výkon funkce: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt) dosáhla věku 18 let je způsobilá k právním úkonům je bezúhonná ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním předpisem lustračním zákonem (vedoucí úředník se bude muset v zákonné lhůtě prokázat negativním lustračním osvědčením).
Další požadavky stanovené pro uchazeče:
vysokoškolské příp. středoškolské vzdělání zvláštní odborná způsobilost výhodou zkušenosti z obdobné pozice tj. s řízením zaměstnanců nejlépe v prostředí úřadu územního samosprávného celku; dobrá orientace v prostředí výkonu státní správy nebo samosprávy vč. orientace v příslušné legislativě upravující činnosti agendy řidičů a vozidel zkušenosti s vedením menšího týmu pracovníků po dobu alespoň tří let;dobré komunikační a vyjednávací schopnosti aktivní přístup k řešení problémů;schopnost rozhodovat a přijímat za rozhodnutí odpovědnost.řidičské oprávnění skupiny B podmínkou skupin A C E výhodou
Nabízíme:
· perspektivní zaměstnání;dpovídající platové podmínky a zaměstnanecké výhody dané kolektivní smlouvou.
Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat:
jméno příjmení a titul; datum a místo narození; státní příslušnost; místo trvalého pobytu; číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu jde li o cizího státního občana);
datum a podpis zájemce.
K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady:
strukturovaný životopis výpis z rejstříku trestů ČR (bez záznamu) nesmí být starší než 3 měsíce
lustrační osvědčení písemnou představu o vedení oddělení max. 1 normované strany A4
Popis vykonávané práce:
vykonává samostatné odborné a specializované práce na úseku agend řidičů a vozidel provádí kontrolu kompletnosti a správnosti dokumentů v rozsahu řízených agend vede evidenci příslušných přidělených písemností tiskopisů a osvědčení kontroluje činnost podřízených pracovníků a zajišťuje nápravu případných nedostatků poskytuje informace v působnosti vykonávané agendy vede správní řízení na předmětném úseku provádí editaci správních rozhodnutí MěÚ plní úkoly přenesené působnosti výkonu státního odborného dozoru a státního dozoru na úseku dopravně správních agend plní úkoly a povinnosti správy dat registru vozidel a registru řidičů zastupuje pracovníky oddělení v nutných případech při obsluze klientů.
Platové zařazení: do platové třídy 10 nebo 9 podle kvalifikace která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce.Pracovní poměr: na dobu neurčitou s předpokládaným nástupem v květnu 2011 nebo dle vzájemné dohody.Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je 29.4.2011 (i pro přihlášky doručené poštou) termín výběrového řízení bude k dispozici v kanceláři tajemníka na vyžádání předpokládá se v první polovině května. Uchazeči u kterých bude vyžádán
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 10.04.2011
plat: 18500 Kč
nabídka práce
Tajemník Městského úřadu v Jablonci nad Nisou vyhlašuje podle § 7 zákona č. 312 2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků výběrové řízení které je podmínkou pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka jmenováním do funkce
VEDOUCÍ ODDĚLENÍ HMOTNÉ NOUZE Městského úřadu Jablonec nad Nisou.
Podmínky výběrového řízení:
Místo výkonu práce: budovy Městského úřadu Jablonec nad Nisou a území správního obvodu města Jablonec nad Nisou jako obce s rozšířenou působností.Předpoklady pro výkon funkce: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt) dosáhla věku 18 let je způsobilá k právním úkonům je bezúhonná ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním předpisem lustračním zákonem (vedoucí úředník se bude muset v zákonné lhůtě prokázat negativním lustračním osvědčením).
Další požadavky stanovené pro uchazeče:
vysokoškolské vzdělání sociálního zaměření dle zákona č. 108 2006 Sb. o sociálních službách;složené zkoušky zvláštní odborné způsobilosti výhodou;zkušenosti z obdobné pozice tj. s řízením zaměstnanců nejlépe v prostředí úřadu územního samosprávného celku; dobrá orientace v prostředí výkonu státní správy v úřadu obce s rozšířenou působností;dobrá znalost legislativy upravující poskytování dávek pomoci v hmotné nouzi a veřejnou službu;zkušenosti s vedením menšího pracovního kolektivu;organizační řídící a komunikační schopnosti aktivní přístup k řešení problémů;schopnost rozhodovat a přijímat za rozhodnutí odpovědnost.
Nabízíme:
· perspektivní zaměstnání;odpovídající platové podmínky a zaměstnanecké výhody dané kolektivní smlouvou.
Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat:
jméno příjmení a titul; datum a místo narození; státní příslušnost; místo trvalého pobytu; číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu jde li o cizího státního občana);
datum a podpis zájemce.
K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady:
strukturovaný životopis výpis z rejstříku trestů ČR (bez záznamu) nesmí být starší než 3 měsíce
lustrační osvědčení písemnou představu o vedení oddělení max. 2 strany A4.Popis vykonávané práce: komplexně zajišťuje výkon činností v samostatné i přenesené působnosti v oblasti pomoci v hmotné nouzi.Platové zařazení: do platové třídy 10 která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce.Pracovní poměr: na dobu neurčitou s předpokládaným nástupem v květnu 2011 nebo dle vzájemné dohody.Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je 29.4.2011 (i pro přihlášky doručené poštou) termín výběrového řízení bude k dispozici v kanceláři tajemníka na vyžádání předpokládá se v první polovině května. Uchazeči u kterých bude vyžádán ústní pohovor budou k němu vyzváni.
Způsob podání přihlášky:
· osobně v kanceláři tajemníka budova radnice č. dveří 211 odeslat na adresu: Město Jablonec nad Nisou kancelář tajemníka Mírové náměstí 19 Jablonec nad Nisou.
Poskytování informací: veškeré informace k tomuto výběrovému řízení poskytne kancelář tajemníka městského úřadu personalistka Mgr. Nina Vacková (vackova@mestojablonec.cz).
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit i bez udání důvodu.
Písemné materiály poskytnuté k výběrovému řízení budou neúspěšným uchazečům vráceny.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 10.04.2011
plat: 18500 Kč
nabídka práce
Tajemník Městského úřadu v Jablonci nad Nisou vyhlašuje podle § 7 zákona č. 312 2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků výběrové řízení které je podmínkou pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka jmenováním do funkce
VEDOUCÍ ODDĚLENÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB Městského úřadu Jablonec nad Nisou.
Podmínky výběrového řízení:
Místo výkonu práce: budovy Městského úřadu Jablonec nad Nisou a území správního obvodu města Jablonec nad Nisou jako obce s rozšířenou působností.Předpoklady pro výkon funkce: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt) dosáhla věku 18 let je způsobilá k právním úkonům je bezúhonná ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním předpisem lustračním zákonem (vedoucí úředník se bude muset v zákonné lhůtě prokázat negativním lustračním osvědčením).
Další požadavky stanovené pro uchazeče:
vysokoškolské vzdělání sociálního zaměření dle zákona č. 108 2006 Sb. o sociálních službách;složené zkoušky zvláštní odborné způsobilosti výhodou;zkušenosti z obdobné pozice tj. s řízením zaměstnanců nejlépe v prostředí úřadu územního samosprávného celku; dobrá orientace v prostředí výkonu státní správy v úřadu obce s rozšířenou působností;dobrá znalost legislativy upravující oblast sociálních služeb zkušenosti s vedením menšího pracovního kolektivu;organizační řídící a komunikační schopnosti aktivní přístup řešení problémů;flexibilita schopnost samostatné tvůrčí práce koncepční myšlení;schopnost rozhodovat a přijímat za rozhodnutí odpovědnost.
Nabízíme:
· perspektivní zaměstnání;odpovídající platové podmínky a zaměstnanecké výhody dané kolektivní smlouvou.
Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat:
jméno příjmení a titul; datum a místo narození; státní příslušnost; místo trvalého pobytu;
číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu jde li o cizího státního občana);datum a podpis zájemce.
K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady:
strukturovaný životopis výpis z rejstříku trestů ČR (bez záznamu) nesmí být starší než 3 měsíce
lustrační osvědčení písemnou představu o vedení oddělení max. 2 strany A4.Popis vykonávané práce: zajišťuje výkon činností v samostatné i přenesené působnosti v oblasti sociálních služeb a zdravotnictví včetně procesu komunitního plánování sociálních služeb na území města řeší problematiku financování sociálních služeb koordinuje rodinnou politiku města.
Platové zařazení: do platové třídy 10 která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce.Pracovní poměr: na dobu neurčitou s předpokládaným nástupem v květnu 2011 nebo dle vzájemné dohody.Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je 29.4.2011 (i pro přihlášky doručené poštou) termín výběrového řízení bude k dispozici v kanceláři tajemníka na vyžádání předpokládá se v první polovině května. Uchazeči u kterých bude vyžádán ústní pohovor budou k němu vyzváni.
Způsob podání přihlášky:
· osobně v kanceláři tajemníka budova radnice č. dveří 211 odeslat na adresu: Město Jablonec nad Nisou kancelář tajemníka Mírové náměstí 19 Jablonec nad Nisou.Poskytování informací: veškeré informace k tomuto výběrovému řízení poskytne kancelář tajemníka městského úřadu personalistka Mgr. Nina Vacková (vackova@mestojablonec.cz).Vyhlašovatel si vyhrazuje právo vý
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 10.04.2011
plat: 18500 Kč
nabídka práce
Tajemník Městského úřadu v Jablonci nad Nisou vyhlašuje podle § 7 zákona č. 312 2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků výběrové řízení které je podmínkou pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka jmenováním do funkce
VEDOUCÍ ODDĚLENÍ MATRIKY A OVĚŘOVÁNÍ Městského úřadu Jablonec nad Nisou.
Podmínky výběrového řízení:
Místo výkonu práce: budovy Městského úřadu Jablonec nad Nisou a území správního obvodu města Jablonec nad Nisou jako obce s rozšířenou působností.Předpoklady pro výkon funkce: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba která je státním občanem České republiky dosáhla věku 18 let je způsobilá k právním úkonům je bezúhonná ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním předpisem lustračním zákonem (vedoucí úředník se bude muset v zákonné lhůtě prokázat negativním lustračním osvědčením).
Další požadavky stanovené pro uchazeče:
ysokoškolské vzdělání popř. středoškolské zvláštní odborná způsobilost na úseku matrik a státního občanství výhodou;praxe na úseku matriky nejméně 5 let zkušenosti z obdobné pozice tj. s řízením zaměstnanců nejlépe v prostředí úřadu územního samosprávného celku; dobrá orientace v prostředí výkonu státní správy nebo samosprávy vč. orientace v příslušné legislativě na úseku matrik a státního občanství vč. agendy ověřování podpisů a listin znalost prostředí Czech Point výhodou;zkušenosti s vedením menšího týmu pracovníků po dobu alespoň tří let;
dobré komunikační a vyjednávací schopnosti aktivní přístup k řešení problémů;schopnost rozhodovat a přijímat za rozhodnutí odpovědnost.
Nabízíme:
· perspektivní zaměstnání;odpovídající platové podmínky a zaměstnanecké výhody dané kolektivní smlouvou.
Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat:
jméno příjmení a titul; datum a místo narození; státní příslušnost; místo trvalého pobytu; číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu jde li o cizího státního občana);
datum a podpis zájemce.
K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady:
strukturovaný životopis výpis z rejstříku trestů ČR (bez záznamu) nesmí být starší než 3 měsíce
lustrační osvědčení písemnou představu o vedení oddělení max. 1 normované strany A4
Popis vykonávané práce:
Vedoucí oddělení matriky a ověřování je zodpovědný za koordinaci a usměrňování výkonu státní správy v oblasti státního občanství a matričních agend na úsecích narození úmrtí a manželství v souladu s platnou legislativou včetně vedení správních řízení a zajištění komplexního zpracování osobních údajů a jejich zadávání do centrálních registrů.Platové zařazení: do platové třídy 10 nebo 9 podle kvalifikace která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce.Pracovní poměr: na dobu neurčitou s předpokládaným nástupem v květnu 2011 nebo dle vzájemné dohody.Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je 29.4.2011 (i pro přihlášky doručené poštou) termín výběrového řízení bude k dispozici v kanceláři tajemníka na vyžádání předpokládá se v první polovině května. Uchazeči u kterých bude vyžádán ústní pohovor budou k němu vyzváni.
Způsob podání přihlášky:
· osobně v kanceláři tajemníka budova radnice č. dveří 211 odeslat na adresu: Město Jablonec nad Nisou kancelář tajemníka Mírové náměstí 19 Jablonec nad Nisou.Poskytování informací: veškeré informace k tomuto výběrovému řízení poskytne kancelář tajemníka městského úřadu persona
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 10.04.2011
plat: 18500 Kč
nabídka práce
Tajemník Městského úřadu v Jablonci nad Nisou vyhlašuje podle § 7 zákona č. 312 2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků výběrové řízení které je podmínkou pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka jmenováním do funkce
VEDOUCÍ ODDĚLENÍ PŘESTUPKŮ Městského úřadu Jablonec nad Nisou.
Podmínky výběrového řízení:
Místo výkonu práce: budovy Městského úřadu Jablonec nad Nisou a území správního obvodu města Jablonec nad Nisou jako obce s rozšířenou působností.Předpoklady pro výkon funkce: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt) dosáhla věku 18 let je způsobilá k právním úkonům je bezúhonná ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním předpisem lustračním zákonem (vedoucí úředník se bude muset v zákonné lhůtě prokázat negativním lustračním osvědčením).
Další požadavky stanovené pro uchazeče:
vysokoškolské příp. středoškolské vzdělání zvláštní odborná způsobilost výhodou; zkušenosti z obdobné pozice tj. s řízením zaměstnanců nejlépe v prostředí úřadu územního samosprávného celku; dobrá orientace v prostředí výkonu státní správy nebo samosprávy vč. orientace v příslušné legislativě upravující proces řízení o přestupku či správním deliktu;znalost zákona č. 361 2000 Sb. silniční zákon v platném znění;zkušenosti s vedením menšího týmu pracovníků po dobu alespoň tří let;dobré komunikační a vyjednávací schopnosti aktivní přístup k řešení problémů;schopnost rozhodovat a přijímat za rozhodnutí odpovědnost.
Nabízíme:
· perspektivní zaměstnání;odpovídající platové podmínky a zaměstnanecké výhody dané kolektivní smlouvou.
Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat:
jméno příjmení a titul; datum a místo narození; státní příslušnost; místo trvalého pobytu; číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu jde li o cizího státního občana);
datum a podpis zájemce.
K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady:
strukturovaný životopis výpis z rejstříku trestů ČR (bez záznamu) nesmí být starší než 3 měsíce
lustrační osvědčení písemnou představu o vedení oddělení max. 1 normované strany A4
Popis vykonávané práce:
zajišťuje zejména výkon státní správy na úseku přestupkové agendy na území města Jablonec nad Nisou v souladu s příslušnými ustanoveními zákona č. 200 1990 Sb. o přestupcích v platném znění a předpisy souvisejícími (např. dopravní přestupky přestupky proti majetku přestupky proti občanskému soužití apod.)
Platové zařazení: do platové třídy 10 nebo 9 podle kvalifikace která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce.Pracovní poměr: na dobu neurčitou s předpokládaným nástupem v květnu 2011 nebo dle vzájemné dohody.Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je 29.4.2011 (i pro přihlášky doručené poštou) termín výběrového řízení bude k dispozici v kanceláři tajemníka na vyžádání předpokládá se v první polovině května. Uchazeči u kterých bude vyžádán ústní pohovor budou k němu vyzváni.
Způsob podání přihlášky:
· osobně v kanceláři tajemníka budova radnice č. dveří 211 odeslat na adresu: Město Jablonec nad Nisou kancelář tajemníka Mírové náměstí 19 Jablonec nad Nisou.Poskytování informací: veškeré informace k tomuto výběrovému řízení poskytne kancelář tajemníka městského úřadu personalistka Mgr. Nina Vacková (vackova@mestojablonec
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 10.04.2011
plat: 18500 Kč
nabídka práce
Tajemník Městského úřadu v Jablonci nad Nisou vyhlašuje podle § 7 zákona č. 312 2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků výběrové řízení které je podmínkou pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka jmenováním do funkce
VEDOUCÍ ODDĚLENÍ ROZPOČTU Městského úřadu Jablonec nad Nisou.
Podmínky výběrového řízení:
Místo výkonu práce: budovy Městského úřadu Jablonec nad Nisou a území správního obvodu města Jablonec nad Nisou jako obce s rozšířenou působností.Předpoklady pro výkon funkce: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt) dosáhla věku 18 let je způsobilá k právním úkonům je bezúhonná ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním předpisem lustračním zákonem (vedoucí úředník se bude muset v zákonné lhůtě prokázat negativním lustračním osvědčením).
Další požadavky stanovené pro uchazeče:
vysokoškolské vzdělání popř. středoškolské vzdělání;zkušenosti z obdobné pozice tj. s řízením zaměstnanců nejlépe v prostředí úřadu územního samosprávného celku; dobrá orientace v prostředí výkonu státní správy nebo samosprávy vč. orientace v příslušné legislativě zejména zákona o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů zákona o finanční kontrole zákona o místních poplatcích daňového řádu vyhlášce o rozpočtové skladbě.zkušenosti s vedením menšího týmu (cca 5 pracovníků) po dobu alespoň tří let výhodou;dobré komunikační a vyjednávací schopnosti aktivní přístup k řešení problémů;schopnost rozhodovat a přijímat za rozhodnutí odpovědnost.
Nabízíme:
· perspektivní zaměstnání;odpovídající platové podmínky a zaměstnanecké výhody dané kolektivní smlouvou.
Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat:
jméno příjmení a titul; datum a místo narození; státní příslušnost; místo trvalého pobytu; číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu jde li o cizího státního občana);
datum a podpis zájemce.
K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady:
strukturovaný životopis Výpis z rejstříku trestů ČR (bez záznamu) nesmí být starší než 3 měsíce
lustrační osvědčení
Popis vykonávané práce:
Zajišťování finančních kontrol a metodiky pro ekonomické řízení organizací typu p.o. o.p.s. a s.r.o. agenda rozpočtu města a místních poplatků.
Platové zařazení: do platové třídy 10 nebo 9 podle kvalifikace která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce.Pracovní poměr: na dobu neurčitou s předpokládaným nástupem v květnu 2011 nebo dle vzájemné dohody.Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je 29.4.2011 (i pro přihlášky doručené poštou) termín výběrového řízení bude k dispozici v kanceláři tajemníka na vyžádání předpokládá se v první polovině května. Uchazeči u kterých bude vyžádán ústní pohovor budou k němu vyzváni.
Způsob podání přihlášky:
· osobně v kanceláři tajemníka budova radnice č. dveří 211 odeslat na adresu: Město Jablonec nad Nisou kancelář tajemníka Mírové náměstí 19 Jablonec nad Nisou.Poskytování informací: veškeré informace k tomuto výběrovému řízení poskytne kancelář tajemníka městského úřadu personalistka Mgr. Nina Vacková (vackova@mestojablonec.cz).Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit i bez udání důvodu. Písemné materiály poskytnuté k výběrovému řízení budou neúspěšným uchazečům vráceny.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 10.04.2011
plat: 18500 Kč
nabídka práce
Tajemník Městského úřadu v Jablonci nad Nisou vyhlašuje podle § 7 zákona č. 312 2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků výběrové řízení které je podmínkou pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka jmenováním do funkce
VEDOUCÍ ODDĚLENÍSPRÁVY NEBYTOVÝCH OBJEKTŮ Městského úřadu Jablonec n.N.
Podmínky výběrového řízení:
Místo výkonu práce: budovy Městského úřadu Jablonec nad Nisou a území správního obvodu města Jablonec nad Nisou jako obce s rozšířenou působností.Předpoklady pro výkon funkce: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt) dosáhla věku 18 let je způsobilá k právním úkonům je bezúhonná ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním předpisem lustračním zákonem (vedoucí úředník se bude muset v zákonné lhůtě prokázat negativním lustračním osvědčením).
Další požadavky stanovené pro uchazeče:
vysokoškolské vzdělání popř. středoškolské vzdělání;zkušenosti z obdobné pozice tj. s řízením zaměstnanců nejlépe v prostředí úřadu územního samosprávného celku; dobrá orientace v prostředí výkonu samosprávy nebo státní správy vč. orientace v příslušné legislativě.zkušenosti s vedením středně velkého týmu (cca 15 pracovníků) po dobu alespoň tří let;dobré komunikační a vyjednávací schopnosti aktivní přístup k řešení problémů;schopnost rozhodovat a přijímat za rozhodnutí odpovědnost;osvědčení autorizovaných povolání ve výstavbě výhodou.
Nabízíme:
· perspektivní zaměstnání;odpovídající platové podmínky a zaměstnanecké výhody dané kolektivní smlouvou.
Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat:
jméno příjmení a titul; datum a místo narození; státní příslušnost; místo trvalého pobytu; číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu jde li o cizího státního občana);
datum a podpis zájemce.
K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady:
strukturovaný životopis výpis z rejstříku trestů ČR (bez záznamu) nesmí být starší než 3 měsíce
lustrační osvědčení písemnou představu o vedení oddělení max. 2 strany A4
Popis vykonávané práce:
Komplexně zajišťuje technickou a administrativní správu nebytových objektů v majetku města Jablonec nad Nisou a to jak správu technickou tak administrativní včetně styku s uživateli těchto objektů z pozice zástupce vlastníka. Platové zařazení: do platové třídy 10 nebo 9 podle kvalifikace která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce.Pracovní poměr: na dobu neurčitou s předpokládaným nástupem v květnu 2011 nebo dle vzájemné dohody.Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je 29.4.2011 (i pro přihlášky doručené poštou) termín výběrového řízení bude k dispozici v kanceláři tajemníka na vyžádání předpokládá se v první polovině května. Uchazeči u kterých bude vyžádán ústní pohovor budou k němu vyzváni.
Způsob podání přihlášky:
· osobně v kanceláři tajemníka budova radnice č. dveří 211 odeslat na adresu: Město Jablonec nad Nisou kancelář tajemníka Mírové náměstí 19 Jablonec nad Nisou.Poskytování informací: veškeré informace k tomuto výběrovému řízení poskytne kancelář tajemníka městského úřadu personalistka Mgr. Nina Vacková (vackova@mestojablonec.cz).Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit i bez udání důvodu.Písemné materiály poskytnuté k výběrovému řízení budou neúspěšným uchazečům vráceny.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 10.04.2011
plat: 18500 Kč
nabídka práce
Tajemník Městského úřadu v Jablonci nad Nisou vyhlašuje podle § 7 zákona č. 312 2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků výběrové řízení které je podmínkou pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka jmenováním do funkce
VEDOUCÍ ODDĚLENÍ SPRÁVNÍCH AGEND Městského úřadu Jablonec nad Nisou.
Podmínky výběrového řízení:
Místo výkonu práce: budovy Městského úřadu Jablonec nad Nisou a území správního obvodu města Jablonec nad Nisou jako obce s rozšířenou působností.Předpoklady pro výkon funkce: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt) dosáhla věku 18 let je způsobilá k právním úkonům je bezúhonná ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním předpisem lustračním zákonem (vedoucí úředník se bude muset v zákonné lhůtě prokázat negativním lustračním osvědčením).
Další požadavky stanovené pro uchazeče:
vysokoškolské příp. středoškolské vzdělání;zkušenosti z obdobné pozice tj. s řízením zaměstnanců nejlépe v prostředí úřadu územního samosprávného celku;dobrá orientace v prostředí výkonu státní správy nebo samosprávy vč. orientace v příslušné legislativě;zkušenosti s vedením menšího týmu pracovníků po dobu alespoň tří let;dobré komunikační a vyjednávací schopnosti aktivní přístup k řešení problémů;schopnost rozhodovat a přijímat za rozhodnutí odpovědnost.
Nabízíme:
· perspektivní zaměstnání;odpovídající platové podmínky a zaměstnanecké výhody dané kolektivní smlouvou.
Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat:
jméno příjmení a titul;datum a místo narození;státní příslušnost;místo trvalého pobytu;číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu jde li o cizího státního občana);
datum a podpis zájemce.
K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady:
strukturovaný životopis výpis z rejstříku trestů ČR (bez záznamu) nesmí být starší než 3 měsíce
lustrační osvědčení písemnou představu o vedení oddělení max. 1 normované strany A4
Popis vykonávané práce:
zodpovídá za zajištění výkonu státní správy v oblasti správních agend na úsecích občanských průkazů cestovních dokladů trvalých pobytů a evidence obyvatel vykonává samostatné odborné a specializované práce na úseku správních agend provádí kontrolu kompletnosti a správnosti dokumentů v rozsahu řízených agend vede evidenci příslušných přidělených písemností tiskopisů a osvědčení kontroluje činnost podřízených pracovníků a zajišťuje nápravu případných nedostatků poskytuje informace v působnosti vykonávané agendy vede správní řízení na předmětném úseku provádí editaci správních rozhodnutí MěÚ plní úkoly a povinnosti správy dat registru obyvatel zastupuje pracovníky oddělení v nutných případech při obsluze klientů.
Platové zařazení: do platové třídy 10 nebo 9 podle kvalifikace která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce.Pracovní poměr: na dobu neurčitou s předpokládaným nástupem v květnu 2011 nebo dle vzájemné dohody.Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je 29.4.2011 (i pro přihlášky doručené poštou) termín výběrového řízení bude k dispozici v kanceláři tajemníka na vyžádání předpokládá se v první polovině května. Uchazeči u kterých bude vyžádán ústní pohovor budou k němu vyzváni.
Způsob podání přihlášky:
· osobně v kanceláři tajemníka budova radnice č. dveří 211
· odeslat
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 10.04.2011
plat: 18500 Kč
<< předchozí 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 další >>
Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.