inzerce práce, brigády

- soukromá i firemní inzerce práce a brigády zdrarma.
Nabídka práce, brigády
Inzerce práce, brigáda
inzerce knih, časopisu
inzerce prace a brigady
inzerce zvířat
elektro inzerce
inzerce muzika
inzerce počítače a příslušenství
ostatni inzerce
inzerce
inzerce auto - moto
reality inzerce
nabytek inzerce
inzerce muzika
sport inzerce
seznamka
inzerce dětské potřeby

Tajemník Městského úřadu v Jablonci nad Nisou vyhlašuje podle § 7 zákona č. 312 2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků výběrové řízení které je podmínkou pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka jmenováním do funkce VEDOUCÍ ODDĚLENÍ SPRÁVY BYTOVÝCH DOMŮ na odboru správy majetku Městkého úřadu Jablonec nad Nisou Podmínky výběrového řízení: Místo výkonu práce: území správního obvodu města Jablonec nad Nisou jako obce s rozšířenou působností Předpoklady pro výkon funkce: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt) dosáhla věku 18 let je způsobilá k právním úkonům je bezúhonná ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním předpisem lustračním zákonem (vedoucí úředník se bude muset v zákonné lhůtě prokázat negativním lustračním osvědčením). Další požadavky stanovené městem Jablonec nad Nisou pro uchazeče: vysokoškolské vzdělání (nejlépe technického ekonomického či právního směru); případně středoškolské vzdělání u uchazečů s praxí v tomto oboru delší než 5 let; nejméně 3 roky praxe při správě a řízení provozu bytových budov; znalost platné legislativy na úseku správy bytů a budov v prostředí územního samosprávného celku; zkušenosti s řízením menšího pracovního kolektivu; řidičský průkaz skupiny B uživatelská znalost práce s PC (Microsoft Office); velmi dobré organizační a řídící schopnosti vysoká úroveň komunikačních dovedností pro jednání s právnickými i fyzickými osobami. Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat jeho: jméno příjmení a titul; datum a místo narození; státní příslušnost; místo trvalého pobytu; číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu jde li o cizího státního občana). Musí být též uvedeno datum a podpis zájemce. K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady: životopis mj. s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností; výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Základní informace o pracovní pozici: komplexně zajišťuje správu bytových domů v majetku města Jablonec nad Nisou a to jak správu technickou tak administrativní včetně styku s nájemci bytů nebytových prostor atd. Platové zařazení: do platové třídy 9 10 která podle platného katalogu prací a podle kvalifikace odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce. Pracovní poměr: na dobu neurčitou s termínem nástupu od 1. května 2011 popř. po dohodě. Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je 15. dubna 2010. Způsob podání přihlášky: osobně v podatelně nebo na personálním úseku městského úřadu; odesláním na adresu: Město Jablonec nad Nisou Městský úřad Jablonec nad Nisou kancelář tajemníka organizační a personální oddělení Mírové náměstí 19 Jablonec nad Nisou. Dotazy a doplňující informace: zodpoví personalistka Mgr. Nina Vacková (vackova@mestojablonec.cz).
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 03.04.2011
plat: 19000 Kč
podle § 7 zákona č. 312 2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků výběrové řízení které je podmínkou pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka jmenováním do funkce VEDOUCÍ ODBORU ÚZEMNÍHO A HOSPODÁŘSKÉHO ROZVOJE Městského úřadu Jablonec nad Nisou. Podmínky výběrového řízení: Místo výkonu práce: budovy Městského úřadu Jablonec nad Nisou a území správního obvodu města Jablonec nad Nisou jako obce s rozšířenou působností. Předpoklady pro výkon funkce: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt) dosáhla věku 18 let je způsobilá k právním úkonům je bezúhonná ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním předpisem lustračním zákonem (vedoucí úředník se bude muset v zákonné lhůtě prokázat negativním lustračním osvědčením). Další požadavky stanovené pro uchazeče: vysokoškolské vzdělání nejlépe technického právního nebo ekonomického směru; složená zkouška zvláštní odborné způsobilosti výhodou; zkušenosti z obdobné pozice tj. s řízením výkonu správních činností v úřadu územního samosprávného celku možno i v jiném správním úřadu případně zkušenosti s projektovým řízením investiční výstavbou rozvojovými projekty i z neveřejné sféry; dobrá orientace v prostředí úřadu obce s rozšířenou působností; dobrá znalost legislativy a dalších pravidel v oblasti územního plánování investiční výstavby regionálního rozvoje a dotací; zkušenosti s vedením středně velkého týmu (cca 15 pracovníků) po dobu alespoň tří let; dobré komunikační schopnosti schopnost vyjednávat aktivní přístup k řešení problémů; schopnost koncepčně uvažovat; schopnost rozhodovat a přijímat za rozhodnutí odpovědnost. Nabízíme: · perspektivní zaměstnání; odpovídající platové podmínky a zaměstnanecké výhody dané kolektivní smlouvou. Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat: jméno příjmení a titul; datum a místo narození; státní příslušnost; místo trvalého pobytu; číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu jde li o cizího státního občana); datum a podpis zájemce. K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady: strukturovaný životopis výpis s rejstříku trestů ČR (bez záznamu) nesmí být starší než 3měsíce lustrační osvědčení písemnou představu o poslání a vedení odboru územního a hospodářského rozvoje vč. představy o obsazení personálem a podmínkách práce (max. 2 strany A4) Popis vykonávané práce: Vedoucí odboru územního a hospodářského rozvoje je v pozici vedoucího úředníka dle zákona č. 312 2002 Sb. který je zodpovědný za řízení odboru. V jeho kompetenci je výkon správních činností v přenesené i samostatné působnosti zejména na těchto úsecích: úřad územního plánování; tvorba strategií hospodářského a územního rozvoje; příprava rozvojových projektů; realizace investičních akcí; dotace. Platové zařazení: do platové třídy 11 která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce. Pracovní poměr: na dobu neurčitou s předpokládaným nástupem v dubnu květnu 2011 nebo dle vzájemné dohody. Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je posunuta na 15.4.2011 (i pro přihlášky doručené poštou) termín výběrových řízení bude k dispozici v kanceláři tajemníka na vyžádání. Uchazeči u kterých bude vyžádán ústní pohovor budou k němu vyzváni. Způsob podání přihlášky: · osobně v kan
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 02.04.2011
plat: 20000 Kč
podle § 7 zákona č. 312 2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků výběrové řízení které je podmínkou pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka jmenováním do funkce VEDOUCÍ ODBORU STAVEBNÍHO A ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ Městského úřadu Jablonec nad Nisou. Podmínky výběrového řízení: Místo výkonu práce: budovy Městského úřadu Jablonec nad Nisou a území správního obvodu města Jablonec nad Nisou jako obce s rozšířenou působností. Předpoklady pro výkon funkce: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt) dosáhla věku 18 let je způsobilá k právním úkonům je bezúhonná ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním předpisem lustračním zákonem (vedoucí úředník se bude muset v zákonné lhůtě prokázat negativním lustračním osvědčením). Další požadavky stanovené pro uchazeče: vysokoškolské vzdělání nejlépe právního zaměření u uchazečů s praxí při výkonu správních agend možno i technické zaměření; složené zkoušky zvláštní odborné způsobilosti výhodou; zkušenosti z obdobné pozice tj. s řízením výkonu správních činností v úřadu územního samosprávného celku možno i v jiném správním úřadu; dobrá orientace v prostředí výkonu státní správy v úřadu obce s rozšířenou působností; dobrá znalost legislativy v oblasti stavebního práva práva životního prostředí pozemních komunikací státní památkové péče; zkušenosti s vedením středně velkého týmu (cca 20 pracovníků) po dobu alespoň tří let; dobré komunikační schopnosti aktivní přístup k řešení problémů; schopnost rozhodovat a přijímat za rozhodnutí odpovědnost. Nabízíme: · perspektivní zaměstnání;odpovídající platové podmínky a zaměstnanecké výhody dané kolektivní smlouvou. Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat: jméno příjmení a titul; datum a místo narození; státní příslušnost; místo trvalého pobytu; číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu jde li o cizího státního občana); datum a podpis zájemce. K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady: strukturovaný životopis výpis s rejstříku trestů ČR (bez záznamu) nesmí být starší než 3 měsíce lustrační osvědčení písemnou představu o poslání a vedení odboru stavebního a životního prostředí vč. představy o obsazení personálem a podmínkách práce (max. 2 strany A4) Popis vykonávané práce: Vedoucí odboru stavebního a životního prostředí je v pozici vedoucího úředníka dle zákona č. 312 2002 Sb. který je zodpovědný za řízení odboru. V jeho kompetenci je výkon správních činností v přenesené působnosti zejména na těchto úsecích: stavební úřad vč. agendy vyvlastňování; silniční a dopravní agendy na úseku výstavby; ochrana životního prostředí (ochrana přírody a krajiny ochrana ovzduší vodoprávní úřad odpadové hospodářství ochrana zvířat proti týrání lesy myslivost atd.); státní památková péče; správní trestání na všech těchto úsecích. Platové zařazení: do platové třídy 11 která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce. Pracovní poměr: na dobu neurčitou s předpokládaným nástupem v dubnu květnu 2011 nebo dle vzájemné dohody. Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je posunuta na 15.4.2011 (i pro přihlášky doručené poštou) termín výběrových řízení bude k dispozici v kanceláři tajemníka na vyžádání. Uchazeči u kterých bude vyžád
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 02.04.2011
plat: 20000 Kč
POKLADNÍ pracovní doba 6 14 30 hodin (po Pá) předem telefon. kontakt
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 02.04.2011
plat: 10000 Kč
Požadujeme minimálně 3 roky odborné praxe obráběč kovů (fréza soustruh mechanicky zdatný) samostatnost práce v kusové výrobě nutnost čtení výkresů.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 02.04.2011
plat: 14000 Kč
PRACOVNÍK DO PNEUSERVISU provozní doba 7 18 hodin sobota 8 30 12 hodin bezúhonnost
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 31.03.2011
plat: 9000- 13500 Kč
VEDOUCÍ SMĚNY popis práce: personální a výrobní řízení směny řízení výrobního procesu s důrazem na kvalitu a efektivitu důraz na motivaci a hodnocení svých podřízených požadavky: VŠ SŠ technického směru 3 roky praxe na obdobné pozici (výhodou v automobilovém průmyslu) komunikativní znalost AJ výhodou dobré organizační a komunikativní schopnosti odolnost vůči stresu možnost pracovat na 3 směny nabízíme: možnost profesního a odborného růstu zázemí silné mezinárodní společnosti atraktivní finanční ohodnocení profesní a jazykové kurzy Zájemci obracejte se prosím se svými CV na adresu: CiKautxo CZ s. r. o. Letní 3867 468 01 Jablonec nad Nisou tel.: 483 369 087 737 747 205 e mail: daniela@cikautxo.cz kontaktní osoba: Daniela Poledníková
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 30.03.2011
plat: 20000 Kč
KUCHAŘ KA vyuč. v oboru i absolvent možnost stravování osobní kontakt: po ne od 11 00 do 22 00 hod.
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 30.03.2011
plat: 15000- 20000 Kč
nabídka práce
VEDOUCÍ PROVOZU VÝCHOD Pracoviště Jablonec (působnost okresy Jablonec nad Nisou a Semily) platová třída 11 (platový stupeň 1 12 dle započitatelné praxe) platové podmínky dle platných tabulek základní plat 14780 až 22230 podle započitatelné praxe příplatek za vedení osobní příplatek Požadavky: stupeň vzdělání: vysokoškolské technického směru řidičský průkaz B znalost práce na PC (MS Windows MS Office internet) výborné organizační schopnosti zkušenosti s vedením skupiny pracovníků praxe v oboru silničního stavitelství nebo údržby silnic min. 5 let časová flexibilita nástup možný ihned v případě zájmu kontakt: Hana Nováková 488 043 222 vedoucí personálního a mzdového oddělení Ing. Petr Šén 725 855 299 provozní náměstek
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 27.03.2011
plat: 14780- 22230 Kč
nabídka práce
PRACOVNÍK VE VÝROBĚ POLYMEROVÝCH ŠTOČKŮ min. SOU polygrafie výhodou praxe také výhodou pečlivost přesnost spolehlivost fyzická zdatnost dobrý zdravotní stav mzda 14.000 po zaučení navýšení mzdy + odměny 1 směna. Zasílat pouze životopis na e mail: oplustil@chespa.cz poté bude výběrové řízení
Inzerát do inzerce práce, brigády vložen: 25.03.2011
plat: 14000 Kč
<< předchozí 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 další >>


Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.


  www.capreality.cz/   www.rekvalifikace.com/  www.ucetnictvi-dudr.cz/  http://www.boty-toratora.cz/     domácí práce, INZERCE ZDARMA