Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Asistent ka zákaznické podpory
Požadavky: komunikativní přátelský pozitivní práce na PC na uživatelské úrovni klidný přístup
schopnost řešit konfliktní situace dobré vyjadřovací schopnosti slovní i písemné.
Práce je vhodná i pro osoby s postižením neovlivňujícím schopnost srozumitelné osobní a telefonické komunikace
Náplň práce: asistence zákaznické podpory – telefonická písemná případně i osobní komunikace v rámci podpory poskytovaných služeb obsluha eshopu sjednávání smluv (primárně se nejedná o hledání zákazníků nicméně aktivní přístup výhodou i přínosem pro nového spolupracovníka) příprava zásilek (lehké zboží) případně i fakturace (zaškolíme).
Předpokl.hrubá mzda: 70 90 Kč hod. + bonusy a benefity.
POZN: Strukturované životopisy zasílejte e mailem: petr.ulman@ceteris.cz
Směnost: Pružná pracovní doba
Vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)
Pracovní úvazek: Zkrácený
plat: 70- 90 Kč
Datum nástupu: 01.06.2011
Firma: CETERIS s.r.o.
Ulice: Frant. Bartoše 275
Obec: Zlín
Kontaktní telefon: +420 775 551 681
Kontaktní e-mail:petr.ulman@ceteris.cz
Kontaktní osoba Petr Ulman
Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.