Odborní asistenti v administrativě
Stěžejní náplň práce
• administrativní podpora při prodeji a akviziční činnosti
• tvorba nabídek podle pokynů obchodních zástupců
• administrativa obchodních smluv vedení agendy
• vnitropodnikový reporting nestandardní reporting podle pokynů
• administrativní a organizační asistence obchodnímu řediteli
• kancelářské úkony a zajišťování provozu kanceláře obchodního úseku
• administrativní podpora firmy (zajistění letenek ubytování)
• spolupráce na přípravě podkladů pro management
• reklama marketing propagace
Požadavky
• minimálně SŠ vzdělání s maturitou ideálně v oboru obchod marketing
• komunikativní znalost AJ na pokročilé úrovni
• organizační komunikační a obchodní schopnosti
• znalost MS Office na vysoké uživatelské úrovni
• psaní na počítači všemi deseti výhodou
• předchozí zkušenost s IS ERP výhodou
• ŘP sk. B
Benefity
• perspektivní pracovní příležitost s možností profesního a kariérného růstu v mezinárodní společnosti
• školení
• osobní kontakt se zákazníky
• motivující finanční ohodnocení bonusový systém
• mobilní telefon notebook
• 5 týdnů dovolené
V případě zájmu o tuto pozici zašlete prosím strukturovaný životopis v českém i anglickém jazyce na uvedený email palka@alcea.cz
Směnost: Neurčeno
Vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)
Pracovní úvazek: Plný
plat: 15000- 25000 Kč
Datum nástupu: 12.12.2011
Firma: ALCEA CR s.r.o.
Ulice: Tománkova 34
Obec: Rousínov
Kontaktní e-mail:j.bauchner@alcea.com
Kontaktní osoba Jan Bauchner
Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.