Odborní asistenti v administrativě
Asistent ka ředitele
Požadujeme: SŠ vzdělání 2 roky praxe v oboru pojišťovnictví nebo finanční sféře popř. aktivní zkušenosti s prodejem finančních a pojistných produktů uživatelská znalost MS Office (Word Excel PowerPoint Outlook) vysoké pracovní nasazení samostatnost preciznost oganizační a komunikační schopnosti ochota učit se novým věcem příjemné vystupování.
Náplň práce: administrativní a irganizační podpora vedení společnosti zajišťování a organizace jednání služebních cest a dalších akcí obchodního ředitele samostatná příprava podkladů a prezentací organizace osobních setkání vedení společnosti s obchodními partnery vedení svěřené agendy pro vedení společnosti tvorba zápisů z porad korespondence evidence stanovených pracovních úloh a sledování dodržování jejich termínů příprava podkladů k jednání sestavování reportů zadávání a evidence dat v interním systému zabezpečení chodu kaceláře zajišťování teambuldingových akcí.
Kontakt na uvedené adrese tel. čísle či e mailu. Životopisy zasílejte na uvedenou mailovou adresu. Následně proběhne výběrové řízení.
Směnost: Jednosměnný provoz
Vzdělání: ÚSV
Pracovní úvazek: Plný
plat: 20000 Kč
Datum nástupu: 01.02.2012
Firma: BKR FINANCE s.r.o.
Ulice: Masarykova 124
Obec: Ústí nad Labem
Kontaktní telefon: +420 602 456 676,475 211 433
Kontaktní e-mail:l.brigulova@bkr-finance.cz
Kontaktní osoba Lucie Brigulová
Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.