Operátoři telefonních panelů
Náplň práce: komunikace s klienty telekomunikační společnosti (příchozí hovory) řešení poruch na hlasových a internetových službách ke spokojenosti zákazníka provoz Call Centra pondělí – neděle (6 23h) – směny znáte s předstihem 5 týdnů předem 7 5 hod denně týdenní úvazek 37 5 hodiny
Požadujeme: SŠ vzdělání výborné komunikační dovednosti prozákaznické cítění schopnost řešit problémy slušné vystupování příjemný hlasový projev bez vad řeči nadstandardní uživatelská práce na PC technické myšlení spolehlivost zodpovědnost dochvilnost
Nabízíme: jistotu dlouhodobé práce v dynamickém a moderním prostředí mezinárodní telekomunikační společnosti práci na smlouvu HPP (včetně školení) lákavé finanční ohodnocení – (jistý fixní plat + osobní ohodnocení) benefity: 5 týdnů dovolené stravenky v hodnotě 75Kč možnost dalšího vzdělávání kvalitní zaškolení profesionály v oboru
Strukturovaný životopis zasílejte na výše uvedenou emailovou adresu a budete pozváni k výběrovému řízení.
Směnost: Neurčeno
Vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)
Pracovní úvazek: Plný
plat: 15000- 20000 Kč
Datum nástupu: 22.07.2011
Firma: ADECCO spol.s r.o.
Ulice: Hrnčířská 8
Obec: Ústí nad Labem
Kontaktní telefon: +420 606 776 413
Kontaktní e-mail:tereza.hermanova@adecco.com
Kontaktní osoba Tereza Heřmanová
Práce je vhodná pro absolventy SŠ.Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.