Odborní asistenti v administrativě
běžná obchodní korespondence e mailová pošta telefonická komunikace evidence obchodních případů vystavování faktur vedení pokladny znalost PC znalost základních účetních dovedností (příjmový pokladní doklad faktura pokladní deník) reprezentatovní a příjemné vystupování komunikativnost spolehlivost čistý rejstřík trestů možnost zaškolení zázemí stabilní a velké realitní kanceláře pravidelná prac. doba (9.00 17.00 hod. 2x měsíčně pohotovostní služba na telefonu prac. poměr na 2 3 roky (zástup za MD)
Směnost: Jednosměnný provoz
Vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)
Pracovní úvazek: Plný
plat: 10000- 15000 Kč
Datum nástupu: 12.05.2011
Firma: REAL MORAVIA s.r.o.
Ulice: Nádražní 30
Obec: Uherské Hradiště
Kontaktní telefon: +420 602 589 223
Kontaktní e-mail:filip.turecky@realmoravia.cz
Kontaktní osoba Filip Turecký
Práce je vhodná pro absolventy SŠ.Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.