Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
NÁPLŇ PRÁCE:
> komunikace s klienty telekomunikační společnosti (POUZE příchozí hovory ŽÁDNÝ PRODEJ)
> řešení poruch na hlasových a internetových službách ke spokojenosti zákazníka
> provoz Call Centra pondělí – neděle (6 23h) – směny znáte s předstihem 5 týdnů předem
> 7 5 hod denně týdenní úvazek 37 5 hodiny
POŽADUJEME:
> SŠ vzdělání
> výborné komunikační dovednosti
> prozákaznické cítění schopnost řešit problémy
> slušné vystupování příjemný hlasový projev bez vad řeči
> nadstandardní uživatelská práce na PC technické myšlení
> spolehlivost zodpovědnost dochvilnost
NABÍZÍME:
> jistotu dlouhodobé práce v dynamickém a moderním prostředí mezinárodní telekomunikační společnosti
> práci na smlouvu HPP (včetně školení)
> lákavé finanční ohodnocení – (jistý fixní plat + osobní ohodnocení)
> benefity: 5 týdnů dovolené stravenky v hodnotě 75Kč
> kvalitní zaškolení profesionály v oboru
Konzultant: Heřmanová Tereza
Kontakty: tereza.hermanova@adecco.com 606 776 413
Místo výkonu práce: Ústí nad Labem
Nástupy: Říjen a pak každý měsíc do konce roku.
Pokud Vás naše nabídka zaujala zašlete svůj strukturovaný životopis na emailovou adresu a budete pozváni k výběrovému řízení.
Děkuji.
Směnost: Neurčeno
Vzdělání: Střední odborné (vyučen)
Pracovní úvazek: Plný
plat: 18000 Kč
Datum nástupu: 01.11.2011
Firma: ADECCO spol. s r.o.
Ulice: Hrnčířská 8
Obec: Ústí nad Labem
Kontaktní telefon: +420 606 776 413
Kontaktní e-mail:tereza.hermanova@adecco.com
Kontaktní osoba Tereza Heřmanová
Práce je vhodná pro absolventy SŠ.Práce je vhodná pro osoby se zdravotním postižením (OZP).
Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.