Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
NÁPLŇ PRÁCE:
Nabízení produktů stávajícím zákazníkům společnosti Telefónica
Práce s firemními softwary
Administrativní činnost související s chodem call centra
Provoz call Centra PO PÁ 8:00 20:00 směny plánované předem
(denní směna 7 5 hod. týdenní úvazek 37 5 hod.)
POŽADUJEME:
SŠ vzdělání (i bez maturity)
Obchodního ducha s citem pro zákazníka
Dobrá znalost práce na PC (Windows MS Office Internet)
Komunikační a argumentační dovednosti kultivované vyjadřování příjemný hlasový projev BEZ VAD ŘEČI
Zkušenosti na podobné pozici jsou vítány
NABÍZÍME:
Dlouhodobý pracovní poměr (HPP)
Fixní mzdu 92 Kč hod (cca 15.000 Kč měsíčně) + vysoké měsíční provize podle počtu prodaných produktů + čtvrtletní prémie
Motivační soutěže o hodnotné ceny
Stravenky v hodnotě 75Kč a možnost stravování přímo na pracovišti
5 týdnů dovolené
Pevně stanovené směny znáte je měsíc předem
Místo výkonu práce: Ústí nad Labem
Datum nástupu: 3.10. 2011 a následující měsíce do konce tohoto roku! Stavíme nová call centra a proto nabíráme!
Konzultant: Heřmanová Tereza
Kontakty: 606776413 tereza.hermanova@adecco.com
V případě že Vás naše nabídka zaujala zašlete svůj strukturovaný životopis a bude Vám ihned odpovězeno!
Směnost: Neurčeno
Vzdělání: Nižší střední
Pracovní úvazek: Plný
plat: 15000- 30000 Kč
Datum nástupu: 03.10.2011
Firma: ADECCO spol. s r.o.
Ulice: Hrnčířská 8
Obec: Ústí nad Labem
Kontaktní telefon: +420 606 776 413
Kontaktní e-mail:tereza.hermanova@adecco.com
Kontaktní osoba Tereza Heřmanová
Práce je vhodná pro mladistvé uchazeče.Práce je vhodná pro osoby se zdravotním postižením (OZP).
Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.