Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
náplní práce je domlouvání schůzek pro obchodní zástupce
požad. : Slovensky hovořící
velmi dobrý hlasový projev pracovitost spolehlivost zodpovědnost orientace na zákazníka a výsledek vysoké pracovní nasazení odolnost vůči stresu znalost práce na PC (MS Outlook Word Excel Internet) výhodou praxe s komunikací se zákazníky (např. z práce sekretářky Call Centra …)
motivační finanční ohodnocení stravenky příspěvek na penzijní připojištění flexibilní plánování směn dle Vašich možností profesní zaškolení a růst preferujeme HPP ale nebráníme se DPČ DPP
nástup ihned prac.úvazek možno plný popř. zkrácený (20 hod.týdně)
písemné nabídky obsahující profesní životopis zasílejte na výše uvedenou adresu popř. e mail
Směnost: Jednosměnný provoz
Vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Pracovní úvazek: Plný nebo zkrácený
plat: 15000 Kč
Datum nástupu: 30.08.2012
Firma: Communica s.r.o.
Ulice: Vožická 2104
Obec: Tábor
Kontaktní telefon: +420 381 601 022,723 062 047,stara@communica.cz
Kontaktní osoba Kateřina Stará
Práce je vhodná pro absolventy SŠ.Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.