Odborní asistenti v administrativě
Pracovbník nebo pracovnice na organizační a administrativní podporu autocentra jednání s příchozími zákazníky vyřizování administrativní agendy na autocentru kalkulace cenových nabídek uzavření zakázek organizace průchodu zakázek prodej nových vozidel příslušenství a doplňků.
požadavky: vzdělání s technickým zaměřením výhodou
praxe na pozici asistentky zkušenosti s prodejem v oblasti technických produktů či v motoristické oblasti smysl pro obchodní činnost aktivní znalost práce na PC výborné komunikační a prezentační schopnosti elán příjemné vystupování zodpovědnost samostatnost pečlivost bydliště v regionu řidičský průkaz skupiny B aktivní řidič
Strukturovaný životopis servis@autocentrum rudolf.cz
Směnost: Jednosměnný provoz
Vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Pracovní úvazek: Plný
plat: 8000- 20000 Kč
Datum nástupu: 14.08.2012
Firma: Ondřej Rudolf
Ulice: Uničovská 1794
Obec: Šumperk
Kontaktní e-mail:demcakova@auto2000.cz
Kontaktní osoba Aneta Demčáková
Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.