inzerce práce, brigády

- soukromá i firemní inzerce práce a brigády zdrarma.
Nabídka práce, brigády
Inzerce práce, brigáda
inzerce knih, časopisu
inzerce prace a brigady
inzerce zvířat
elektro inzerce
inzerce muzika
inzerce počítače a příslušenství
ostatni inzerce
inzerce
inzerce auto - moto
reality inzerce
nabytek inzerce
inzerce muzika
sport inzerce
seznamka
inzerce dětské potřeby

Odborní asistenti v administrativě

Náplň práce: funkce telefonní operátorky obchodní administrativa (objednávky nabídky atd.) správa chodu kanceláře spolupráce na rozvoji oddělení vedení menších technických projektů Požadujeme: spolehlivost a zodpovědnost schopnost samostatné koncepční práce dobré komunikační schopnosti a profesionální vystupování dobrá znalost práce na PC (MS Office internet …) znalost AJ SŠ vzdělání strojírenského zaměření výhodou Nabízíme: práci v rozvíjející se firmě stabilní pracovní dobu i finanční ohodnocení zaměstnanecké výhody flexibilní pracovní prostředí v malém týmu možnost profesního i finančního růstu dle schopností a výkonu V případě zájmu o tuto pozici přiložte k odpovědi svůj životopis v českém a anglickém jazyce. Reference od předchozích zaměstnavatelů výhodou. Tato pozice není vhodná pro absolventy. Místo pracoviště: Šumperk Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva Benefity: Dovolená navíc Firemní akce Stravenky příspěvek na stravování Vzdělávací kurzy Požadované vzdělání: SŠ Požadované jazyky: Angličtina


Směnost: Jednosměnný provoz
Vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Pracovní úvazek: Plný
plat: 13000 Kč
Datum nástupu: 11.07.2012


Firma: SolidVision, s.r.o.
Ulice: Hlavní třída 3061
Obec: Šumperk
Kontaktní telefon: +420 533 433 111
Kontaktní osoba Tereza Chromečková
 
 


Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.


  www.capreality.cz/   www.rekvalifikace.com/  www.ucetnictvi-dudr.cz/  http://www.boty-toratora.cz/     domácí práce, INZERCE ZDARMA