Odborní asistenti v administrativě
Místo výkonu práce: Blatná
Předpokládaný termín nástupu: 1. 9. 2011
Pracovní poměr: HPP na dobu neurčitou
Pracovní náplní je zajišťování ucelených odborných agend v oblasti výstavby v návaznosti na rozpočet města realizace odborných řemeslných prací při opravách a údržbě domovních objektů menšího rozsahu a technického vybavení města; příprava stavenišť a kontrola výstavby; občasný výkon stavebního dozoru; odstraňování běžných funkčních poruch mechanizačních a technických prostředků; provádění inventarizací vedení předepsané evidence provádění soupisů zásob reklamační řízení; technické zabezpečování údržby a oprav nemovitostí ve vlastnictví města; zabezpečování hospodářsko provozního vnitřního chodu aparátu MěÚ; zabezpečení nákupu materiálu výrobků vedení skladového hospodářství včetně operativní a účetní evidence zajišťování jejich skladování přemisťování údržbu a opravy; zajišťování a evidence veškerých revizí majetku města
POŽADAVKY na uchazeče: vzdělání v oboru stavebním minimálně 5 let praxe ve stavebním oboru zejména praxe v oblasti dodavatelskoodběratelských vztahů přípravy staveb příprava rozpočtů dobré znalosti stavebního zákona a příslušných prováděcích předpisů základní znalosti právních předpisů zejména zákona o obcích správního řádu a obchodního zákoníku dále občanská bezúhonnost bezvadné vystupování dobrý zdravotní stav psychická odolnost možnost přesčasové práce řidičský průkaz skupiny"B" výborná uživatelská znalost práce s PC (zejména WORD EXCEL apod.). Výhodou je dobrá znalost místních poměrů zkušenost s uzavíráním smluv či s pořádáním výběrových řízení a zkušenosti ve veřejné správě.
Platové zařazení dle platných katalogových tarifů a stupňů.
Přihláška v písemné formě musí obsahovat:
jméno příjmení a titul uchazeče
datum a místo narození uchazeče
státní příslušnost uchazeče
místo trvalého pobytu uchazeče
číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu jde li o cizíhostátního občana
datum a podpis uchazeče.
K přihlášce je nutné zvláště přiložit tyto doklady:
životopis ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se výše uvedených požadavků a náplně práce
výpis z evidence rejstříků trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem
ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Písemné přihlášky do výběrového řízení lze podávat v termínu do 15. 7. 2011 nejdéle do 12:00 hodin na adresu: Městský úřad Blatná tř. T. G. Masaryka 322 388 01 Blatná nebo osobně na podatelnu MěÚ Blatná. Obálku označte heslem: "Výběrové řízení pracovník OMIR" a slovem NEOTEVÍRAT dále ji opatřete jménem a adresou odesílatele. Podrobné informace podává Ing. Kroupová tajemnice MěÚ tel: 383 416 102 nebo p. Blovský vedoucí OMIR tel. 383 416 130. Uchazeči budou o výsledku výběrového řízení vyrozuměni do 15. 8. 2011.
Směnost: Jednosměnný provoz
Vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Pracovní úvazek: Plný
plat: 18000- 20000 Kč
Datum nástupu: 01.09.2011
Firma: Město Blatná
Ulice: tř. T. G. Masaryka 322
Obec: Blatná
Kontaktní telefon: +420 383 416 102
Kontaktní osoba Jana Kroupová
Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.