Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Konzultant ka Call Centra v Příbrami Telefónica O2 vzd. SŠ příp. SOU komunikativnost uživatel PC MS Office internet; telef.péče o zákazníky informace nabídka a prodej služeb reklamace; provoz call centra 6 24 po ne pracovní doba 7 5 hod. nástup na směnu podle plánu. Mzda 92 Kč h.+ provize prémie dovolená navíc stravenky. Zašlete svůj strukturovaný životopis na email: martina.sipkova@adecco.com . Volejte na telefon: 606 776 400. Výběrová řízení budou probíhat poslední týden v dubnu 2011!
Směnost: Nepřetržitý provoz
Vzdělání: Střední odborné (vyučen)
Pracovní úvazek: Plný
plat: 14000 Kč
Datum nástupu: 01.05.2011
Firma: ADECCO spol.s r.o.
Ulice: Novohospodská 147
Obec: Příbram
Kontaktní telefon: +420 606 776 400
Kontaktní e-mail:martina.sipkova@adecco.com
Kontaktní osoba Martina Šípková
Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.