Odborní asistenti v administrativě
Požadujeme:
SŠ vzdělání
Praxe na obdobné pozici alespoň 3 roky
Komunikativní znalost anglického a ruského jazyka slovem i písmem
Dobrá znalost MS Office (Word Excel PowerPoint Outlook)
Dobré organizační a komunikační schopnosti
Reprezentativní vystupování zkušenosti s organizací zahraničních jednání a jednání top managementu
Spoluúčast při jednáních ředitele u některých tuzemských a zahraničních služebních cest
Dobrý písemný a slovní projev
Spolehlivost časová flexibilita
Řidičský průkaz sk. B
Hlavní činnosti:
Vede a zabezpečuje agendu ředitele společnosti
Eviduje korespondenci (písemnosti i důležité e maily) došlé na adresu ředitele a dle pokynů zajišťuje jejich další vyřízení
Vede časový plán práce ředitele organizuje jeho plnění včetně přípravy podkladových materiálů
Podílí se na organizaci a zajištění zahraničních služebních cest
Organizuje přípravu pracovních porad ředitele pořizuje zápisy z jednání svolávaných ředitelem a průběžně kontroluje termínové plnění úkolů zadaných ředitelem pravidelně vykazuje plnění úkolů uložených ředitelem
Eviduje úkoly plynoucí řediteli z právních předpisů nebo uložené mu orgány státní správy a zajišťuje jejich řešení
Zpracovává distribuuje a archivuje dokumenty ve společnosti
Vede a zajišťuje odbornou knihovnu společnosti
Nabízíme:
Zázemí a jistotu v moderní české společnosti spolupráce se zahraničními partnery
Příjemné pracovní prostředí mladý kolektiv
Motivující platové ohodnocení v závislosti na kvalitě práce zaměstnance a hospodářských výsledcích společnosti
Jazykové a odborné vzdělávání perspektivních zaměstnanců
Po zapracování firemní mobil notebook
5 týdnů dovolené a řada dalších firemních benefitů a zaměstnaneckých výhod
Nabízený plat: 23 000 Kč
Místo pracovního výkonu: Stráž pod Ralskem sídlo společnosti MemBrain s.r.o.
V případě Vašeho zájmu zašlete profesní životopis na adresu: MemBrain s.r.o. personální odd. Pod Vinicí 87 471 27 Stráž pod Ralskem nebo e mailem na adresu opp@mega.cz.
Více informací Vám poskytne na čísle 487 888 155 Mgr. Karolína Nosková.
Směnost: Jednosměnný provoz
Vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Pracovní úvazek: Plný
plat: 15000 Kč
Datum nástupu: 02.07.2012
Firma: Město Klecany
Ulice: Do Klecánek 52
Obec: Klecany
Kontaktní telefon: +420 284 890 064
Kontaktní e-mail:muklecany@mu-klecany.cz
Kontaktní osoba Ivo Kurhajec
Práce je vhodná pro absolventy SŠ.Práce je vhodná pro osoby se zdravotním postižením (OZP).
Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.