Odborní asistenti v administrativě
SŠ vzdělání s maturitou znalost práce v Microsoft Word Excel a Power Point zkuš. s provozem kanceláře výhodou plynou znalost AJ přátelské vystupování výborné komunikační schopnosti písemné i ústní.
Administration Assistant je osoba zodpovědná za chod české kanceláře pobočky mezinárodní společnosti Iconics. Soustředí se na vyřizování provozních záležitostí a je podporou při konaných seminářích a veletrzích.
Klíčové pracovní povinnosti: zajišťování plynulého provozu pobočky vč. drobných nákupů zajišťování přepravy a ubytování zaměstnanců české (příp. zahraniční) pobočky příprava školení seminářů veletrhů účast na seminářích a veletrzích udržování databáze CRM systému vkládání aktivit ke sledování obchodních příležitostí koordinace vedení produkce a distribuce marketingových materiálů v Evropě objednávání kancelářských potřeb a další drobné nákupy obsluha telefonní ústředny zdvořilé a profesionální jednání s volajícími vyřizování provozních emailu faxů zařizování pohoštění obědů večeří pro návštěvy a obchodní partnery udržování běžného pořádku v kanceláři a všech konferenčních místnostech.
Zaměst.nabízí: pozici na plný částečný prac. úv. v plzeňské kanceláři Evropské centrum Iconics flexibilní a dynamické firemní prostředí příjemné pracovní prostředí nejmodernější produkty možnost profesního a osobního růstu ohodnocení odpovídající vynaloženému úsilí *** 22.11.2011
Směnost: Jednosměnný provoz
Vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Pracovní úvazek: Plný
plat: 15000- 20000 Kč
Datum nástupu: 22.11.2011
Firma: ICONICS Europe B. V. - odštěpný závod
Ulice: Klatovská třída 416
Obec: Plzeň
Kontaktní e-mail:Zdenek.Zadak@iconics.cz
Kontaktní osoba Životopis
Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.