Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Požadavky: výborná znalost práce na PC komunikativnost časová flexibilita proklientský přístup pečlivost reprezentativní vystupování. Nutné absolvovat školení ve dnech 2. a 3.11.2011 od 8:00 do 16:30 hod.)
Pracovní doba: dvousměnný i třísměnný provoz.
Náplň práce: telefonické oslovení klientů ČP s nabídkou úrazového pojištění provozní doba Po Pa 8 19 So 10 18 Ne 10 18 administrativa.
Nabídka: pracovní smlouva fixní mzda + prémie stravenky masáže vitamíny dotované nápoje moderní pracoviště kvalitní systém školení možnost kariérního růstu.
Směnost: Nepřetržitý provoz
Vzdělání: Střední odborné (vyučen)
Pracovní úvazek: Plný
plat: 11200 Kč
Datum nástupu: 01.11.2011
Firma: Lion Teleservices CZ, a.s.
Ulice: Erno Košťála 870
Obec: Pardubice
Kontaktní telefon: +420 466 029 103
Kontaktní e-mail:jobs@teleperformance.cz
Kontaktní osoba Markéta Urbánková
Práce je vhodná pro absolventy SŠ.Práce je vhodná pro mladistvé uchazeče.
Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.