inzerce práce, brigády

- soukromá i firemní inzerce práce a brigády zdrarma.
Nabídka práce, brigády
Inzerce práce, brigáda
inzerce knih, časopisu
inzerce prace a brigady
inzerce zvířat
elektro inzerce
inzerce muzika
inzerce počítače a příslušenství
ostatni inzerce
inzerce
inzerce auto - moto
reality inzerce
nabytek inzerce
inzerce muzika
sport inzerce
seznamka
inzerce dětské potřeby

Odborní administrativní pracovníci a asistenti

Společnost Sillet Group a. s. je jedním z předních pojišťovacích makléřů v ČR. V současné době hledáme vhodného nou kandidáta tku na pozici "Asistent ka regionálního centra" pro novou kancelář v Praze která bude otevřena od 2. 4. 2012. Požadavky: min. SŠ vzdělání s maturitou odborná orientace ve finanční oblasti podmínkou znalost pojišťovnictví výhodou výborná znalost MS Office spolehlivost pečlivost proaktivní pracovní nastavení výborné komunikační a prezentační dovednosti reprezentativní vystupování praxe ve finanční oblasti velkou výhodou. Náplň práce: administrativní podpora makléřů smluvních partnerů v regionu komunikace s centrálou společnosti. Práce je na HPP zkrácený úvazek 6 hodin den. Nutností je absolvování proškolení v sídle naší společnosti v Ostravě během března 2012 cesta a ubytování hrazeno společností. V případě zájmu zašlete svůj životopis s krátkým průvodním dopisem na e mail: personalistika@sillet.cz do předmětu uveďte "VŘ Praha"


Směnost: Jednosměnný provoz
Vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)
Pracovní úvazek: Zkrácený
plat: 12000 Kč
Datum nástupu: 02.04.2012


Firma: Sillet Group a.s.
Ulice: Opletalova 1015
Obec: Praha
Kontaktní telefon: +420 599 527 840
Kontaktní e-mail:personalistika@sillet.cz
Kontaktní osoba Ondřej Hajko
Práce je vhodná pro osoby se zdravotním postižením (OZP).
 
 


Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.


  www.capreality.cz/   www.rekvalifikace.com/  www.ucetnictvi-dudr.cz/  http://www.boty-toratora.cz/     domácí práce, INZERCE ZDARMA