Všeobecní administrativní pracovníci
ADMIN.PRAC. CALL CENTRA vzděl.ukončené SŠ dobrá znalost práce na PC alespoň základní komunikační dovednosti ochota učit se novým věcem schopnost přizpůsobit se a pracovat v týmu. Náplň práce: komunikace se zájemci o poskytované produkty zadávání údajů do interních databází vyřizování elektronické korespondence administrativa. Nástup do PP 1.6.2011 1.7.2011 nebo dle dohody.Nabízíme práci v dynamicky se rozvíjející společnosti ve věkově různorodém kolektivu možnost získat zajímavé pracovní zkušenosti. Pozice je vhodná pro absolventy. Písemné nabídky vč. životopisu zasílejte POUZE na výše uvedený kontakt a ozn. "CALL CENTRUM". INFORMACE O PRŮBĚHU A VÝSLEDKU VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ OBDRŽÍ POUZE UCHAZEČI KTEŘÍ BUDOU POZVÁNI K OSOBNÍM POHOVORŮM. Z TECHNICKÝCH DŮVODŮ NEMŮŽEME ODPOVĚDĚT VŠEM ZÁJEMCŮM.DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ.
Směnost: Jednosměnný provoz
Vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Pracovní úvazek: Plný
plat: 12000 Kč
Datum nástupu: 01.06.2011
Firma: SMART Capital, a.s.
Ulice: Hněvotínská 241
Obec: Olomouc
Kontaktní e-mail:adela.stloukalova@smarthypo.cz
Kontaktní osoba Adéla Stloukalová
Práce je vhodná pro absolventy SŠ.Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.