Odborní asistenti v administrativě
Požadavky:
SŠ VŠ ekonomického zaměření
výborná znalost obchodní korespondence
výbornou znalost MS Office psaní všemi deseti
znalost cizího jazyka výhodou
zkušenosti s realizací projektů ESF výhodou
organizační talent Schopnost týmové práce Komunikační schopnosti
profesionální vystupování
spolehlivost pečlivost flexibilitu a ochotu k pracovnímu nasazení
samostatnost smysl pro pořádek
dobré organizační schopnosti
Pracovní náplň:
asistenční a administrativní podpora celého týmu
vyřizování všech potřebných náležitostí spojených s provozem a chodem kanceláře
vyřizování korespondence e mailů
správa dokumentů evidence
tvorba faktur objednávek kontrola splatností faktur
organizace obchodních jednání vedení recepce a osobního kalendáře manažera
komunikace s obchodními partnery
Nástup od 09 2012 nebo dohodou pracovní smlouva na dobu určitou dvou let.
V případě zájmu o tuto pozici nám zašlete Váš strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem a souhlasem se zpracováním osobních údajů POUZE na emailovou adresu: efekt@efekt plus.cz. Váš životopis bude posouzen a na základě životopisu vybereme vhodné kandidáty které budeme kontaktovat pro termín pohovoru.
Směnost: Jednosměnný provoz
Vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Pracovní úvazek: Plný
plat: 10000- 18000 Kč
Datum nástupu: 05.09.2012
Firma: EFEKT PLUS s.r.o.
Ulice: Univerzitní 232
Obec: Olomouc
Kontaktní e-mail:efekt@efekt-plus.cz
Kontaktní osoba Jen písemně
Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.