Odborní pracovníci v oblasti účetnictví, ekonomiky a personalistiky
Požadavky: vzdělání VOŠ VŠ obor vzdělání ekonomika výhodou znalosti sestavování rozpočtu financování příspěvkových organizací programové financování základní školská legislativa zákon o krajích; zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu výhodou praxe ve veřejné správě výhodou praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou jazykové znalosti (angličtina francouzština němčina) výhodou uživatelská znalost PC (MS Office 2010) ŘP sk. B samostatnost komunikativnost smysl pro týmovou práci schopnost analyticky a koncepčně myslet.
Druh práce: sestavování rozpočtu organizace projednávání rozpočtu s jednotlivými rozpočtovými místy sledování projednávání a zúčtovávání plnění rozpočtu s rozpočtujícím orgánem zajišťování realizace příjmových a výdajových stránek rozpočtu včetně návrhu opatření při jejich neplnění. Charakteristika vykonávané práce: komplexní zajišťování financování škol
a školských zařízení včetně financování z prostředků Evropské unie zpracovávání rozpočtu a jeho úpravy stanovování závazných ukazatelů čerpání rozpočtu školami v kraji.
Předpoklady: Fyzická osoba která je státním občanem České republiky popřípadě fyzická osoba která je cizím státním občanem má v České republice trvalý pobyt dosáhla věku 18 let je způsobilá k právním úkonům ovládá jednací jazyk; bezúhonnost. Náležitosti přihlášky jsou: jméno příjmení titul datum a místo narození státní příslušnost místo trvalého pobytu číslo občanského průkazu telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu jde li o cizího státního občana) datum a podpis. V přihlášce je nutné uvést že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou v jakých programech praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název popř. reference sdělí .. jméno příjmení kontakt).
K přihlášce připojte: životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem); originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává je nutné doložit bezúhonnost čestným prohlášením; ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Přihlášky s požadovanými doklady zašlete na adresu: Krajský úřad Olomouckého kraje Kancelář ředitele Oddělení personálních věcí a vzdělávání Jeremenkova 40a 779 11 Olomouc nebo předejte v podatelně úřadu nejpozději do 30. 11. 2011 do 12:00 hodin. Kontaktní pracovník vedoucí odboru: Mgr. Miroslav Gajdůšek MBA tel.: 585 508 856 email m.gajdusek@kr olomoucky.cz.
Směnost: Jednosměnný provoz
Vzdělání: Vyšší odborné
Pracovní úvazek: Plný
plat: 15420- 23200 Kč
Datum nástupu: 01.12.2011
Firma: Olomoucký kraj
Ulice: Jeremenkova 1191
Obec: Olomouc
Kontaktní telefon: +420 585 508 856
Kontaktní e-mail:m.gajdusek@kr-olomoucky.cz
Kontaktní osoba Miroslav Gajdůšek MBA
Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.