Odborní asistenti v administrativě
vzděl. VŠ SŠ profesionální vystupování zodpovědnost a spolehlivost vysoké pracovní nasazení schopnost samostatného rozhodování flexibilita samostatnost a aktivní přístup k řešení zadaných úkolů velmi dobrá znalost PC (Word Excel PowerPoint Outlook) znalost angličtiny minimálně na komunikační úrovni (mluvené i psané) výborné komunikační a organizační schopnosti ochota učit se novým věcem ŘP sk. B aktivní řidič.
Náplň práce: komplexní administrativní podpora generální manažerky samostatné řešení dílčích úkolů spojených s přípravou podkladů pro projektové řízení koordinace aktivit souvisejících se schůzkami zajišťování a příprava jednacích místností podpora zajišťování běžného chodu kanceláře pořizování zápisů z jednání zaznamenávání povinností vyplývajících z jednání vyřizování telefonických hovorů pošty sjednávání schůzek zpracovávání a vytváření dokumentů ve Wordu Excelu PowerPointu vyhledávání a zpracování informací z různých (i zahraničních) zdrojů dle momentálních požadavků zajišťování cestovních záležitostí (letenky rezervace hotelů apod.) základní příprava podkladů pro účetní oddělení společnosti.
V případě že Vás tato pozice zaujala zašlete svůj životopis POUZE na e mail: bokuvkova@hoprgroup.cz do 20.10.2011.
Směnost: Jednosměnný provoz
Vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Pracovní úvazek: Plný
plat: 15000 Kč
Datum nástupu: 05.10.2011
Firma: HOPR GROUP, a.s.
Ulice: Nešverova 683
Obec: Olomouc
Kontaktní telefon: +420 585 750 424
Kontaktní e-mail:bokuvkova@hoprgroup.cz
Kontaktní osoba Leona Bokůvková
Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.