Odborní asistenti v administrativě
z:13.4.2011 Požadovaná praxe min.2 roky praxe na pozici asistenta tky ředitele manažera obchodní
společnosti příp. min. 2 letá praxe obchodního referenta zástupce. Řidičský průkaz B. Výborná znalost
Office word excel power point internet. Speciální požadavky: výborné komunikační a prezentační
dovednosti reprezentativní kultivované vystupování výborná úroveň mluveného a psaného projevu aktivní
vysoce loajální přístup k práci a svěřeným pracovním úkolům chuť učit se novým věcem a pracovat na svém
profesním růstu pečlivost samostatnost spolehlivost aktivní iniciativní přístup. Zkušenost s aktivní správou
klientského kmene formou telefonického kontaktu klienta zajišťování zpětné vazby spokojenosti klienta.
Popis práce: vedení sekretariátu zaměstnavatele zpracování smluv obchodní a jiné korespondence jejich archivace evidence zpracování a příprava podkladů k poradám seminářům komunikace s klienty
spolupracovníky obchodními partnery vedení spisové agendy realizace telemarketingu realizace zápisů z
průběhů pracovních porad zpracovávání odchozí a příchozí poštovní korespondence úklid celého
pracoviště v místě výkonů práce. Jedná se o práci na plný úvazek na dobu určitou 1 roku s možností
prodloužení. Inf.: Svou žádost + STRUKTUROVANÝ životopis s aktuální fotografií zašlete na uvedený e mail bayer@pmbs.cz probíhá výběrové řízení.
Směnost: Jednosměnný provoz
Vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Pracovní úvazek: Plný
plat: 13200 Kč
Datum nástupu: 14.04.2011
Firma: Pavel Bayer
Ulice: Msgr. Šrámka 1186
Obec: Nový Jičín
Kontaktní e-mail:bayer@pmbs.cz
Kontaktní osoba Kontaktní e-mail
Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.