Všeobecní administrativní pracovníci
POZICE: Asistentka obchodního oddělení. NÁPLŇ PRÁCE: Administrativní a organizační podpora činnosti obchodního oddělení. Komunikace s obchodními partnery. Vyřizování objednávek a podílení se na nových obchodních projektech. Evidence databáze odběratelů a klíčových odběratelů. POŽADAVKY: VŠ případně SŠ vzdělání. Zkušenost na administrativní pozici. Výborné komunikační dovednosti příjemné vystupování. Velmi dobré organizační schopnosti flexibilitu a samostatnost. Znalost AJ NJ. Velmi dobrá znalost práce na PC (Word Excel PowerPoint Outlook). Zodpovědnost loajalitu a spolehlivost týmového ducha. ŘP sk. B.
Pokud Vás nabízená pracovní pozice zaujala a splňujete výše uvedené požadavky zašlete nám prosím: 1 Strukturovaný profesní životopis s fotografií a 2 Průvodní motivační dopis.
V případě zájmu zasílejte výše uvedené dokumenty e mailem na k.antosova@saitech.cz
Kontaktní osoba sl. Kateřina Antošová tel. číslo 416 782 226.
SAITECH s.r.o. Havlíčkova 125 411 55 Terezín (www.saitech.cz)
Směnost: Jednosměnný provoz
Vzdělání: Bakalářské
Pracovní úvazek: Plný
plat: 17000 Kč
Datum nástupu: 15.12.2011
Firma: SAITECH s.r.o.
Ulice: Havlíčkova 125
Obec: Terezín
Kontaktní telefon: +420 416 782 226
Kontaktní e-mail:k.antosova@saitech.cz
Kontaktní osoba Kateřina Antošová
Práce je vhodná pro absolventy VŠ.Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.