Všeobecní administrativní pracovníci
Vaším úkolem bude: vyřizování objednávek a fakturace správa skladového hospodářství tel. dispečink samostatné plnění operativních úkolů v rámci oddělení.
Požadujeme: min. SŠ vzdělání znalost MS Office základní znalost účetnictví řidičský průkaz sk. B znalost Aj Nj spolehlivost a pečlivost důslednost dobré komunikativní schopnosti.
Nabízíme: perspektivní a zajímavou práci v mladém kolektivu dobrou profesní kariéru v zajímavém moderním oboru motivující finanční ohodnocení perspektivní zaměstnání v regionu zázemí prosperující společnosti benefity a možnosti motivačního programu připraveného na míru.
V případě zájmu zasílejte strukturovaný životopis na p.pojerova@saitech.cz. Kontaktní osoba Ing. Pavlína Pojerová tel. 416 782 226 SAITECH s.r.o. Havlíčkova 125 411 55 Terezín (www.saitech.cz).
Směnost: Jednosměnný provoz
Vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Pracovní úvazek: Plný
plat: 16000 Kč
Datum nástupu: 16.02.2011
Firma: SAITECH s.r.o.
Ulice: Havlíčkova 125
Obec: Terezín
Kontaktní telefon: +420 416 782 226
Kontaktní e-mail:p.pojerova@saitech.cz
Kontaktní osoba Pavlína Pojerová
Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.