Sekretáři (všeobecní)
Přijmu osobní asistentku pro kancelář v Dolních Počernicích. Možnost ubytování v Praze. Pracovní doba po čt od 8h 21h. Požaduji komunikativnost skvělé TELEFONNÍ DOVEDNOSTI OBCHODNÍ ZKUŠENOSTI znalost MS Office. Nejedná se o pozici obchodník nýbrž osobní asistentka stálý doprovod na nových obchodních jednáních které probíhají 2 dny v týdnu. Zbylé dva dny se jedná o organizační a administrativní agendu v kanceláři. Praxe jako OSVČ telefonní prodejkyně obchodnice vítána. Požaduji reprezentativní profesní vystupování optimismus důslednost a tah na branku.
Náplň práce: aktivní domlouvání obchodních jednání pro svého nadřízeného. Organizace pracovního týdne nadřízenému asistence na obchodních jednáních vyplňování nových kontraktů v průběhu jednání průběžná aktualizace denního itineráře formou telefonního kontaktu s klienty zpracování nových obchodních případů veškerá administrativa vyřizování reklamací. Obsluha kontaktní emailové schránky. Pátek sobota a neděle volno jen je třeba být na příjmu a flexibilně přijímat telefonní hovory a organizovat příští pracovní týden. Očekávám plné nasazení nadšení a chuť se vzdělávat. Vlastní notebook výhodou.
Životopisy včetně fotografie které budou ve formátu PDF zasílejte na (vrtek@email.cz) Pohovory probíhají pouze v Praze.
Směnost: Jednosměnný provoz
Vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Pracovní úvazek: Plný
plat: 13000- 51000 Kč
Datum nástupu: 01.08.2012
Firma: Jaroslav Vrtek
Ulice: Arbesova 2629
Obec: Kladno
Kontaktní e-mail:vrtek@email.cz
Kontaktní osoba Jaroslav Vrtek
Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.