inzerce práce, brigády

- soukromá i firemní inzerce práce a brigády zdrarma.
Nabídka práce, brigády
Inzerce práce, brigáda
inzerce knih, časopisu
inzerce prace a brigady
inzerce zvířat
elektro inzerce
inzerce muzika
inzerce počítače a příslušenství
ostatni inzerce
inzerce
inzerce auto - moto
reality inzerce
nabytek inzerce
inzerce muzika
sport inzerce
seznamka
inzerce dětské potřeby

Sekretáři (všeobecní)

CHARAKTERISTIKA: vedení agendy ústavu (administrativní personální finanční správní) vyřizování korespondence organizační zajištění pracovních schůzek a porad příprava podkladů pro pracovní porady vedení ústavu příprava podkladů pro pracovní schůzky s partnery další dle potřeby pracoviště. POŽADAVKY: orientace v oblasti finančního řízení a účetnictví výborná komunikace v písemné i verbální rovině znalost práce s PC (MS Office elektronická pošta apod.) organizační schopnosti časová flexibilita alespoň částečná znalost AJ výhodou. VZDĚLÁNÍ PRAXE: SŠ s maturitou příp. VŠ praxe na obdobné pozici. Pracovní smlouva bude uzavřena na dobu určitou do 31.1.2014. Strukturovaný životopis včetně stručné charakteristiky odborné praxe a dosaženého vzdělání zašlete e mailem (volnamista@tul.cz) do 30.4.2012. Výše uvedené volné místo je od 12. 4. 2012 zveřejněno na úřední desce Technické univerzity v Liberci (http: www.tul.cz urednideska uredni deska tul vyberova rizeni volna mista_107) kde jsou uvedeny další podrobnosti.


Směnost: Pružná pracovní doba
Vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Pracovní úvazek: Plný nebo zkrácený
plat: 15000 Kč
Datum nástupu: 01.06.2012


Firma: Technická univerzita v Liberci
Ulice: Studentská 1402
Obec: Liberec
Kontaktní telefon: +420 485 353 488
Kontaktní e-mail:alena.sirkova@tul.cz
Kontaktní osoba Alena Šírková
 
 


Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.


  www.capreality.cz/   www.rekvalifikace.com/  www.ucetnictvi-dudr.cz/  http://www.boty-toratora.cz/     domácí práce, INZERCE ZDARMA