inzerce práce, brigády

- soukromá i firemní inzerce práce a brigády zdrarma.
Nabídka práce, brigády
Inzerce práce, brigáda
inzerce knih, časopisu
inzerce prace a brigady
inzerce zvířat
elektro inzerce
inzerce muzika
inzerce počítače a příslušenství
ostatni inzerce
inzerce
inzerce auto - moto
reality inzerce
nabytek inzerce
inzerce muzika
sport inzerce
seznamka
inzerce dětské potřeby

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Místo výkonu práce: budovy Magistrátu města Liberec a území správního obvodu města Liberce. Předpoklady pro výkon funkce: úředníkem se může stát fyzická osoba která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt) dosáhla věku 18 let je způsobilá k právním úkonům je bezúhonná ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním předpisem (např. kvalifikační předpoklady stanovené zákonem). Další požadavky stanovené Statutárním městem Liberec pro uchazeče: " minimálně vyšší odborné vzdělání; " orientace v legislativě v oblasti veřejných zakázek; " velmi dobrá úroveň komunikačních schopností pro jednání s klienty; " osobnostní předpoklady pečlivost a důslednost; " perfektní uživatelská znalost práce na PC (Microsoft Office). Upřednostníme uchazeče s praxí při zadávání a vyhodnocování veřejných zakázek! Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat jeho: jméno příjmení a titul; datum a místo narození; státní příslušnost; místo trvalého pobytu; číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu jde li o cizího státního občana). Musí být též uvedeno datum a podpis zájemce. K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady: životopis ve kterém se uvedou údaje o jeho dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností; výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Uvítáme přiložení vyplněného osobního dotazníku spolu s fotografií (lze jej stáhnout včetně přihlášky do výběrového řízení na webových stránkách města na adrese http: www.liberec.cz wps portal statutarni mesto liberec magistrat a radnice odbory magistratu odbor kancelar tajemnika). Popis vykonávané práce: Provádí přípravu zadávání kontrolu evidenci a archivaci veřejných zakázek dle obecně závazných a interních předpisů. Platové zařazení: do platové třídy 10 která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce v tarifním rozpětí 13.110 Kč až 19.160 Kč (podle zápočtu let odborné praxe) + možnost poskytnutí dalších pohyblivých složek platu po zapracování. Pracovní poměr: na dobu určitou po dobu mateřské a rodičovské dovolené. Nástup do pracovního poměru: říjen 2012 případně dle vzájemné dohody. Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je 27. září 2012. Způsob podání přihlášky: " osobně na personálním oddělení a v podatelně Magistrátu města Liberec; " odeslat na adresu: Statutární město Liberec personální oddělení náměstí Dr. Edvarda Beneše 1 Liberec 1 PSČ 460 59 (tel. 485 243 761 nebo 485 243 768). Po skončení řízení budou uchazečům na vyžádání jejich písemné materiály poskytnuté k výběrovému řízení vráceny.


Směnost: Jednosměnný provoz
Vzdělání: Vyšší odborné
Pracovní úvazek: Plný
plat: 13110- 19160 Kč
Datum nástupu: 01.10.2012


Firma: STATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
Ulice: nám. Dr. E. Beneše 1
Obec: Liberec
Kontaktní telefon: +420 485 243 761
Kontaktní osoba Miroslav Křepel
 
 


Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.


  www.capreality.cz/   www.rekvalifikace.com/  www.ucetnictvi-dudr.cz/  http://www.boty-toratora.cz/     domácí práce, INZERCE ZDARMA