Odborní asistenti v administrativě
Požadavky:
SŠ vzdělání
anglický jazyk (komunikační úroveň)
pokročilá znalost MS Office
výborné organizační a komunikační schopnosti
vystupování ústní a písemný projev na vysoké úrovni
týmový duch
řidičský průkaz B.
Pracovní náplň:
Administrativní a organizační činnost asistentky ředitele společnosti zajištění chodu kanceláře vedení veškeré administrativní agendy společnosti zajištění chodu maloobchodu komunikace s ostatními úseky společnosti zkušenosti s administrací projektů z Evropské unie praxe v administrativě min. 2 roky.
Datum nástupu:
Od 1.9.2012 na dobu určitou (záskok za mateřskou dovolenou) s možností dalšího uplatnění ve společnosti na podobné pozici.
Své strukturované CV prosím zasílejte na e mail: hlavacova@iQpark.cz
Směnost: Jednosměnný provoz
Vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Pracovní úvazek: Plný
plat: 18000 Kč
Datum nástupu: 01.09.2012
Firma: LABYRINT BOHEMIA, o.p.s.
Ulice: Košická 415
Obec: Liberec
Kontaktní telefon: +420 485 249 924
Kontaktní e-mail:hlavacova@iQpark.cz
Kontaktní osoba Barbora Hlaváčová
Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.