Odborní asistenti v administrativě
Požadujeme min. SŠ nebo VŠ vzdělání ekonomického zaměření pokročilá znalost na PC aktivní AJ a NJ výborná znalost českého jazyka a gramatiky psaní všemi prsty výhodou samostatnost flexibilita zodpovědnost praxe na administrativní nebo ekonomické pozici výhodou není podmínkou. Dále požadujeme ŘP skupiny B. Popis práce administrativní práce práce se skladovým systémem (inventarizace) připravování přehledů a tabulek pro vedení společnosti kontrola finančního toku hlídání vstupů surovin navrhování možných úspor na stravě vstupů. Nabízíme volnou pracovní dobu služební automobil k dispozici mobilní telefon notebook zvýhodněné mobilní tarify pro rodinné příslušníky zaměstnanecká strava slevy na služby společnosti firemní ubytování zázemí stále se rozvíjející společnosti zaměst. benefity.
Hlásit se předem telefonicky nebo e mailem
Směnost: Jednosměnný provoz
Vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Pracovní úvazek: Plný
plat: 15000 Kč
Datum nástupu: 20.06.2012
Firma: PHG s.r.o.
Ulice: Volgogradská 29
Obec: Liberec
Kontaktní telefon: +420 774 484 013
Kontaktní e-mail:prochazkova@liberec-ubytovani.cz
Kontaktní osoba Jana Procházková
Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.