Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
Místo výkonu práce: území správního obvodu města Liberce jakožto obce s rozšířenou působností podle přílohy č. 2 k zákonu č. 314 2002 Sb. ve znění pozdějších předpisů.
Předpoklady pro výkon funkce: úředníkem se může stát fyzická osoba která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt) dosáhla věku 18 let je způsobilá k právním úkonům je bezúhonná ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním předpisem (např. kvalifikační předpoklady stanovené zákonem).
Požadavky stanovené Statutárním městem Liberec pro uchazeče:
" vysokoškolské vyšší odborné případně i střední vzdělání s maturitní zkouškou;
" praxe v médiích a v zajišťování styku s veřejností (schopnost aktivní spolupráce se sdělovacími médii a s veřejností);
" velmi dobré komunikační schopnosti;
" uživatelská znalost práce s PC (Microsoft Office Internet) řidičský průkaz skupiny "B";
" zkušenosti s editací webových stránek a s pořizováním a zpracováváním fotografií.
Uvítáme praxi v zajišťování zahraničních služebních styků praxi ve státní správě nebo samosprávě a znalost alespoň jednoho světového jazyka slovem i písmem.
Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat jeho:
jméno příjmení a titul; datum a místo narození; státní příslušnost; místo trvalého pobytu; číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu jde li o cizího státního občana). Musí být též uvedeno datum a podpis zájemce.
K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady: životopis ve kterém se uvedou údaje o jeho dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech; výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Uvítáme přiložení vyplněného osobního dotazníku spolu s fotografií (lze jej stáhnout včetně přihlášky do výběrového řízení na webových stránkách města na adrese http: www.liberec.cz wps portal statutarni mesto liberec magistrat a radnice odbory magistratu odbor kancelar tajemnika ).
Popis pracovní činnosti: Dle pokynů zajišťuje kontakty a komunikaci s veřejností a s médii připravuje tiskové zprávy a tiskové konference podílí se na pořizování monitoringu denního tisku a dalších médií vč. vydávání a distribuce Libereckého zpravodaje aktualizuje web města spolupracuje při organizaci besed s občany provádí sběr informací týkajících se činnosti statutárního města a jeho organizací (poskytování informací organizování tiskových konferencí primátorky organizování práce mediální rady besed s občany apod.); zpracovává ediční plán reedici propagačních materiálů a zadává jejich realizaci; zajišťuje prezentaci statutárního města; spolupracuje při zajišťování komunikace uvnitř magistrátu a mezi vedením města a jednotlivými příspěvkovými akciovými a dalšími společnostmi města pořizuje a zpracovává fotografie.
Platové zařazení: do platové třídy 9 která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce.
Nástup do pracovního poměru: červenec 2012 případně dle dohody. Jedná se o pracovní poměr na dobu neurčitou.
Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je 31. května 2012.
Způsob podání přihlášky:
" osobně na personálním oddělení nebo v podatelně Magistrátu města Liberec;
" odeslat na adresu: Statutární město Liberec personální oddělení náměstí Dr. Edvarda Beneše 1 Liberec 1 PSČ 460 59 (tel. 485 243 761 nebo 485 243 768).
Po skončení řízení budou uchaze
Směnost: Jednosměnný provoz
Vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Pracovní úvazek: Plný
plat: 14220- 20750 Kč
Datum nástupu: 01.07.2012
Firma: STATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
Ulice: nám. Dr. E. Beneše 1
Obec: Liberec
Kontaktní telefon: +420 485 243 761
Kontaktní e-mail:krepel.miroslav@magistrat.liberec.cz
Kontaktní osoba Miroslav Křepel
Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.