Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Náplň práce:
" zajištění plynulého chodu kontaktního centra
" administrativní zabezpečení veškerých činností poradenství diagnostika odborná školení apod.
" související administrativní práce založení a vedení dokumentace účastníků projektu tvorba harmonogramů a rezervací informování účastníků o doprovodných opatřeních aj.
" úzká spolupráce s koordinátorem finančním manažerem psychologem a lektory
" poskytování všestranné podpory uchazečům o zaměstnání
" spolupráce se zadavatelem projektu.
Naše požadavky:
" minimálně SŠ vzdělání (maturita podmínkou) administrativní ekonomický směr výhodou
" samostatnost pečlivost systémovost zodpovědnost logické uvažování
" dobrá znalost MS Office (zejména Word Excel Outlook)
" zájem o dynamickou aktivní různorodou a zodpovědnou práci
" příjemné vystupování a vzhled
" ŘP sk. B.
Nabízíme:
" nástup cca v srpnu 2012
" smlouvu po celou dobu trvání projektu (cca 18 měsíců)
" zajímavou a různorodou práci v dobrém kolektivu
" příjemné pracovní prostředí
" mzdu 12.000 Kč měsíc.
Cítíte li se naší nabídkou osloveni zašlete Vaše strukturované CV s následujícím prohlášením na emailovou adresu sumpichova@tempo.cz.
"Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu dat uvedených v zaslaném životopise společnosti TEMPO TC IČ: 26 81 33 35 dávám souhlas k jejich zpracování a uchování v databázi kandidátů na dobu nezbytně nutnou k účelu jejich zpracování pokud nedojde k jeho odvolání písemnou formou".
Směnost: Jednosměnný provoz
Vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Pracovní úvazek: Plný
plat: 12000 Kč
Datum nástupu: 01.07.2012
Firma: TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s.
Obec: Liberec
Kontaktní telefon: +420 732 224 883
Kontaktní e-mail:sumpichova@tempo.cz
Kontaktní osoba Barbora Šumpichová
Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.