Sociální pracovníci v oblasti veřejné správy
Místo výkonu práce: budovy Magistrátu města Liberec a území správního obvodu města Liberce jakožto obce s rozšířenou působností podle přílohy č. 2 k zákonu č. 314 2002 Sb. v platném znění.
Předpoklady pro výkon funkce: úředníkem se může stát fyzická osoba která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt) dosáhla věku 18 let je způsobilá k právním úkonům je bezúhonná ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním předpisem (např. kvalifikační předpoklady stanovené zákonem).
Další požadavky stanovené Statutárním městem Liberec pro uchazeče:
" vysokoškolské případně i vyšší odborné vzdělání v některém z oborů zaměřených na sociální péči sociální pedagogiku nebo sociálně právní činnost;
" znalost příslušných zákonných norem;
" velmi dobrá úroveň komunikačních schopností pro jednání s klienty;
" samostatnost při práci psychická odolnost vysoká pečlivost a důslednost;
" řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič); uživatelská znalost práce s PC (Microsoft Office);
" praxe v sociální oblasti vítána.
Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat jeho:
jméno příjmení a titul; datum a místo narození; státní příslušnost; místo trvalého pobytu; číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu jde li o cizího státního občana). Musí být též uvedeno datum a podpis zájemce.
K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady: životopis ve kterém se uvedou údaje o jeho dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech; výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Uvítáme přiložení vyplněného osobního dotazníku spolu s fotografií (lze jej stáhnout včetně přihlášky do výběrového řízení na webových stránkách města na adrese http: www.liberec.cz wps portal statutarni mesto liberec magistrat a radnice odbory magistratu odbor kancelar tajemnika ).
Popis vykonávané činnosti: Zajišťování odborných a specializovaných agend na úseku péče o rodinu a dítě. Posuzování celkového stavu příčin negativních jevů navrhování preventivních a provádění okamžitých opatření dle aktuálního stavu. Vystupování u soudních jednání. Provádění šetření podávání návrhů soudu. Sledování dodržování práv dítěte v zařízeních pro výkon ústavní výchovy. Poskytování poradenství a výkon dalších činností na úseku sociálně právní ochrany dětí. Práce s dětmi na kterých byl spáchán trestný čin nebo je podezření ze spáchání takového činu.
Platové zařazení: do platové třídy 10 která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce v tarifním rozpětí 15.420 Kč až 22.510 Kč (podle zápočtu let odborné praxe) + možnost poskytnutí dalších pohyblivých složek platu po zapracování.
Pracovní poměr: na dobu neurčitou nástup je možný ihned případně dle dohody.
Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je dne 14. března 2012.
Způsob podání přihlášky:
" osobně na personálním oddělení nebo v podatelně Magistrátu města Liberec;
" odeslat na adresu: Statutární město Liberec personální oddělení náměstí Dr. Edvarda Beneše 1 Liberec 1 PSČ 460 59 (tel. 485 243 761 nebo 485 243 768).
Po skončení řízení budou uchazečům na vyžádání jejich písemné materiály poskytnuté k výběrovému řízení vráceny.
Směnost: Jednosměnný provoz
Vzdělání: Vyšší odborné
Pracovní úvazek: Plný
plat: 15420- 22510 Kč
Datum nástupu: 19.03.2012
Firma: STATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
Ulice: nám. Dr. E. Beneše 1
Obec: Liberec
Kontaktní telefon: +420 485 243 761
Kontaktní e-mail:krepel.miroslav@magistrat.liberec.cz
Kontaktní osoba Miroslav Křepel
Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.