Vedoucí ostatních úředníků
Místo výkonu práce: budovy Magistrátu města Liberec a území správního obvodu města Liberce s pověřeným stavebním úřadem.
Předpoklady pro výkon funkce: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt) dosáhla věku 18 let je způsobilá k právním úkonům je bezúhonná ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním předpisem lustračním zákonem (vedoucí úředník se bude muset v zákonné lhůtě prokázat negativním lustračním osvědčením).
Další požadavky stanovené Statutárním městem Liberec pro uchazeče:
" vysokoškolské vzdělání právnického směru nebo technického směru se zaměřením na stavebnictví;
" znalost stavebního zákona a právních předpisů v oblasti veřejného stavebního práva orientace v právních předpisech v oblasti samosprávy;
" velmi dobré komunikační schopnosti pro jednání s právnickými i fyzickými osobami;
" řidičský průkaz skupiny B a uživatelská znalost práce s PC (Microsoft Office).
Výhodou je praxe ve stavebním oboru nebo v oblasti veřejné správy a zkušenosti v řízení menšího kolektivu zaměstnanců.
Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat jeho:
jméno příjmení a titul; datum a místo narození; státní příslušnost; místo trvalého pobytu; číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu jde li o cizího státního občana). Musí být též uvedeno datum a podpis zájemce.
K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady: životopis ve kterém se uvedou údaje o jeho dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech; výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Uvítáme přiložení vyplněného osobního dotazníku spolu s fotografií (lze jej stáhnout včetně přihlášky do výběrového řízení na webových stránkách města na adrese http: www.liberec.cz wps portal statutarni mesto liberec magistrat a radnice odbory magistratu odbor kancelar tajemnika ).
Základní informace o pracovní pozici: zajišťuje provádění státního stavebního dozoru podle stavebního zákona. V samostatné působnosti ukládá pokuty za porušení povinností fyzických a právnických osob dle § 102 odst. 2 písm. "k" zákona o obcích. Vykonává přenesenou působnost na úseku stavebně správním v rozsahu stavebního zákona pro obec Liberec a další obce pro které je pověřen zajišťuje především činnosti vyplývající z HLAVY II §132 stavebního zákona státní stavební dozor tj. zajišťuje ochranu veřejných zájmů jakož i práv a právem chráněných zájmů právnických a fyzických osob vyplývajících ze stavebního zákona z předpisů vydaných k jeho provedení ze zvláštních předpisů z ÚPD z územních rozhodnutí z provádění stavby nebo její změny atd. zvláště provádí veškeré úkony vyplývající z činností orgánů státního stavebního dozoru řeší přestupky a správní delikty na svém úseku činnosti zajišťuje a provádí státní stavební dozor nad prováděním užíváním a odstraňováním staveb projednává vede řízení a ukládá sankce včetně nápravných opatření fyzickým a právnickým osobám nařizuje výkony rozhodnutí následně zajišťuje jejich provedení příslušnou firmou dle ustanovení správního řádu.
Platové zařazení: do platové třídy 10 která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce.
Nástup do funkce vedoucího úředníka: leden 2012 případně dle dohody. Jedná se o pracovní poměr na dobu neurčitou.
Lhůta pro p
Směnost: Jednosměnný provoz
Vzdělání: Vysokoškolské
Pracovní úvazek: Plný
plat: 15420- 22510 Kč
Datum nástupu: 01.01.2012
Firma: STATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
Ulice: nám. Dr. E. Beneše 1
Obec: Liberec
Kontaktní telefon: +420 485 243 761
Kontaktní e-mail:krepel.miroslav@magistrat.liberec.cz
Kontaktní osoba Miroslav Křepel
Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.