Vedoucí ostatních úředníků
Místo výkonu práce: budovy Magistrátu města Liberec území správního obvodu města Liberce.
Předpoklady pro výkon funkce: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt) dosáhla věku 18 let je způsobilá k právním úkonům je bezúhonná ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním předpisem lustračním zákonem (vedoucí úředník se bude muset v zákonné lhůtě prokázat negativním lustračním osvědčením).
Další požadavky stanovené Statutárním městem Liberec pro uchazeče:
" vysokoškolské vzdělání technického směru;
" znalost zákonných norem platných pro oblast správy veřejného majetku (správa komunikací veřejného osvětlení a zeleně) orientace v právních předpisech týkajících se povinností obce jako vlastníka komunikací odpovědnosti za škodu související s veřejným majetkem apod.;
" velmi dobrá úroveň komunikačních schopností pro jednání s právnickými i fyzickými osobami;
" řídící a organizační schopnosti (nejméně dvouletá praxe ve vedoucí funkci);
" řidičský průkaz skupiny "B" uživatelská znalost práce s PC (Microsoft Office).
Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat jeho:
jméno příjmení a titul; datum a místo narození; státní příslušnost; místo trvalého pobytu; číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu jde li o cizího státního občana). Musí být též uvedeno datum a podpis zájemce.
K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady: životopis ve kterém se uvedou údaje o jeho dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech; výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Uvítáme přiložení vyplněného osobního dotazníku spolu s fotografií (lze jej stáhnout včetně přihlášky do výběrového řízení na webových stránkách města na adrese http: www.liberec.cz wps portal statutarni mesto liberec magistrat a radnice odbory magistratu odbor kancelar tajemnika ).
Popis pracovní činnosti: vykonává všechny činnosti v rámci supervize nad jednotlivými správci komunikací v majetku statutárního města vč. chodníků a souvisejících zařízení; spolupracuje na vyjádřeních k záležitostem o zvláštním užívání veřejných prostranství po technické stránce; ve spolupráci s DI Policie ČR příslušnými útvary magistrátu města a správcem komunikací je garantem oblasti dopravního značení ve městě Liberci; spolupracuje při likvidaci pojistných událostí v případech odpovědnosti SML jako vlastníka komunikací; vykonává supervizi nad smluvními partnery v oblasti zimní údržby a čistoty města; vykonává administrativní supervizi nad Dopravním podnikem města Liberec a.s. a nad provozovatelem parkovacího systému ve městě; zajišťuje a uvádí do praxe prvky bezpečnosti silničního provozu v rámci programu BESIP; vykonává supervizi nad naplňováním povinností smluvního partnera přenesené správy veřejného osvětlení slavnostního osvětlení dopravní signalizace a dalších druhů osvětlení.
Platové zařazení: do platové třídy 10 která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce v tarifním rozpětí 15.420 Kč až 22.510 Kč (podle zápočtu let odborné praxe) + příplatek za vedení + poskytnutí dalších pohyblivých složek platu.
Pracovní poměr: na dobu neurčitou s předpokládaným nástupem do funkce v lednu 2012.
Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je 23. prosince 2011.
Způsob podání přih
Směnost: Jednosměnný provoz
Vzdělání: Vysokoškolské
Pracovní úvazek: Plný
plat: 15420- 22510 Kč
Datum nástupu: 01.01.2012
Firma: STATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
Ulice: nám. Dr. E. Beneše 1
Obec: Liberec
Kontaktní telefon: +420 485 243 761
Kontaktní e-mail:krepel.miroslav@magistrat.liberec.cz
Kontaktní osoba Miroslav Křepel
Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.