Ostatní úředníci jinde neuvedení
Místo výkonu práce: budovy Magistrátu města Liberec a území správního obvodu města Liberce jakožto obce s rozšířenou působností podle přílohy č. 2 k zákonu č. 314 2002 Sb. v platném znění.
Předpoklady pro výkon funkce: úředníkem se může stát fyzická osoba která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt) dosáhla věku 18 let je způsobilá k právním úkonům je bezúhonná ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním předpisem (např. kvalifikační předpoklady).
Další požadavky stanovené Statutárním městem Liberec pro uchazeče:
" minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou nejlépe ekonomického nebo právního zaměření;
" vysoká pečlivost důslednost a psychická odolnost;
" základní orientace v právních předpisech souvisejících se správou místních poplatků a s vymáháním pohledávek (uvítáme schopnost aplikovat v praxi zákon č. 565 1990 Sb. o místních poplatcích zákon č. 280 2009 Sb. daňový řád zákon č. 500 2004 Sb. správní řád);
" uživatelská znalost práce na PC (Microsoft Office Outlook internet rejstříky legislativa).
Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat jeho:
jméno příjmení a titul; datum a místo narození; státní příslušnost; místo trvalého pobytu; číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu jde li o cizího státního občana). Musí být též uvedeno datum a podpis zájemce.
K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady: životopis ve kterém se uvedou údaje o jeho dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností; výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Uvítáme přiložení vyplněného osobního dotazníku umístěného na webových stránkách města na adrese www.liberec.cz (magistrát a radnice formuláře a dokumenty vyhledávání dokumentů) včetně fotografie.
Popis vykonávané práce: Vykonává správu místních poplatků z ubytovací kapacity za lázeňský a rekreační pobyt za užívání veřejného prostranství dle platných právních předpisů. Vede evidenci plátců a poplatníků poplatků zjišťuje veškeré rozhodné skutečnosti pro stanovení výše sazby a vyměření výše poplatku zpracovává výzvy ke splnění ohlašovací povinnosti. Provádí vyhledávací činnost místní šetření o nichž pravidelně zhotovuje zápisy ze zjištěných závad vyvozuje důsledky. Kontroluje včasnost a správnost úhrad poplatků. Vyměřuje nezaplacené poplatky a sankce za nedodržování platných předpisů. Vyhotovuje platební rozhodnutí v 1. stupni správního řízení ve věcech poplatků. Zajišťuje vymáhání nedoplatků včetně exekucí zpracovává podklady k soudnímu vymáhání.
Platové zařazení: do platové třídy 9 která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce v tarifním rozpětí 14.220 Kč až 20.750 Kč (podle zápočtu let odborné praxe) + možnost poskytnutí dalších pohyblivých složek platu po zapracování.
Pracovní poměr: na dobu určitou po dobu trvání mateřské a rodičovské dovolené úřednice oddělení poplatků a pohledávek s předpokládaným termínem nástupu od 1. června 2011 případně dle dohody.
Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je dne 25. května 2011.
Způsob podání přihlášky:
" osobně na personálním oddělení nebo v podatelně Magistrátu města Liberec;
" odeslat na adresu: Statutární město Liberec perso
Směnost: Jednosměnný provoz
Vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Pracovní úvazek: Plný
plat: 14220- 20750 Kč
Datum nástupu: 01.06.2011
Firma: STATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
Ulice: nám. Dr. E. Beneše 1
Obec: Liberec
Kontaktní telefon: +420 485 243 761
Kontaktní e-mail:krepel.miroslav@magistrat.liberec.cz
Kontaktní osoba Miroslav Křepel
Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.