Ostatní úředníci jinde neuvedení
Místo výkonu práce: budovy Magistrátu města Liberec a území správního obvodu města Liberce.
Předpoklady pro výkon funkce: úředníkem se může stát fyzická osoba která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt) dosáhla věku 18 let je způsobilá k právním úkonům je bezúhonná ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním předpisem (např. kvalifikační předpoklady stanovené zákonem).
Další požadavky stanovené Statutárním městem Liberec pro uchazeče:
" minimálně střední vzdělání s maturitou;
" orientace v aplikaci principů Agendy 21;
" uvítáme znalost předpisů vztahujících se uvedené problematice a zkušenosti s působením v této oblasti;
" velmi dobrá úroveň komunikačních schopností pro jednání s právnickými i fyzickými osobami;
" uživatelská znalost práce s PC (Microsoft Office).
Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat jeho:
jméno příjmení a titul; datum a místo narození; státní příslušnost; místo trvalého pobytu; číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu jde li o cizího státního občana). Musí být též uvedeno datum a podpis zájemce.
K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady: životopis ve kterém se uvedou údaje o jeho dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností; výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Uvítáme přiložení vyplněného osobního dotazníku a fotografie.
Přihlášku i osobní dotazník lze stáhnout na webových stránkách města na adrese www.liberec.cz (vyhledání: magistrát a radnice odbory magistrátu odbor kancelář tajemníka) .
Popis pracovní činnosti: Místní Agenda 21 představuje uskutečňování praktických lokálních projektů ve spolupráci nejširších zájmových skupin směřujících k trvale udržitelnému rozvoji a udržení kvality života na místní úrovni. Dialog úřadu s občany místními organizacemi a podnikateli. Prostřednictvím vzájemných konzultací a snahy o dosažení dohody se místní úřady učí od občanů a místních občanských a komunitních organizací a firem a získávají tak potřebné informace pro přípravu nejlepších strategií. Tento proces má zvýšit osvětu domácností o problematice udržitelného rozvoje. Programy politika a právní normy budou vypracované k dosažení cílů místní Agendy 21 mohou být přizpůsobeny schváleným místním programům. Strategie mohou být také použity jako podpora žádostí pro lokální národní regionální a mezinárodní fondy.
Platové zařazení: do platové třídy 9 která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce v tarifním rozpětí 14.220 Kč až 20.750 Kč (podle zápočtu let odborné praxe) + možnost poskytnutí dalších pohyblivých složek platu po zapracování.
Pracovní poměr: na dobu neurčitou.
Předpokládaný termín nástupu do pracovního poměru: ihned případně dle dohody.
Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je 20. dubna 2011.
Způsob podání přihlášky:
" osobně na personálním oddělení nebo v podatelně Magistrátu města Liberec;
" odeslat na adresu: Statutární město Liberec personální oddělení náměstí Dr. Edvarda Beneše 1 Liberec 1 PSČ 460 59 (tel. 485 243 761 nebo 485 243 768).
Po skončení řízení budou uchazečům na vyžádání jejich písemné materiály poskytnuté k výběrovému řízení vráceny.
Směnost: Jednosměnný provoz
Vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Pracovní úvazek: Plný
plat: 14220- 20750 Kč
Datum nástupu: 18.04.2011
Firma: STATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
Ulice: nám. Dr. E. Beneše 1
Obec: Liberec
Kontaktní telefon: +420 485 243 761
Kontaktní e-mail:krepel.miroslav@magistrat.liberec.cz
Kontaktní osoba Miroslav Křepel
Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.