Ostatní úředníci jinde neuvedení
Místo výkonu práce: Hrádek nad Nisou Městský úřad Hrádek nad Nisou.
Platové zařazení: 8. platová třída 13.100 Kč 19.700 Kč.
Druh a charakteristika vykonávané práce:
" provádění evidence veškerého majetku ve spolupráci s Finančním odborem a Odborem investic a správy majetku
" provádění kompletní inventarizační činnosti ve spolupráci s Finančním odborem
" provádění organizačních a administrativních úkonů pro jednání Zastupitelstva města
" provádění interní kontrolní činnosti
" vedení osobních majetkových karet zaměstnanců.
Zákonné předpoklady:
" dle § 4 zák. č. 312 2002 Sb. o úředních v platném znění.
Kvalifikační předpoklady:
" středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou výhodou ekonomický administrativní nebo právní směr.
Jiné požadavky:
" znalost a praxe v oblasti evidence inventarizace majetku a majetkoprávních úkonů výhodou
" praxe z činnosti ve veřejné správě výhodou
" organizační a komunikační schopnosti
" schopnost analyticky a koncepčně myslet
" samostatnost flexibilita a kreativita
" schopnost práce v týmu a vysoké pracovní nasazení
" chuť neustále se vzdělávat v oboru
" dobrá uživatelská znalost práce na počítači MS Office Windows Internet
" řidičský průkaz skupiny B výhodou.
Uchazeči předloží písemnou přihlášku která musí obsahovat tyto náležitosti:
" přesné označení výběrového řízení
" jméno příjmení a titul uchazeče
" datum a místo narození uchazeče
" státní příslušnost uchazeče
" místo trvalého pobytu uchazeče
" číslo občanského průkazu nebo dokladu o povolení k pobytu jde li o cizího státního občana
" datum a podpis uchazeče.
Výčet dokladů které zájemce připojí k přihlášce:
" strukturovaný životopis ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech
" výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než tři měsíce
" ověřená kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Pracovní poměr: doba neurčitá.
Předpokládaný termín nástupu: duben 2011 případně dle dohody.
Lhůta pro podání přihlášky: 2. 3. 2011.
Místo a způsob podání přihlášky:
" písemně poštou na adresu: Městský úřad Hrádek nad Nisou Ing. Blanka Karlová tajemnice Horní náměstí 73 463 34 Hrádek nad Nisou
" osobně v podatelně MĚSTSKÉHO ÚŘADU v Hrádku nad Nisou.
Obálku označte textem: Výběrové řízení na místo referenta Odboru kanceláře úřadu.
Směnost: Jednosměnný provoz
Vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Pracovní úvazek: Plný
plat: 13100- 19700 Kč
Datum nástupu: 01.04.2011
Firma: MĚSTO HRÁDEK NAD NISOU
Ulice: Horní náměstí 73
Obec: Hrádek nad Nisou
Kontaktní telefon: +420 482 411 403
Kontaktní e-mail:tajemnik@muhradek.cz
Kontaktní osoba Blanka Karlová
Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.