inzerce práce, brigády

- soukromá i firemní inzerce práce a brigády zdrarma.
Nabídka práce, brigády
Inzerce práce, brigáda
inzerce knih, časopisu
inzerce prace a brigady
inzerce zvířat
elektro inzerce
inzerce muzika
inzerce počítače a příslušenství
ostatni inzerce
inzerce
inzerce auto - moto
reality inzerce
nabytek inzerce
inzerce muzika
sport inzerce
seznamka
inzerce dětské potřeby

Ostatní úředníci jinde neuvedení

Místo výkonu práce: Hrádek nad Nisou Městský úřad Hrádek nad Nisou. Platové zařazení: 8. platová třída 13.100 Kč 19.700 Kč. Druh a charakteristika vykonávané práce: " provádění evidence veškerého majetku ve spolupráci s Finančním odborem a Odborem investic a správy majetku " provádění kompletní inventarizační činnosti ve spolupráci s Finančním odborem " provádění organizačních a administrativních úkonů pro jednání Zastupitelstva města " provádění interní kontrolní činnosti " vedení osobních majetkových karet zaměstnanců. Zákonné předpoklady: " dle § 4 zák. č. 312 2002 Sb. o úředních v platném znění. Kvalifikační předpoklady: " středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou výhodou ekonomický administrativní nebo právní směr. Jiné požadavky: " znalost a praxe v oblasti evidence inventarizace majetku a majetkoprávních úkonů výhodou " praxe z činnosti ve veřejné správě výhodou " organizační a komunikační schopnosti " schopnost analyticky a koncepčně myslet " samostatnost flexibilita a kreativita " schopnost práce v týmu a vysoké pracovní nasazení " chuť neustále se vzdělávat v oboru " dobrá uživatelská znalost práce na počítači MS Office Windows Internet " řidičský průkaz skupiny B výhodou. Uchazeči předloží písemnou přihlášku která musí obsahovat tyto náležitosti: " přesné označení výběrového řízení " jméno příjmení a titul uchazeče " datum a místo narození uchazeče " státní příslušnost uchazeče " místo trvalého pobytu uchazeče " číslo občanského průkazu nebo dokladu o povolení k pobytu jde li o cizího státního občana " datum a podpis uchazeče. Výčet dokladů které zájemce připojí k přihlášce: " strukturovaný životopis ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech " výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než tři měsíce " ověřená kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání. Pracovní poměr: doba neurčitá. Předpokládaný termín nástupu: duben 2011 případně dle dohody. Lhůta pro podání přihlášky: 2. 3. 2011. Místo a způsob podání přihlášky: " písemně poštou na adresu: Městský úřad Hrádek nad Nisou Ing. Blanka Karlová tajemnice Horní náměstí 73 463 34 Hrádek nad Nisou " osobně v podatelně MĚSTSKÉHO ÚŘADU v Hrádku nad Nisou. Obálku označte textem: Výběrové řízení na místo referenta Odboru kanceláře úřadu.


Směnost: Jednosměnný provoz
Vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Pracovní úvazek: Plný
plat: 13100- 19700 Kč
Datum nástupu: 01.04.2011


Firma: MĚSTO HRÁDEK NAD NISOU
Ulice: Horní náměstí 73
Obec: Hrádek nad Nisou
Kontaktní telefon: +420 482 411 403
Kontaktní e-mail:tajemnik@muhradek.cz
Kontaktní osoba Blanka Karlová
 
 


Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.


  www.capreality.cz/   www.rekvalifikace.com/  www.ucetnictvi-dudr.cz/  http://www.boty-toratora.cz/     domácí práce, INZERCE ZDARMA