Představitelé samosprávy
Předpoklady pro výkon funkce: vedoucím úřadu se může stát fyzická osoba která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt) dosáhla věku 18 let je způsobilá k právním úkonům je bezúhonná ovládá jednací jazyk a splňuje předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním předpisem lustračním zákonem a má nejméně tříletou praxi a) jako vedoucí zaměstnanec nebo b) při výkonu správních činností v pracovním poměru k územnímu samosprávnému celku nebo při výkonu státní správy v pracovním nebo služebním poměru ke státu nebo c) ve funkci člena zastupitelstva územního samosprávného celku dlouhodobě uvolněného pro výkon této funkce. Požadovaná délka praxe musí být splněna v průběhu 8 let bezprostředně předcházejících jmenování do funkce.
Požadavky na uchazeče:
" vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu;
" velmi dobré organizační komunikační a řídící schopnosti koncepční uvažování vysoká pečlivost a důslednost flexibilita aktivní přístup k řešení problémů;
" předložení písemně zpracované koncepce fungování a řízení Magistrátu města Liberec (počet úředníků organizační struktura komunikace se statutárním městem Liberec apod.) v rozsahu minimálně 2 stran maximálně 4 stran formátu A4;
" perfektní orientace v zákonných normách platných pro veřejnou správu;
" vítána je schopnost komunikovat v anglickém nebo německém jazyce.
Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat jeho:
jméno příjmení a titul; datum a místo narození; státní příslušnost; místo trvalého pobytu; číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu jde li o cizího státního občana). Musí být též uvedeno datum a podpis zájemce.
K přihlášce dále připojí uchazeč tyto doklady: strukturovaný životopis ve kterém se uvedou údaje o jeho dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností; výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Uvítáme přiložení vyplněného osobního dotazníku (lze jej stáhnout na webových stránkách města na adrese www.liberec.cz ) a fotografie.
Místo výkonu práce: budovy Magistrátu města Liberec a území správního obvodu města Liberce.
Platové zařazení: do platové třídy 13 která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce v tarifním rozpětí 19.680 Kč až 28.710 Kč (podle zápočtu let odborné praxe) + příplatek za vedení + možnost poskytnutí dalších pohyblivých složek platu po zapracování.
Pracovní poměr: na dobu neurčitou s termínem nástupu ihned případně dle vzájemné dohody.
Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro doručení přihlášek zájemců je 25. února 2011.
Zadavatel si vyhrazuje právo vyhlásit v případě potřeby další kolo výběrového řízení.
Způsob podání přihlášky:
" osobně na personálním oddělení nebo v podatelně Magistrátu města Liberec;
" odeslat na adresu: Statutární město Liberec personální oddělení náměstí Dr. Edvarda Beneše 1 Liberec 1 PSČ 460 59 (tel. 485 243 761 nebo 485 243 768).
Po skončení řízení budou uchazečům na vyžádání jejich písemné materiály poskytnuté k výběrovému řízení vráceny.
Směnost: Jednosměnný provoz
Vzdělání: Vysokoškolské
Pracovní úvazek: Plný
plat: 19680- 28710 Kč
Datum nástupu: 28.02.2011
Firma: STATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
Ulice: nám. Dr. E. Beneše 1
Obec: Liberec
Kontaktní telefon: +420 485 243 761
Kontaktní e-mail:krepel.miroslav@magistrat.liberec.cz
Kontaktní osoba Miroslav Křepel
Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.